Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sormus sormessa vai povitaskussa  (Luettu 4075 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 504
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #20 : Joulukuu 02, 2023, 14:46:58 »
Tapanani on sormettaa persettä vasemman käden nimettömällä. Onneksi sormus on niin tiukassa, että ei lähde millään pois.

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #21 : Joulukuu 03, 2023, 11:03:23 »
Ylimääräiset korut rahat lompakko yms arvotavara jää autoon. Turvallisuus puolta tällä avauksella ei tarkoitettu mutta tämä on nyt oma kantani. Tietysti jos tuttu nainen ja asunto voi  korut jäädä päälle.
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #22 : Joulukuu 03, 2023, 18:00:22 »
Muistakaapa  :wanker: aktien jälkeen yms. likaisten touhujen pestä myös niitä sormusten alusia.

Olkoon vaikka kalsareissa, kunhan muistaa pestä kädet huolella. Sormuksen alle kertyy mukavasti pöpöjä😋

Näissä on minusta erittäin hyvät syyt jättää ihan mitkä tahansa sormukset pois sormesta kun tätä lajia harrastetaan. Niin muuten hoitoalallakin käytäntö toimii. Ja jotenkin kuvittelisin, että juuri näistä hygieniasyistä palveluntarjoankin toiveissa olisi, että sormukset olisivat tapaamisella jossain muualla kuin sormessa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa jpu

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #23 : Joulukuu 18, 2023, 19:58:10 »
Sormessa. Tuli tästä mieleen kerta, kun olin yhtä tsekkityttöä tapaamassa ja palvelussa oli seesteisempi välivaihe, selän hierontaa tjsp. Neito osoitti vasemman etusormessa olevaa oura-sormusta ja kysyi 'is that for stress?' vastasin, että 'the other one is a stress ring' nauruksihan se meni :)

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2647
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #24 : Joulukuu 18, 2023, 20:50:00 »
Sormus aina sormessa mennään.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Mukavas

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #25 : Joulukuu 23, 2023, 18:23:07 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔

Moni on kertonut, että työ on aika kiireistä, eikä sitten jaksa sen päälle etsiä seuraa Tinderistä tai baarista.

tuo on täysin totta, ei me "wanhat herrat" jakseta tai edes osata tätä nykymaailman "nettikulttuuria" ;)

Poissa Mukavas

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #26 : Joulukuu 23, 2023, 18:25:40 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔
Noniin, minä en käytä palveluita ikinä ollessani parisuhteessa. Olen aina parisuhteessa saanut seksiä niin paljon kuin olen halunnut ja minkälaista olen halunnut. Mutta mulla nyt se Max aika suhteessa on 5v sitten ADHD tekee sen että kyllästyn.

Mutta juuh, onneksi me ei olla kaikki samanlaisia.


saman suuntasta on touhu, ei myöskään ole mikään tarve olla sivustoilla ym jos on parisuhde, mut muuten kyllä. add tekee saman näissä kuin ad/hdkin  ;)