Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

SonjaSisu

<< < (3/17) > >>

SonjaSisu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kapteeni Turska - Helmikuu 17, 2020, 13:26:26 ---Älä välitä Sonja huonoista/ilkeistä rapsoista. Ainakin minä haluaisin ehdottomasti tavata sinut joskus.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos!

Toki ymmärrän, jos jotain jää ärsyttämään se, ettei kykene laukeamaan koska näytän sakkolihalta, mutta se ei ole sellainen asia, johon voisin aktiivisesti vaikuttaa. Tai joo, voisin meikata itsestäni vanhemman näköisen, mutta kun en nauti meikkaamisesta :D
Eivätkä nämä kai varsinaisesti olleet ilkeitä, mutta kuitenkin tiedän huolehtivani hygieniastani, niin tuollainen ottaa kyllä sydämestä :D

Tulppu:
Niinpä... Älä välitä noista! Varmaan vain katkeruus ja huono omatunto kalvaa! Olet aivan ihana ;D

Vieras0108:
Jaahas, jopas on keskustelu lähteny tangentin suuntaan :o. Ihan selvennyksenä vain, ettei minulla ollut mitään tarkoitusta kirjoittaa mitään huonoa tai ilkeää rapsaa, harmi jos joku sen sellaiseksi tulkitsi :-[. Fiksut lukijat varmaan ymmärsikin, ettei mikään tekstissä mainittu asia ollut sinun vikasi. Kirjoitin vain oman näkemykseni tapaamisesta, enkä todellakaan ole katkera tai pode huonoa omaatuntoa. Olet ehdottomasti yksi parhaista nuorista palveluntarjoajista, jotka tällä hetkellä toimii aktiivisesti pk-seudulla! Harmi vaan, että olemuksesi herättää minussa liikaa isällisiä tunteita. Tsemppiä opiskeluihin, sekä voimia ja jaksamista meidän setämiesten kanssa! ;)

SonjaSisu:

--- Lainaus käyttäjältä: Wilzu - Helmikuu 17, 2020, 15:56:09 ---Jaahas, jopas on keskustelu lähteny tangentin suuntaan :o. Ihan selvennyksenä vain, ettei minulla ollut mitään tarkoitusta kirjoittaa mitään huonoa tai ilkeää rapsaa, harmi jos joku sen sellaiseksi tulkitsi :-[. Fiksut lukijat varmaan ymmärsikin, ettei mikään tekstissä mainittu asia ollut sinun vikasi. Kirjoitin vain oman näkemykseni tapaamisesta, enkä todellakaan ole katkera tai pode huonoa omaatuntoa. Olet ehdottomasti yksi parhaista nuorista palveluntarjoajista, jotka tällä hetkellä toimii aktiivisesti pk-seudulla! Harmi vaan, että olemuksesi herättää minussa liikaa isällisiä tunteita. Tsemppiä opiskeluihin, sekä voimia ja jaksamista meidän setämiesten kanssa! ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos Sinulle... Oon vaan joskus vähän herkkä varsinkin jos asioista ei sanota mulle suoraan vaan tulee myöhemmin vastaan,enkä jälkikäteen voi asiaan vaikuttaa :D kiitos ja anteeksi :-*

Namiskuukkeli:
Sonjaa on tavattu parikin kertaa pidemmän kaavan mukaan ja kivaa on ollut. Aivan taivaallinen suikkari (pitää aina pitää taukoa kun meinaa loppua leikit lyhyeen), poikkeuksellisen hyvän tuntunen toosa ja ulkonäöllisesti suorastaan syötävän ja laittoman söpö, mun makuun täydellinen kroppa ja todella mukavaa juttuseuraa aina jälkimainingeissa. Varmasti menen uudestaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta