Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi niin moni seksinostaja on persu?  (Luettu 18559 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« : Joulukuu 21, 2019, 21:16:17 »
Tulee vaan mieleen tätä foorumia selaillessa, että olen törmännyt työympäsistössä yhteen persuun, mutta tällä foorumilla niitä tuntuu riittävän.

Mikä tekee ihmisestä persun?

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2019, 21:35:52 »
Tunnustan välittömästi. Olen henkinen persu vaikka Kokoomusta äänestänkin. Olen aidosti huolissani esi-isieni maasta. Olen valmis kuolemaan Suomen lipun puolesta. Vihaan kommunismia ja vasemmistolaisuutta. Rakastan ihmisiä ja kauniita naisia.

Vihaan veroja ja toisten varoilla elämistä. Mutta olen valmis auttamaan kun tarve on. Siksi Kokoomus vaikka vihaan politiikkaa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2019, 21:53:37 »
Varmaan löytysi kurdi- anarkistejakin seksinostajiksi, mutta ettehän te suvaitsevaiset rasistit ota heitä vastaan.

Siis jos haarukoi asiakaskuntansa +40 vuotiaaseen valkoiseen mieheen, niin on aika oletettavaa että ovella postailee persu. No ehkä politiikkaa seuraamaton kokkari tai jopa tukiaisrahalla paneva keskustalainen. Muissa eli ns. hyvissä piireissä olevat miehet kokenevat rahalla naista panemisen sovinistisena.

Ehkä sun pitäisi tosiaan tarjota egologista luomuyrttiteeseuraa reilun kaupan banaania vastaan.

Poissa MisterMaster

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #3 : Joulukuu 21, 2019, 22:15:28 »
Miehistä ehkä tällä hetkellä lähes joku 40 % kannattaa Perussuomalaisia, niin ei ole kovin yllättävää, että miesvaltaisella foorumilla on paljon Perussuomalaisten kannattajia.

2011 oli tällaisia lukuja ja kannatus on nyt varmaan suurempaa kuin tuolloin:

https://yle.fi/uutiset/3-6476989
Miesäänestäjien joukossa perussuomalaiset keräsi heti eduskuntavaalien jälkeen jopa yli 30 prosentin kannatuslukemia.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2019, 22:22:11 »
Mielenkiintoista on se, että jos " me persut" lakataan ostamasta seksiä niin kuinkas teidän "kunnon huorien" käy... :D

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #5 : Joulukuu 21, 2019, 22:29:30 »
Mikä tekee ihmisestä persun?
Ilmeisesti se riittää, että on kanssasi eri mieltä...?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #6 : Joulukuu 21, 2019, 22:31:40 »
Peruspersuksi en tunnustaudu, mutta joka tuutista tunkeva vihervasemmistofeminismi ottaa pahasti pannuun. Miesten oikeuksia poljetaan tässä yhteiskunnassa monissa asioissa, mm. lasten tapaamisoikeuksissa ja muissa perheoikeudellisissa asioissa. Koulujärjestelmä suosii tyttöjä, naisilla ei ole asevelvollisuutta jne.

Ihmisten perusoikeuksia haluttaisiin polkea myös suosimalla jotain vegaanisapuskoita jopa verotuksellisin keinoin ja haluaisivatpa jotkut piirit edelleen kieltää seksinoston (varmaankin vain miehiltä!). Tämän tyyppiset jutut vaan saavat aikaan antivihervasemmistofeministisen asenteen. Jos joku kutsuu sitä sovinismiksi, niin siitä vaan.

Ja jos näiden itselle läheisten teemojen ja elämäntapakysymysten puolustaminen vaatii persujen äänestämistä, niin sitten se ääni menee sinne, vaikka olen monista jutuista myös eri mieltä persujen kanssa. Vielä enemmän olen eri mieltä vihreiden, vassujen ja sossujen kanssa. Joskus voi olla pakko äänestää vastavoimaa.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #7 : Joulukuu 21, 2019, 22:37:17 »
Minusta on aika luonnollista, että seksisaitilla pörrää paljon persuja. Seksisaitin porukastahan suurin osa on enemmän tai vähemmän syrjäytynyttä jengiä. Ja persujen syrjäytyminenhän on tietenkin vakava yhteiskunnallinen ongelma. Suomalaiset nuoret naisethan ovat nykyään niin sivistyneitä ja korkeasti koulutettuja, että persujen mahdollisuudet avioliittomarkkinoilla ovat jo käytännössä täysi nolla. Nuoret naiset vaativat parisuhteissa miehiltä jo niin paljon myös henkistä kapasiteettia, että persujen deittailu päättyy yleensä jo ensimmäisiin sokkotreffeihin. Jos nyt sinnekään saakka on päästy. Voivathan sikaniska persut deittailla sitten niitten persunaisten kanssa. No voivat tietysti voivat, mutta kun viime eduskuntavaaleissakin persujen äänestäjistä 90 prosenttia oli miehiä ja vain 10 prosenttia naisia, niin silti 80 prosenttia persuista jää ikuiseksi peräkammarin pojaksi. Voivat persut tietenkin ottaa mallia perussuomalaisten kansanedustaja Sebastian Tynkkysestä ja hommata itselleen ihan oman *******. Mutta jos ei ********* imeminen maistu, niin kyllä se on vähän niin kuin game over. Jo ennen kuin se varsinaisesti edes alkoikaan. Mitä parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa tai perheen perustamiseen ja omiin  lapsiin tulee.

Toisaalta se on tietenkin hyvä ja isänmaan kannalta pelkästään positiivinen asia, että persut eivät levitä "hienoa ja korkeatasoista" geeniperimäänsä enää  suomalaisten keskuuteen. Eniten minä ihmettelen kuitenkin sitä, että kuka suomalainen sihteerikkö ilkeää antaa persuille pillua edes rahasta. Tuskin ne kaikki kuitenkaan pelkästään sitä **********  käyvät panemassa. Kait niistä joku aina silloin tällöin poikkeaa ihan normaalinkin ihmisen luona helpottamassa seksuaalisia paineitaan  :-\.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2019, 14:24:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #8 : Joulukuu 21, 2019, 22:53:54 »
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2019, 22:57:29 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #9 : Joulukuu 21, 2019, 22:57:36 »
^^ Moikka Kocour. Mulla on yli 300-neliöinen talo ja 500-sarjan BMW, koska se on kiva. Ja palkan maksaa yksityinen pörssifirma.

Ihan city-sinkku olen. Naiset on kiinnostuneita kun baariin menen. Nimi löytyy veropörssistä. Sellainen persu minä olen. En syrjäytynyt.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2019, 14:28:39 kirjoittanut Mummo »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #10 : Joulukuu 21, 2019, 23:04:44 »
^ Varmaan vitusti pölyä noissa neliöissä. Mulla on Vuosaaressa stadin kämppä, jonka vuokran vihervasemmiston mukaisesti Kela maksaa. Talvella painan aasiaan huoriin ja vuokraan tuon virolaisille raksajätkille, kuten myös naapurin somalit. No, ne painuu somaliaan lomailemaan.

Autona on tällä hetkellä Datsun Bluebird, museorekisterissä. Huollot teen parkkipaikalla kesäisin, kun Kamputseasta mökkeilemään palaan.

On se hienoa että on erilaisia ihmisiä. Ja ennen kaikkea kaikille huoria.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #11 : Joulukuu 21, 2019, 23:05:56 »
Jeps. Vaihdettiin mekin kocourin kanssa tossa negarepuja ;D

********* Saatan persuja äänestää itsekin, tai jotain muuta kuin vihervasemmistoa. Tähän saakka on naisia riittänyt myös siviilissä, mutta on tääkin kiva harrastus, kun ei sotketa tähän politiikkaa tämän enempää. Tulot riittää hyvin tän harrastamiseen, ovat paljon yli keskivertoduunarin tulojen ja työpaikka on erittäin varma ja duuni mielenkiintoinen.

Vasemmistolaisilla on vissiin paha olo vaikka niillä on nyt unelmahallitus, jolle voi vaikka r***kata  :D

Over & out tähän lankaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2019, 14:32:35 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #12 : Joulukuu 21, 2019, 23:08:25 »
^^^En ole vassari. Omistan vihreiden jäsenkirjan. Liityin vihreisiin tyttärieni antaman esimerkin mukaisesti. Oma talo on vähän pienempi kuin sinulla, mutta kesäasunnossa Saimaan rannalla riittää sitten vähän enemmän tiluksia. Omaa hiilijalanjälkeä pienentääkseni olen laittanut Oulun talooni maalämmityksen ja bemarin olen vaihtanut jo ajat sitten hybridiin. Enkä muutenkaan enää juuri autoile, sillä pärjään aika hyvin julkisilla ja polkupyörällä. Moottoriveneenkin olen vaihtanut purjeveneeseen jo ajat sitten. Anteeksi jos hauli osui perseeseen. Rauhallista joulua kuitenkin  :).

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #13 : Joulukuu 21, 2019, 23:20:58 »
^^^En ole vassari. Omistan vihreiden jäsenkirjan. Liityin vihreisiin tyttärieni antaman esimerkin mukaisesti. Oma talo on vähän pienempi kuin sinulla, mutta kesäasunnossa Saimaan rannalla riittää sitten vähän enemmän tiluksia. Omaa hiilijalanjälkeä pienentääkseni olen laittanut Oulun talooni maalämmityksen ja bemarin olen vaihtanut jo ajat sitten hybridiin. Enkä muutenkaan enää juuri autoile, sillä pärjään aika hyvin julkisilla ja polkupyörällä. Moottoriveneenkin olen vaihtanut purjeveneeseen jo ajat sitten. Anteeksi jos hauli osui perseeseen. Rauhallista joulua kuitenkin  :).

Mitäs nykypäivän vihreät ovatkuin vassareita? Liityitkö niinku puistopuolueaikaan? Poljetko polkupyörällä Prahaan? Oletko pyytänyt tsekeiltä anteeksi kommunismiasi?

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #14 : Joulukuu 21, 2019, 23:31:20 »
^Tutustu vihreiden puolueohjelmaan, äläkä vain luule. En ole liittynyt vihreisiin puistopuolueaikaan, vaan olen paljon tuoreempi. Lennän Prahaan Finnairilla. En ole pyytänyt tsekeiltä anteeksi mitään, enkä ymmärrä että mitä pitäisikään pyytää. Oletko sinä pyytänyt anteeksi vietnamilaisilta Vietnamin sotaa?

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #15 : Joulukuu 21, 2019, 23:34:07 »
^^^Kiitti vaan punaisesta pallosta. Heittelin sen heti takaisin. Olet mielestäni teksteilläsi sen kyllä ansainnut  :).

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #16 : Joulukuu 21, 2019, 23:42:10 »
Teidän junttien palloittelusta tiedä, mutta olen rahdannut Kamputseaan joka reissullani sen 25kg minkä Finnair maksutta antaa ruumaansa ottaa kaikenlaista meille länsimaalaisille vihervasemmistolaisille ylimääräistä paskaa. En ole kokenut tarpeelliseksi suomalaisena pyytää anteeksi keneltäkään, varsinkaan kun en ollut Vietnamin- ja osin Kamputsean sodan aikaan edes syntynyt.

Tietenkin, jos olisin pitänyt aikoinani Pol Potia hyvänä jätkänä, niin nykytiedollani anteeksi pyytäisin.

Mutta sinunlaisesi stallari ei karvoistaan pääse, vaihtaa vaan puoluetta. Ja on niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Hyvää joulua sulle, tyttärillesi ja Tarja Haloselle. Älkää syökö liikaa kotimaista kinkkua.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2019, 23:48:41 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #17 : Joulukuu 22, 2019, 00:06:24 »
En ole koskaan persuja äänestänyt enkä aio moista tehdä. Saanko silti panna huoria tulevaisuudessa?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #18 : Joulukuu 22, 2019, 00:07:16 »
Olen tällä foorumilla pidättäynyt poliittisista kannanotoista mutta nyt täytyy kyllä myöntää olen itsekin alkanut kyllästymään vihervasensuvakkivajakkeihin. Ne ovat toinen ääripää siinä missä esim. Uus...t on toinen.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi niin moni seksinostaja on persu?
« Vastaus #19 : Joulukuu 22, 2019, 00:12:36 »
En ole koskaan persuja äänestänyt enkä aio moista tehdä. Saanko silti panna huoria tulevaisuudessa?

Saat. Sun vaan tarvii sanoa että olet Kocour tai bprman2.