Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskista pulaa?
Vieras1507:
Turskista pulaa..? Lohta ja kirjolohta on ainakin hyvin saatavilla..turskahan on joulun kala, pitää vaan huuhtoa lipeä pois pinnasta ..🤭😂
Penaattori:
--- Lainaus käyttäjältä: thorath - Marraskuu 29, 2023, 22:50:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Marraskuu 29, 2023, 22:38:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Larsu - Marraskuu 29, 2023, 19:11:06 ---Pyydetyn markkinahinnan maksavista turskista on kuulemma nykyään pulaa. Onneksi asialla on myös positiivisempi puoli eli meille pyydetyn hinnan maksaville ja huoria kunnioittaville asiakkaille löytyy nykyään helpommin aikoja, kun hupivaraajat ja tinkaajat on helpompi poistaa pois kuvioista.
--- Lainaus päättyy ---
Muuan huora kertoi joskus, miten homma oikeasti menee. Silloin kun turskia on vähän; joutuu kelpuuttamaan sellaisiakin asiakkaita joita ei muutoin ottaisi. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Muuan ulkkarihuora kertoi joskus, miten homma oikeasti menee. Korkeampi hinta otetaan niiltä jotka eivät sano hintaa kalliiksi. Muille hinta tippuu.
--- Lainaus päättyy ---
Juuh, samanlaisia kokemuksia. Pätee monella muullakin alalla.
Pitkänlinjan_turska:
Olen minäkin vähentänyt reilusti turskailua ja voi olla kuukausienkin tauko. Aiemmin muutamia kertoja kuukaudessa, mutta viimeisen reilu vuoden ajan mennyt muutamaan kertaan vuodessa. Sen kyllä olen huomannut, että kun panettaa, ja löytyy siihen hetkeen miellyttävän tuntuinen ilmoitus, niin tuntuu tapaaminen onnistuvan poikkeuksetta eli ehdottamani aika esim tunnin päästä yleensä onnistuu. En tinkaa paitsi ulkomailla ehdotan suoraan hintaa.
Turskapappa:
Minä olen ollut uskollinen poikaystävä jo kolme kuukautta.
guuguuman:
Varmaan toi yleinen elinkustannusten nousu alkaa puremaaan tähänkin harrastukseen. Etenkin niillä joilla on muita elätettäviä.
Itsekin olen tiputtanut käyntikerrat 2 kertaa / puoli vuotta, kun aikaisemmin tuli käytyä kertaa kuussa ja välillä tiheämminkin. Tossa ei tosin ole pelkkä raha syynä, vaan ihan semmoinen panetuksen väheneminen iän karttuessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta