Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskista pulaa?
Weird Knight:
Ennen muijan löytämistä löytyi sopiva maksullinen, joka ei veloittanut mistään extraa ja hinnat olivat alempaa suomitasoa. Kumiakaan ei tarttenut väliin ja juttua riitti. Miksi sitä enää kävis muualla?
guuguuman:
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Marraskuu 30, 2023, 13:08:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: guuguuman - Marraskuu 30, 2023, 10:39:06 --- syynä, vaan ihan semmoinen panetuksen väheneminen iän karttuessa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka vanhaksi pitää elää, että panetus vähenee merkittävästi. Itsellä ikää on jo yli 60 vuotta :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
No panomiehethän on ihan oma kategoriansa :)
Jännä homma itse asiassa tässä on, että panetuksen väheneminen on vaikuttanut juurikin siihen, ettei viitsi nähdä sitä ylimääräistä vaivaa järjestääkseen tapaamisen. Jos sinne asti sitten pääsee, niin vehkeet kyllä pelittää. Joku henkinen juttu tää kai on... Viisaammaksi en ole iän myötä ainakaan tullut.
Jaatinen:
Oon viiskymppinen mutta jalkakyykkypäivän jälkeen muna seisoo aamulla kun teinipojalla. Suosittelen. Panetus ei mihinkään katoa jos mieli on virkeä. Lääkkehiä varmistukseksi ennen H-hetkeä niin ei tule ikäviä yllätyksiä ja pettymyksiä itsestä johtuen.
Tässä hommassa on sekin että tulee pieni ekstraeffortti itsensä kunnossa pitämiseen, että jaksaa panna hyvän näkösiä nuoria huoria. Pitää nuorekkaana. En ole rikas mutta kun on kuitenkin vähän lompakkoa millä kaataa niin välillä on olo kuin karkkikaupassa.
Vieras1503:
^Jaatisella on tässä asiassa sama kohtalo kun meikäläisellä paitsi että mulla on todennäköisesti pienenpi pili
Viveca:
Ei ole vaikuttanut korona, ei ikä, ei kilot, ei pahemmin työt, eikä Putinkaan. Mutta näköjään joulu on se, mikä vaikuttaa, ettei turskilla ole ylimääräistä rahaa hupakointiin. Ei sillä, että nyt mitenkään erityisesti haittais, nyt olis vaan itsellä parhaiten sitä aikaa seuraavat 1.5vkoa. Se on viritettävä Tinder tulille, että saa edes jostain läheisyyttä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta