Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi niin moni seksinostaja on persu?  (Luettu 18562 kertaa)

Poissa J-R

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #40 : Joulukuu 22, 2019, 17:10:16 »
Feministien tai vasemmiston kanta seksin ostoon ei ole niin selvä, kuin täällä useampi kuvittelee. Kannattaa tarkastaa vaikka Anna Kontulan näkemykset.

Joo, olen samaa mieltä. Mä olen saanut sen käsityksen aina että nimenomaan modernit liberaalifeministit (lähinnä vasemmisto?) kannattaa eniten prostituution täyttä dekriminalisointia. Joten ne joille asia on erityisen tärkeä, varmaan suuntaa sinne. Niillä lienee selkein mielipide tuostakin: "My body my choice". Radikaalifeministit kritisoi seksibisnestä välillä rankastikin, mutta enemmänhän modernit liberaalifeministit lienee "vallalla". Mun mielestä ne jotka eniten täällä ainakin seksin oston kieltämistä kannatti oli konservatiivisemmat puolueet kuten kristilliset, ja sitten se ruotsipuolue.

Liberaalit puolueet kai eniten on kaikenlaisten dekriminalisaatioiden kannalla. Monet puolueet tai poliitikot ei ota kantaa kovin vahvasti prostituutioon, mikä on ihan ymmärrettävää, arka aihepiiri ja varmaan vähän "poissa silmistä, poissa mielestä" myös. Tosin ei tule seurattua politiikkaa, voin siis olla väärässäkin noissa käsityksissäni. En ole koskaan sitoutunut tai äänestänyt, varmaan olin aiemmin ainakin eniten liberaalifeministien kannattaja jos jotain, en tietoisesti mutta periaatteessa kai. Mulla on tosin niin rajatut mielenkiinnon kohteet ollu aina, Asperger-aivot ja ääriuupumus. Siksikin olen aika suora ja kai vähän töksäytteleväkin toisinaan, mun logiikka kulkee miten kulkee. En vaan kykene kiinnostumaan tai keskittymään jos se ei tule luonnostaan. En ole koskaan kyennyt äänestämään, vaikka olen keski-ikäistyvä - mielenkiinnon kohteet, jaksaminen ja keskittymiskyky suuntautuu niin vahvasti muihin juttuihin. Ja mulla on tapana ottaa kantaa asioihin vasta äärimmäisen pitkän loogisen pohdinnan (ja ehkä kenttätutkimuksenkin ja fiilistelyjen) jälkeen, ja se edellyttää todellista kiinnostusta aiheeseen. Mikä on tavallaan vika ja tavallaan vahvuuskin - en siis sotke muitten ajamia asioita puolihuolimattomilla heitoilla, mutta joku voi myös käsittää sen välinpitämättömyytenä. Mun poliittiset (human-ISMI) mielipiteet koskee sellaisia asioita jotka ei täällä ole nyt pinnassa. Harjoitan siis omaa poliittista "maailmanparannustani" koskien muita rajattuja aihepiirejä muualla, suoraa hyväntekeväisyyttä tarjoten tietyissä asioissa. No ehkä jotain hyvää siinäkin.

Niin joo. En tiedä miksi seksiä ostavista iso osa on persuja, tai onko ne. Tulee höpöteltyä ostajien kanssa useimmiten muista jutuista. Tosin on mulla muutamat selkeät persutkin käyneet, joilla on ollut halu jakaa niitä mielipiteitään. Mä en osaa niihin juurikaan kommentoida yleensä. Rasistisista kommenteista en pidä tosin, mutta ne on vaan kärjistymä joita olen onneksi harvoin joutunut kuuntelemaan.

Tästä tuli harvinaisen pitkä politiikkaa koskeva viesti ottaen huomioon että tämän kirjoitti henkilö joka ei edes seuraa politiikkaa, lukuunottamatta niitä harvoja kiinnostuksen kohteita jotka suuntautuu muutenkin ihan muualle maailmaan. Mun ismi on siis kai humanismi, jos omia ajatuksiani ja tekojani mietin taaksepäin tai nyt.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #41 : Joulukuu 22, 2019, 18:32:30 »
Vuoden 2015 länsirajan murtuminen ilman, että viranomaiset tekivät mitään vaikka maassa pidetään kovalla rahalla yllä armeijaa ja rajavartiolaitosta. "Pakolaisten motiivien epäily on rasismia" kertoi silloinen sisäministeri Petteri Orpo ja naureskeli yhdessä muiden kokoomuslaisten kanssa"me tienataan tällä". Samanlaisia isänmaattomia pettureita olivat kaikki muutkin silloiset hallituspuolueiden nokkaihmiset.
Tuolloin heitin Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen jäsenkirjan roskiin sillä heitä kiinnostaa muslimiterroristien hyysääminen enemmän kuin suomalainen duunari ja kuinka hänellä menee. Lähettävät muuten vieläkin säännöllisin välein jäsenmaksujaan jotka heitän roskiin.

