Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskista pulaa?
Turskapappa:
--- Lainaus käyttäjältä: guuguuman - Marraskuu 30, 2023, 10:39:06 --- syynä, vaan ihan semmoinen panetuksen väheneminen iän karttuessa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka vanhaksi pitää elää, että panetus vähenee merkittävästi. Itsellä ikää on jo yli 60 vuotta :sheep:
Granado:
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Marraskuu 30, 2023, 13:08:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: guuguuman - Marraskuu 30, 2023, 10:39:06 --- syynä, vaan ihan semmoinen panetuksen väheneminen iän karttuessa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka vanhaksi pitää elää, että panetus vähenee merkittävästi. Itsellä ikää on jo yli 60 vuotta :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
Voin lohduttaa ikätoveriani Turskapappaa, että kyllä se panetus pikku hiljaa vähenee iän karttuessa. Näin kerran dokkarin mielihalujen mestarista Henry Milleristä, jota pidän maailman kovimpana panomiehenä, sillä kehuihan Miller kirjassaankin Hiljaiseloa Clichyssä suuresta tylsistymisestään Pariisiin, koska oli jo nussinut kaikkia Pariisin huoria. Ja niitähän Pariisissa riitti 1950-luvulla. Siinä dokkarissa Miller pelasi aurinkoisella Ranskan Rivieralla pingistä lastenlastensa kanssa, ja lähes 80-vuotias Miller kertoi nauttivansa elämästään ja lastenlapsistaan nyt enemmän kuin koskaan, koska Henryllä ei enää koko ajan ollut pillu ja nussiminen mielessä. Miller oli iloinen että seksiaddiktio oli lopultakin hellittänyt otettaan :).
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Marraskuu 30, 2023, 13:08:29 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Mulla alkoi hellittää kolmen kympin jälkeen. Onneksi.
Mutta aina ei mene nallekarkit tasan.
Ilotikku:
Mulla ainakin loppunut se järjetön sinkoilu, jossa pienikin paine palleissa piti päästä kalliilla purkamaan. Listalta käytiin melkein jokainen neito läpi ja rahaa paloi aika nippu jo pelkästään sellaisiin käynteihin, joista jää vain vitutus.
Nyt vedetään laadukkaammin. Eli mun vika tämä ahdinko markkinassa. :)
Blain:
Panetus vaan noussut 40-ikävuoden jälkeen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta