No sinä tiedät paremmin.Äläs ny, mä tuossa naureskelin analyysiä keskustasta jo... mutta lprman1 tietää...

Uutiset:
No sinä tiedät paremmin.Äläs ny, mä tuossa naureskelin analyysiä keskustasta jo... mutta lprman1 tietää...
Hyvä esimerkki, että miksi tiettyjä hupakoita pitää välttää yksityisyytensä takia****
Mitä minä juuri luin ?
Nykyinen istuva hallitus vaihtoon ja mahdollisimman nopeasti.
Kannatan tasapuolista menojen leikkaamista.
Kun Pohjanmereltä löytyi öljyä 60-luvulla niin norjalaiset julistivat heti merelle ulottuvan mannerjalustan kuuluvan Norjan aluevesiin kokonaisuudessaan ja ulkomaiset öljy-yhtiöt tervetulleeksi huödyntämään öljyvaroja kunhan maksavat puolet tuloista Norjan valtiolle. Tähän perustuu Norjan käsittämätön rikkaus ja sen keräämät valtavat valtavat rahastot. Perustettiin myös valtion omistama öljy-yhtiö statoil, nykyinen equinor.
Myöskin kaivostoiminnan veron korotus ulkomaalaisille yhtiöille. Ja ennenkaikkea ulkomaalaisten datacentereiden käyttämän sähkön verotuksen korotus! Samoin tuulivoimayhtiöiden verotus. Näillä esimerkeillä pyrin ilmaisemaan sitä, että on muitakin järkeviä vaihtoehtoja nykyiselle veropohjalle,
Tampereella persuilla ei ole ollut mitään annettavaa kuntatasolla. Tai no sellaista kitinää kaikesta kun kaupunkia on yritetty kehittää ja oli helppo olla äänestämättä.Pekka Kataja toi esille,perussuomalaisten puolueenjohdon täytyy vaihtua,jotta puolueella on tulevaisuutta.
Pari vuotta eduskuntavaaleihin niin olen varma, että musertavan vaalitappion kärsineillä persuilla puntti jo tutisee, että tässähän joutuu vielä tekemään vuosia ihan oikeita töitä
^ja^^ Luulitteko tollot ihan tosissanne että Persut jatkavat samalla edesvastuuttomalla törsäämislinjalla edellisen hallituksen tapaan?
Kun näin ei tehdä niin se vääjäämättä aiheuttaa tyytymättömyyttä pullansyöntiin tottuneessa tyhmäsdä Suomen kansassa.
On toki asioita joista tinkimisestä minäkään en ymmärrä ja tarvittaisiin enemmän kasvutoimenpiteitä talouteen mutta niitäkin rajoittaa EU:n ja omakin kansallinen tosi kireä finanssipolitiikka ja byrokratia mitä ei esim jenkkilässä ole.