Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuntematon numero  (Luettu 4385 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #20 : Marraskuu 03, 2023, 21:39:10 »
^ Juu. Ei ole huoran, autokauppiaan tai autonvaraosakauppiaankan elämä helppoa vuonna 2023.  ;D

Tuntemattomiin numeroihinhan ei ole vastattu sitten 90- luvun. Tämän ovat tajunneet myös poliisit, haaste- ja ulosottomiehet. Jostain kumman syystä kuitenkin HEKA päätti vuokrankorotusten jälkeen siirtyä soittamaan tuntemattomasta numerosta. :laught:

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #21 : Marraskuu 03, 2023, 21:39:49 »
Eilen poistin 1860 viestiä puhelimesta.

Miltä aika väliltä noi on?
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #22 : Marraskuu 03, 2023, 23:40:26 »
^ Väliäkö sillä. Todennäköisesti sisältö on luokkaa: Mikä on tiukka hinta? Mikä on viimeinen hinta? Tms.

Ja tämä loppupelissä saanee huorat lopettamaan ja autonvaraosakauppiaat vaihtamaan osansa puolalaiseen Zubr olueeseen. ;D

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #23 : Marraskuu 04, 2023, 12:48:20 »
En oo vastannut ikinä tuntemattomiin, enkä enää vuosiin prepaidiinkaan.

Itse en ole vuosiin vastannut puheluihin muutenkaan.  ;D Mitään en maailmassa vihaa yhtä paljon kuin puhelimessa puhumista. Monet asiakkaat suosivat KIKiä ja muita viestiappseja. Itsellekin ne on kätevämpiä ja epäileville eetuille voi vastata seuraavaan viestiin ääniviestillä.

Sama. Ilmoituksissani kerron selvästi suomeksi sekä englanniksi että soittelijat estetään.

Edes siviilissä en juurikaan halua puhua puhelimessa, se vaan on varsin vastenmielistä minulle ollut aina.
Your part-time lover 💕

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1807
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #24 : Marraskuu 04, 2023, 13:00:17 »
Siis tässähän oli fokuksessa se, että kun sitten huvikseen vastaa tuntemattomaan numeroon, sieltä tulee vain luuria korvaan :D

Miehän päidvystyspäivinä vastaan puhelimeen, muuten mulle ei saa aikoja.
En tekstittele, koska se on vaan loputonta runkkuvietittelyä parhaimmillaan pokan puolesta.

Mutta tässäkin on poikkeus vahvistaa säännön, tai miten se nyt onkaan.
Eli kuten vakkarit tietää, mulle voi tekstiviestin laittaa ja varata ajan myös tekstiviesitllä. Mutta pitää olla kyllä tuttu.

Voi luoja, miten paljon saa turhia kyselyviestejä, vaikka mulla lukee selkeästi ilmoituksessa toimintaohjeet. Eilen poistin 1860 viestiä puhelimesta. Niitä aina kertyy ja pitää vaan poistaa, kun luuri on tukossa.
Pliis soittakaa päivystyspäivinä. Vapaapäivinä ja ajopäivinä en oo oikein helposti sit tavoitettavissa.

Turhista kyselyistä 70% saa pois kun laittaa jonnekkin näkyviin SELKEÄN  hinnaston.
kysyvälle vastataan

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #25 : Marraskuu 04, 2023, 18:58:25 »
Mulla on puhelimessa asetuksessa, että automaattisesti tuntemattomasta numerosta tulevat puhelut hiljennetään, niistä ei siis tule mulle ilmoitusta lainkaan, näkyvät vain vastaamattomien puheluiden historiassa.
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #26 : Marraskuu 04, 2023, 19:32:16 »
Siis tässähän oli fokuksessa se, että kun sitten huvikseen vastaa tuntemattomaan numeroon, sieltä tulee vain luuria korvaan :D

Miehän päidvystyspäivinä vastaan puhelimeen, muuten mulle ei saa aikoja.
En tekstittele, koska se on vaan loputonta runkkuvietittelyä parhaimmillaan pokan puolesta.

Mutta tässäkin on poikkeus vahvistaa säännön, tai miten se nyt onkaan.
Eli kuten vakkarit tietää, mulle voi tekstiviestin laittaa ja varata ajan myös tekstiviesitllä. Mutta pitää olla kyllä tuttu.

Voi luoja, miten paljon saa turhia kyselyviestejä, vaikka mulla lukee selkeästi ilmoituksessa toimintaohjeet. Eilen poistin 1860 viestiä puhelimesta. Niitä aina kertyy ja pitää vaan poistaa, kun luuri on tukossa.
Pliis soittakaa päivystyspäivinä. Vapaapäivinä ja ajopäivinä en oo oikein helposti sit tavoitettavissa.

Turhista kyselyistä 70% saa pois kun laittaa jonnekkin näkyviin SELKEÄN  hinnaston.

Jos oot joskus kuullut realista, siellä on kaikki kerrottu.
Mutta luulen että enin osa on treffeiltä.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #27 : Marraskuu 04, 2023, 19:35:43 »
Eilen poistin 1860 viestiä puhelimesta.

Miltä aika väliltä noi on?

Muutaman kuukauden ajalta. Ja koska mulla ilmoituksissa lukee, että soita ja varaa aika silleen. Ja mie ajattelen, että jos kirjoitettua ei ymmärrä, ei tapaamisissakaan ymmärretä toisiamme.
Tähän piti nyt lisäämäni, että tekstiviestit on aina kirjoitettu suomeksi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2023, 19:37:50 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #28 : Marraskuu 08, 2023, 09:51:29 »
Olenko ihan hullu kun olen soittanut omasta numerosta pt:lle?  :sheep:

Mitä siitä edes voisi seurata? Lähettelisikö pt minulle hullunkurisia tekstiviestejä?
Hitsi mutta tämähän on hyvä idea 👍
Taidan ruveta soittelemaan omasta niille keneltä haluan kuvia & viestejä, muille käytössä Prepaid.
Onneksi tähän asti vastattu hyvin Prepaidiin, sähköpostiin, savumerkkeihin ja Telepaattiin.

Meeme, kun me nähdään sinun ilmoitus niin mieleen jää vain numero ja sana varaa 😍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Karppa 69

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #29 : Marraskuu 09, 2023, 08:57:58 »
Mitä väliä sillä on onko tunnettu tai tuntematon numero ei hupakko sitä kuitenkaan tunne,suurimmalla osalla kuitenkin prepeid hupakkoluuri.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #30 : Marraskuu 09, 2023, 09:21:38 »
No taas sitten vastasin tuntemattomaan numeroon ja kerroin käytäntöni.
Mies puhelimessa mietti, miten tästä saa näkyvän.
En tunne puhelimia, joten en osannu auttaa.
Mutta kuinka ollakaan! Hän oli saanu puhelimen numeronnäytön päälle ja iloisena soitti, että minä tässä! Ja meille tuli ihan riemullinen tapaaminen! Toivottavasti tavataan uudestaankin  :inlove:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #31 : Marraskuu 09, 2023, 09:59:52 »
Mitä väliä sillä on onko tunnettu tai tuntematon numero ei hupakko sitä kuitenkaan tunne,suurimmalla osalla kuitenkin prepeid hupakkoluuri.

Tässä tarkoitettiin sellaista puhelua jossa ei näy ollenkaan numeroa, näytöllä lukee yleensä vain ”tuntematon numero”.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #32 : Marraskuu 25, 2023, 13:28:24 »
En oo vastannut ikinä tuntemattomiin, enkä enää vuosiin prepaidiinkaan.

Itse en ole vuosiin vastannut puheluihin muutenkaan.  ;D Mitään en maailmassa vihaa yhtä paljon kuin puhelimessa puhumista. Monet asiakkaat suosivat KIKiä ja muita viestiappseja. Itsellekin ne on kätevämpiä ja epäileville eetuille voi vastata seuraavaan viestiin ääniviestillä.

Sama. Ilmoituksissani kerron selvästi suomeksi sekä englanniksi että soittelijat estetään.

Edes siviilissä en juurikaan halua puhua puhelimessa, se vaan on varsin vastenmielistä minulle ollut aina.

Tämäkin on muuten luonnehdittu yhdenlaiseksi kammoksi eli puhelinfobia.  Mä en tykkää hoitaa edes virallisia asioita puhelimessa, vaan lykkään asiaa niin kauan kunnes oikeasti on pakko tarttua luuriin ja hoitaa homma päiväjärjestyksestä. Ja aika vähän asiakkaatkaan pystyy aina samantien ilmon nähtyään soittamaan, vaan Whatsapp ja muut viestisovellukset on etenkin perheellisillä ahkerassa käytössä. Yksi rohkea viestitteli samaan aikaan kun vaimo vieressä töllötti leffaa, olin että wtf ja heräsi samantien huoli että näinköhän rouva tuijottanut vaan telkkaa ettei kuitenkin sivusilmällä noteerannut kun mies notkui Whatsappissa mun kanssa.  :o
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2023, 13:30:11 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #33 : Marraskuu 25, 2023, 15:24:11 »
Olen ilmeisesti hölmö kun soitan aina omasta ainoasta numerostani numero näkyvillä.  Mitään hupakko luuria en ole ajatellut hankkia.
Ongelmilta on aina välttynyt ihan sillä että narkki/sekopää tutka on aika herkillä. Yhteyttä otan vain hupakoihin joiden ilmoitus on selkeästi täyspäisen ihmisen käsialaa.
Palveluista muuten tykkään sopia viesteillä mutta kyllä sen lopullisen ajanvarauksen mieluusti tekee puhumalla,luulisi hupakoillekin olevan mukavaa kuulla toisen ääni.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #34 : Marraskuu 27, 2023, 15:15:13 »
Olen laittanut eston ilman numeroa tulevat puhelut ei tule läpi. Ei edes hälytä. Silti aika ajoin huomaan sitkeesti sinne blokkeriin jaksetaan soittaa. Mulla lukee ilmossa tämä myös ettei tule läpi, ei pitäisi siis olla yllätys.


Tätä samaa olen itsekin monesti miettinyt.
Minulla lukee ilmoituksessani, että en vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Silti välillä, aika tasaiseenkin tahtiin, tulee puheluita tuntemattomista numeroista, huoh.

Aiemmin olen vastannut noihin ihan yksittäisesti.
Joskus noista yht.otoista on syntynyt asiakassuhde.
Suurin osa ko. yht.ottajista on kuitenkin ollut vain niitä ns. tyhjän puhujia.

Nykyään jätän nuo ei näkyvästä numerosta tulleet puhelut jo ihan omaan arvoonsa.
Prepaid-numeroihin vastaan tietty, koska suurimmalla osalla asiakkaista sellainen on.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2023, 15:22:39 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Pororenki

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuntematon numero
« Vastaus #35 : Marraskuu 28, 2023, 16:00:15 »
Minä laitan aina omasta numerosta viestin ja soitot joillekin pitää sähköpostia laittaa niin sekin menee omalla nimellä