Puolueeton kansallismielinen olin Persujen puoluekokoukseen 2017 asti jolloin Halla-ahon valinta varmisti, että puolueesta tulee sellainen kuin itse halusin. Jäseneksi liityin tänä syksynä.

Rakastan Eurooppaa ja sen kansoja. Muuta monikulttuurisuutta en kaipaa näille maille.

Erityisesti sydäntä lähellä ovat Visegrad-maat erityisesti Tsekin tasavalta ja varsinkin sen naiset ;)
Maassa ei digata islamia eikä Euroopan ulkopuolisia tunkeilijoita eikä maasta löydy yhtään merkittävää puoluetta joka kannattaisi avoimien ovien politiikkaa joka on täältä meiltä tuttua.

Rasisti en ole, mutta en ikinä hyväksy, että meidän rakkaasta Suomestamme tulee koko maailman sosiaalitoimisto.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #42 : Joulukuu 22, 2019, 20:13:22 »
Vau. Kiitos kaikista mielipiteistä.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #43 : Joulukuu 23, 2019, 10:31:08 »
Vuoden 2015 länsirajan murtuminen ilman, että viranomaiset tekivät mitään vaikka maassa pidetään kovalla rahalla yllä armeijaa ja rajavartiolaitosta. "Pakolaisten motiivien epäily on rasismia" kertoi silloinen sisäministeri Petteri Orpo ja naureskeli yhdessä muiden kokoomuslaisten kanssa"me tienataan tällä". Samanlaisia isänmaattomia pettureita olivat kaikki muutkin silloiset hallituspuolueiden nokkaihmiset.
Tuolloin heitin Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen jäsenkirjan roskiin sillä heitä kiinnostaa muslimiterroristien hyysääminen enemmän kuin suomalainen duunari ja kuinka hänellä menee. Lähettävät muuten vieläkin säännöllisin välein jäsenmaksujaan jotka heitän roskiin.

Puolueeton kansallismielinen olin Persujen puoluekokoukseen 2017 asti jolloin Halla-ahon valinta varmisti, että puolueesta tulee sellainen kuin itse halusin. Jäseneksi liityin tänä syksynä.

Rakastan Eurooppaa ja sen kansoja. Muuta monikulttuurisuutta en kaipaa näille maille.

Erityisesti sydäntä lähellä ovat Visegrad-maat erityisesti Tsekin tasavalta ja varsinkin sen naiset ;)
Maassa ei digata islamia eikä Euroopan ulkopuolisia tunkeilijoita eikä maasta löydy yhtään merkittävää puoluetta joka kannattaisi avoimien ovien politiikkaa joka on täältä meiltä tuttua.

Rasisti en ole, mutta en ikinä hyväksy, että meidän rakkaasta Suomestamme tulee koko maailman sosiaalitoimisto.

Petteri Orban hyrisi tyytyväisenä, kun suuri määrä Sipin kutsuvieraita jolkotteli Härmään, jotka ovat halpatyövoimaa. Oli lääkäriä, insinööriä ja muita moniosaajia, joiden taustat eräs lehmäteknikko uskovainen tiesi ilman faktoihin tutusmista.

Tiedotusvälineet kertoivat rehellisesti, miten maa lepää. ::) Luotettavimmat tiedot sai MV-Lehdestä.

Unohdettiin kansainväliset sopimukset, joiden mukaan turvapaikkaa tulee hakea ensimmäisestä turvallisesta maasta. Sen sijaan vedottiin kansainvälisiin sopimusten noudattamiseen, kun sandaalien läpse lähestyi Ruotsin rajaamme ja meidän oli yhtäkkiä otettava vastaan suuri määrä tulijoita, jotta muuan mörkkeli olisi iloinen. Suurin osa tulijoista oli miehiä, kas kummaa. Kaikki seuranneet lieveilmiöt oli yksitäistapauksia ja mikään ei liittynyt mihinkään. Näin viranomaiset tiedottivat.

Ymmärrän, jos jotkut ihmiset eivät ole kovin innoissaan siitä, että huonosti työllistävät ihmiset, jotka eivät ole suojelun tarpeessa,tulevat hakemaan helppoa elämää ja parempaa elintasoa. Sitä ei tarvitse hyväksyä, koska sosiaaliturvaa ei ole rakennettu koko aikuiselämän mittaiseen tukijusseilluun vaan väliaikaiseksi tueksi. Sitä ei nykyinen sosiaalijärjestelmä tule pitkässä juoksussa kestämään koko ajan kasvaa elättimäärää. Varsinkin tulijoille annetaan kaikki valmiina. Mikään ei passivoi ihmistä varmemmin, kun se ettei itse tarvitse tehdä mitään elantonsa eteen.

Kriisin aikana näki, miten helposti suomalaisten asunnottomuus voitaisiin hoitaa, jos poliittista tahtoa olisi. Samalla tietää että tämä positiivinen syrjintä, joka on vihreiden rakentama paradoksi on nollasummapeliä, joiden ohituskaistalla kotimainen on toisella sijalla omassa maassaan, mikä on todella häpeällistä.

Eli kyllä amiraalistakin pieni persu löytyy, kun oikein syvältä kaivaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2019, 10:41:52 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #44 : Joulukuu 23, 2019, 19:25:32 »
Miksi niin moni seksinostaja on persu ?

-Koska persu ei saa persettä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #45 : Joulukuu 23, 2019, 19:42:19 »
En omista minkään puolueen jäsenkirjaa mutta linjaukset Amiraalin ja DeeDeen kanssa menee kyllä yksiin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #46 : Joulukuu 23, 2019, 20:15:57 »
Irri on jyvällä.

Perinteinen suomalainen mies ei saa naista joten jäljelle jää liittyä keskustan runkkareihin tai seksinostaja persuihin. Allekirjoittanut on toki runkkari mutta kiistää kaikki yhteydet keskustaan.

Humalatilasta riippuen olen kallellaan oikealle tai vasemmalle. Pilveä poltellessa vihreät ovat ehdoton suosikkini ja tyttöjen kanssa raamattupiirissä ääneni menee kristityille demareille. Ruotsin liigaa en pelaa ikinä, olen hetero.
Why so fragile?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #47 : Joulukuu 23, 2019, 20:42:52 »
en ole persujen kannattaja vaikka kieltämättä, on niillä hyviäkin ajatuksia. siinä on vaan
se, että niitä tuo esille kaiken maailman tollot...(hakkaraiset). ja nämä nyt ei saa pillua
edes siviilissä, saati sitten rahalla.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #48 : Joulukuu 23, 2019, 22:16:08 »
Koska he ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Vain keskimääräistä yksinkertaisemman tarvitsee edes kysyä noin itsestäänselvää asiaa.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #49 : Joulukuu 23, 2019, 22:49:13 »
Irri on jyvällä.

Perinteinen suomalainen mies ei saa naista joten jäljelle jää liittyä keskustan runkkareihin tai seksinostaja persuihin. Allekirjoittanut on toki runkkari mutta kiistää kaikki yhteydet keskustaan.

Humalatilasta riippuen olen kallellaan oikealle tai vasemmalle. Pilveä poltellessa vihreät ovat ehdoton suosikkini ja tyttöjen kanssa raamattupiirissä ääneni menee kristityille demareille. Ruotsin liigaa en pelaa ikinä, olen hetero.

Eikä ole. Siinä vaiheessa, kun suomalainen mies huomaa,ettei pillun eteen tarvitse tehdä oikein mitään, siitä tuloo laiska. Nuorena sitä kokeilee kaikenlaisia naisia eikä niiden eteen tarvitse tehdä juuri mitään erikoista, mutta vanhempana arvostaa laatua ja vaivattomuutta.

Miksi lähtisi hakemaan seksiseuraa ravintolasta, joka ei vastaa mitenkään omaa naismakua, kun tietää voi valita juuri sitä mitä haluaa eräiltä sivuilta. 

Ja Lifti ei sun tarvitse hävetä: Sulla on paras OWO, mitä olen ikinä saanut. Kato ei ne naiset vaan osaa ottaa suihin ja sille nyt ei vaan voi yhtikäs  mitään.  ::) Ja kyllä meillä RKP:ssä on sulle tilaa. Vaikka siellä Bajamajan eduskunnan vaatekaapissa. Mutta jätä, ne Terot ja ota sateenkaarilippu kauniiseen käteen. Siellä sateenkaaren päässä on onnesi.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2019, 22:56:43 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #50 : Joulukuu 24, 2019, 03:41:04 »
(hakkaraiset). ja nämä nyt ei saa pillua
edes siviilissä, saati sitten rahalla.
Eikös se Hakkarainen sekoillut jonkun prostituoidun kanssa Bandidosien tiloissa. Saa siis rahalla vaikka itse taisi kieltää olisi ottanut vaan pelkästään maksoi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #51 : Joulukuu 24, 2019, 06:51:23 »
^^ Sen laiskan lisäksi siitä tulee vielä nirsokin ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #52 : Joulukuu 24, 2019, 10:18:14 »
Ja Lifti ei sun tarvitse hävetä: Sulla on paras OWO, mitä olen ikinä saanut. Kato ei ne naiset vaan osaa ottaa suihin ja sille nyt ei vaan voi yhtikäs  mitään.  ::) Ja kyllä meillä RKP:ssä on sulle tilaa. Vaikka siellä Bajamajan eduskunnan vaatekaapissa. Mutta jätä, ne Terot ja ota sateenkaarilippu kauniiseen käteen. Siellä sateenkaaren päässä on onnesi.

Niin se Pömppökin kehui owoani aina mutta silti meni nuolemaan lohen punaista pillua, yök! Mulla on yli kymmenen kiloa lähtenyt kun olen sitä sateenkaarta jahdannut että mahtaako siellä mitään olla prkkele!
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #53 : Joulukuu 24, 2019, 10:22:49 »
;D ;D

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #54 : Joulukuu 24, 2019, 12:17:33 »
Jos moni ostaja on persu, niin moni palveluntarjoaja imee persun munaa. Veditkö suvaitsevainen myyjä nyt päiväkahvit henkeen, mitä häh ?!?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #55 : Joulukuu 24, 2019, 12:52:21 »
(hakkaraiset). ja nämä nyt ei saa pillua
edes siviilissä, saati sitten rahalla.
Eikös se Hakkarainen sekoillut jonkun prostituoidun kanssa Bandidosien tiloissa. Saa siis rahalla vaikka itse taisi kieltää olisi ottanut vaan pelkästään maksoi.

tjaa, tuota en muistanut. jäänyt vaan mieleen ne sen väkisin yritykset, naisia kohtaan kännissä..
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Paul1

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #56 : Joulukuu 24, 2019, 23:51:48 »
Vuoden 2015 länsirajan murtuminen ilman, että viranomaiset tekivät mitään vaikka maassa pidetään kovalla rahalla yllä armeijaa ja rajavartiolaitosta. "Pakolaisten motiivien epäily on rasismia" kertoi silloinen sisäministeri Petteri Orpo ja naureskeli yhdessä muiden kokoomuslaisten kanssa"me tienataan tällä". Samanlaisia isänmaattomia pettureita olivat kaikki muutkin silloiset hallituspuolueiden nokkaihmiset.
Tuolloin heitin Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen jäsenkirjan roskiin sillä heitä kiinnostaa muslimiterroristien hyysääminen enemmän kuin suomalainen duunari ja kuinka hänellä menee. Lähettävät muuten vieläkin säännöllisin välein jäsenmaksujaan jotka heitän roskiin.

Puolueeton kansallismielinen olin Persujen puoluekokoukseen 2017 asti jolloin Halla-ahon valinta varmisti, että puolueesta tulee sellainen kuin itse halusin. Jäseneksi liityin tänä syksynä.

Rakastan Eurooppaa ja sen kansoja. Muuta monikulttuurisuutta en kaipaa näille maille.

Erityisesti sydäntä lähellä ovat Visegrad-maat erityisesti Tsekin tasavalta ja varsinkin sen naiset ;)
Maassa ei digata islamia eikä Euroopan ulkopuolisia tunkeilijoita eikä maasta löydy yhtään merkittävää puoluetta joka kannattaisi avoimien ovien politiikkaa joka on täältä meiltä tuttua.

Rasisti en ole, mutta en ikinä hyväksy, että meidän rakkaasta Suomestamme tulee koko maailman sosiaalitoimisto.

Petteri Orban hyrisi tyytyväisenä, kun suuri määrä Sipin kutsuvieraita jolkotteli Härmään, jotka ovat halpatyövoimaa. Oli lääkäriä, insinööriä ja muita moniosaajia, joiden taustat eräs lehmäteknikko uskovainen tiesi ilman faktoihin tutusmista.

Tiedotusvälineet kertoivat rehellisesti, miten maa lepää. ::) Luotettavimmat tiedot sai MV-Lehdestä.

Unohdettiin kansainväliset sopimukset, joiden mukaan turvapaikkaa tulee hakea ensimmäisestä turvallisesta maasta. Sen sijaan vedottiin kansainvälisiin sopimusten noudattamiseen, kun sandaalien läpse lähestyi Ruotsin rajaamme ja meidän oli yhtäkkiä otettava vastaan suuri määrä tulijoita, jotta muuan mörkkeli olisi iloinen. Suurin osa tulijoista oli miehiä, kas kummaa. Kaikki seuranneet lieveilmiöt oli yksitäistapauksia ja mikään ei liittynyt mihinkään. Näin viranomaiset tiedottivat.

Ymmärrän, jos jotkut ihmiset eivät ole kovin innoissaan siitä, että huonosti työllistävät ihmiset, jotka eivät ole suojelun tarpeessa,tulevat hakemaan helppoa elämää ja parempaa elintasoa. Sitä ei tarvitse hyväksyä, koska sosiaaliturvaa ei ole rakennettu koko aikuiselämän mittaiseen tukijusseilluun vaan väliaikaiseksi tueksi. Sitä ei nykyinen sosiaalijärjestelmä tule pitkässä juoksussa kestämään koko ajan kasvaa elättimäärää. Varsinkin tulijoille annetaan kaikki valmiina. Mikään ei passivoi ihmistä varmemmin, kun se ettei itse tarvitse tehdä mitään elantonsa eteen.

Kriisin aikana näki, miten helposti suomalaisten asunnottomuus voitaisiin hoitaa, jos poliittista tahtoa olisi. Samalla tietää että tämä positiivinen syrjintä, joka on vihreiden rakentama paradoksi on nollasummapeliä, joiden ohituskaistalla kotimainen on toisella sijalla omassa maassaan, mikä on todella häpeällistä.

Eli kyllä amiraalistakin pieni persu löytyy, kun oikein syvältä kaivaa.

Voi olla, että persuissakin vielä haikaillaan eurooppalaisen taakanjaon perään. Jos itärajalle pyytämättä ilmestyy muutama tuhat tsetseenisissiä ja Kazakstanin kaveria Kremlin avustuksella, kyllä täälläkin yhteisvastuu alkaa kiinnostaa. Aika epävakaa on välillä ollut tuo meidän itäraja.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #57 : Joulukuu 25, 2019, 00:37:05 »
^Käsittääkseni se on ollut rauhallisempi kuin länsirajamme...en muista ainakaan, että sieltä olisi kymmeniin vuosiin ollut tulossa pyytämättä kymmeniä tuhansia kuten Tornionjoen ylitse vuonna 2015.

Ehkä jo 20 vuoden kuluttua Ruotsi on jo muuttunut islamilaiseksi kalifaatiksi joten enemmän olisin siitä huolissani kuin Venäjästä.




Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #58 : Joulukuu 25, 2019, 01:13:36 »
Voisin kuvitella, että tällä saitilla tyypillinen asiakas on valkoinen, lihaa syövä heteromies. Setämies sellainen.

Nykyhetkellä syyllinen siis kaikkeen ja alinta pohjasakkaa. Jonka asioita lähinnä persut näyttävät ajavan, kun muut vihervasemmistofeministit vittuilee. Ehkä se saa ihmiset näkemään myös asioita samalla tavalla, oli persu tai ei.

Mutta mikä saakaan aloittajan kysymään miksi täällä näyttää olevan paljon persuja? Miksi se siltä näyttää?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #59 : Joulukuu 25, 2019, 09:22:27 »
Voi olla, että persuissakin vielä haikaillaan eurooppalaisen taakanjaon perään. Jos itärajalle pyytämättä ilmestyy muutama tuhat tsetseenisissiä ja Kazakstanin kaveria Kremlin avustuksella, kyllä täälläkin yhteisvastuu alkaa kiinnostaa. Aika epävakaa on välillä ollut tuo meidän itäraja.
Ei tulla haikailemaan.
Suomi luokittelee Venäjän turvalliseksi maaksi ja ei myönnä kansalaisilleen turvapaikkaa. Vajaa vuosi sitten Pudasjärven vastaanottokeskuksessa oli venäläisiä jehovan todistajia, hakivat turvapaikkaa Suomesta. Suomi ei myöntänyt turvapaikkaa kellekään heistä eikä tule myöntämään, muuten Venäjältä tulijat eivät lopu nimikkeellä "jehova" tai "homo". Nuo venäläiset olisivat varmasti kotoutuneet paremmin kuin kehitysmaista tulleet turvapaikkaturistit, olisivat työllistyneet paremmalla prosentilla, oppineet paremmin suomen kieltä eivätkä olisi valittaneet että ilmaiseksi jaettu puuro on pahaa. Jostakin syystä myöskään vihervasemmisto ei nostanut meteliä venäläisten puolesta, taisivat olla väärän värisiä ja siinä porukassa oli mukana myös naisia ja lapsia ihan oikeasti, ei vain Emma Karin väitteissä.