Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SonjaSisu  (Luettu 37891 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #20 : Heinäkuu 24, 2020, 15:12:24 »
Minulla ei ole mitään epäilyksiä Sonjasisun suhteen. Olen aivan valmis luottavaisin mielin tapaamiseen....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #21 : Heinäkuu 24, 2020, 15:40:03 »
Sonja on todellinen helmi ja ihan kokemuksesta eikä millään mutulla.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5091
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #22 : Heinäkuu 24, 2020, 16:44:42 »
^ Sonjan tavanneena myös samaa mieltä; Erittäin fiksu, tilannetajuinen ja analyyttinen nuori Nainen. Jämpti myös aikataulujen suhteen.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #23 : Heinäkuu 26, 2020, 18:36:26 »
Aivan huippu tapaaminen SonjaSisun kanssa. Tunti vilahti kuin siivillä. Todella mukava ja älykäs nuori nainen.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2020, 14:27:20 »
Moikka moi!


Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2020, 14:28:45 »
No voi harmi sitten, mutta kaikkea hyvää ja kiitos ;)

Paikalla Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2020, 14:40:41 »
Moikka moi!


Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D

Ei kaikkia koskaan pysty miellyttämään, olkoon ala mikä tahansa. Hyvää jatkoa sinne!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6830
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2020, 15:04:20 »
Kiitos kaikista tapaamisista, keskusteluista, lämmöstä.. Kaikkea hyvää elämääsi, oli upeaa kohdata noin erityinen ihminen!
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2020, 15:21:56 »
Erittäin fiksu ja asiakkaitaan kunnioittava tapa ilmoittaa vetäytymisestään maksullisen seksin skenestä. Näin fiksuja hupsuja harvoin näkee.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #29 : Elokuu 13, 2020, 15:47:46 »
Harmi että ei ehditty tapaamaan. Kaikkea hyvää sinulle. Tänä syksynä lopettaa myös eräs toinen täällä paljon kehuttu palveluntarjoaja. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #30 : Elokuu 13, 2020, 15:53:53 »
Moikka moi!


Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D

Super sympaattinen siirtyminen takavasempaan. Ihan alkoi harmittaa ettei ehditty tavata.
You and me, part-time lovers

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #31 : Elokuu 13, 2020, 16:01:35 »
...
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D

Kaikkia ei ehkä edes kannata yrittää miellyttää, koska siinä vaan kuitenkin lopulta itse häviää... 🤔
Mut nyt sitten vaan kohti uusia seikkailuja. Pidä lippu korkealla 😊
Amator

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #32 : Elokuu 13, 2020, 16:19:11 »
Kiitos tapaamisesta ja kaikkea hyvää sinulle elämään jos et palaa näihin kuvioihin ja jos palaat niin varmasti tavataan. Olet erikoinen 😊
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6830
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #33 : Elokuu 13, 2020, 19:24:59 »

Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D

Älä välitä arvostelijoista, heitä riittää aina ja joka junaan. Asetit gfe-riman kyllä sellaiselle tasolle että siinä on muilla tytöillä kirimistä  :)

Jätit myös minun ja varmasti monen muun elämään pysyvän positiivisen jäljen ja se on harvinaista se - siihen ei ole moni kyennyt edes siviilissä. Siksi onkin harmi että jättäydyt pois mutta mahdollista comebackia odotellessa  ;D
Pörrö on aina plussaa

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2020, 17:54:30 »
Hyvä että saatiin aikataulut sopimaan ja tapaaminen järjestymään. Oli oikein kiva kokemus, valittajien rutinat voit unohtaa samantien 😊

Hyvää jatkoa vaan uudella uralla! Aina voit palata myös näihin kuvioihin 😊
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2020, 17:56:29 kirjoittanut jpetke »

Poissa aalloilla

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #35 : Elokuu 18, 2020, 01:01:00 »
Moikka moi!


Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D

Hyvää jatkoa sinulle. Vaikea oli moneen otteeseen aikatauluja yhteensovittaa, mutta kerran onnistui - ja siitä jäi kyllä mainio muisto. Olisin toistamiseenkin mielelläni tavannut. Ehkä sitten vuoden päästä...?

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #36 : Elokuu 18, 2020, 10:36:20 »
Pakko sanoa että nimimerkki Sonja Sisu ei omaan korvaan kuulosta mitenkään naiselliselta, tuo sana sisu tuo maskuliinisuutta esiin ainakin omalla kohdallani.

Naista en ole koskaan tavannut, tämä vain näin off topic jos kauppa ei jostain syystä kävisi.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #37 : Elokuu 18, 2020, 10:48:08 »
Kuulostaa miltä kuulostaa. Pääasia mitä ovella on vastassa. Yksi tämän vuoden kohokohdista omalta kantilta katsottuna.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #38 : Syyskuu 01, 2020, 17:50:09 »
Pakko sanoa että nimimerkki Sonja Sisu ei omaan korvaan kuulosta mitenkään naiselliselta, tuo sana sisu tuo maskuliinisuutta esiin ainakin omalla kohdallani.

Naista en ole koskaan tavannut, tämä vain näin off topic jos kauppa ei jostain syystä kävisi.

Oli ihan pakko vastata tähän kommenttiin, kun tästä sain jälleen vinkkiä yhdeltä uskolliselta :D Minut tavanneet saattanevat tietää mistä Sisu sana nimessä kumpuaa. On todella ikävää, jos Sisu sana tuo mieleen pelkkiä maskuliinisia mielleyhtymiä vielä vuonna 2020 :D Ja miksi maskuliinisuus nyt edes olisi huono juttu? En ole koskaan tapaamisilla esittänyt mitään muuta, kuin olen :D Toki, valikoin aiheita, josta juttelen ja onneksi suurimman osan kanssa olen kyllä osannut tuoda itsestäni juuri heitä kiinnostavat ja miellyttävät puolet esille.

Ja muuten yleisesti: Tietenkään mikään ei ole täysin kiveen hakattua, siksi vuoden päästä saatankin olla tavattavissa taas - uusin järjestelyin. Mutta mitään sellaista en voi tässä kohtaa luvata täydellisesti, kun en tiedä miten minun käy tuolla jossakin :) Mutta pidetään lippu korkealla (oli se minkä värinen tahansa :D) ja toivoa yllä! <3

Pahoittelut kaikille, joiden kanssa aikataulujen sovittaminen on ollut hankalaa. Kun olen tehnyt lähtökohtaisesti outcallia ja ollut kolmessa muussa keikka työssä samaan aikaan, joskus ei vaan natsaa :( Mutta mikäli palaan ensivuonna asiaan lähtökohta olisi se, että minulla olisi vakituinen paikka jossa tavata! Mutta kuten yllä, mitään en lupaa ja infoan asiasta tarkemmin asioiden selkiytyessä!

Mutta... KIITOS teille kaikille! <3
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #39 : Syyskuu 01, 2020, 17:56:18 »
Paluutasi odottaen :)