Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Safira Brazilian girl
Pertti -62:
Kävin pyörähtämässä minäkin kanssaturskien suositusten perusteella. Kommunikointi erittäin sujuvaa, vaikka tuli vartin ylimääräinen odottelu se ei haitannut koska tieto tästä tuli hyvissä ajoin ja ajallaan ovikoodi ja koordinaatit ilmestyivät puhelimeen. Tällä saralla siis kaikki hienosti.
PT itse on ehkä vähän kuluneesti sanottuna omaan silmään paremman näköinen kuin kuvissa (ne viimeisimmät eskon kuvat kyllä ovat varsin rehellisiä) mutta jotenkin se hymy oli vieläkin vetoavampi livenä. Noin muutenkin tollanen hupikokoinen petite taskuvenus mielestäni käytännössä täydellisellä kropalla oli aika nam. Tilasin GFEtä joka ehkä jäi vähän vaisuksi mutta huulihölkkä oli asiallista (se jouduttiin uusimaan kun vähän meinasi lurpahtaa) ja silmäkontakti oli mahtavaa. Aloitettiin takaapäin koska syyt ja lopetus lähärissä jossa tytön voihkinta ja kasvon ilmeet saivat aikaiseksi ettei kauaa kestänyt, sissus.
Nyt ennenkuin alan valittamaan haluan sanoa että olin erittäin tyytyväinen. Mutta jottei nyt mee pelkästään kehuiksi niin jotain pitää vähän marmattaa. Tosiaan se GFE jäi vähän vaillinaiseksi. Toinen juttu voi olla enempi omaa syytäni mutta mullahan ei mikään mahtiveitikka ole (keskimääräistä pienempi) ja siellä alakerrassa ois ehkä vähän enempikin voinut olla puristuksia. Näistä huolimatta päästiin maaliin ja olin tosiaan varsin tyytyväinen. Menisinkö uudestaan? Noh, se onkin vähän monimutkaisempi kysymys. Jos mulla ois loputtomasti rahaa, aikaa ja mahdollisuuksia menisin varmasti. Kun ei ole on muutama muukin jota pitäisi käydä kokeilemassa. Suosittelenko? No aivan varmasti.
Sää -4, normaali talvipäivä
Ai niin squirttauksesta ei tietoakaan.
Apina:
Myöskin täällä GFE oli vähän sinnepäin, mutta menetteli.
Palvelulista ei oikein muutenkaan pitänyt paikkansa.
Nuoleminen ei käynyt ja maksettu sormeilu oli ei kiitos.
Kaunis ja kiva tyttö, mutta manitbois fiilis jäi.
Dodger:
Joo tosiaan kyselyn jälkeen kävin itsekin, mutta rapsaaminen tuppas jäämään. Tapaaminen tosiaan oli helppo sopia ja tapaamisessa tunnelma oli tosi mukava sekä rauhallinen.
GFE tuli kiehnäyksen, halailun ja suutelun myötä ainakin teoriassa täytettyä, mutta ehkä ei vaan meillä kahdella kemiat niin kohdanneet, että siitä olis suuremmin saanut mitään irti jos vertaa vaikka aiempiin gfe kokemuksiin.
BJ luokkaa keskiverto ja asentoja sai vaihdella niin paljon kuin mieli teki ja likka oli kyllä mukana leikeissä alusta loppuun asti kiitettävällä asenteella.
Small talk ei ehkä kaikkein sujuvinta tapaamisen loppupuolella, mutta propsit yrityksestä.
Kuvat varmasti omat, mutta omasta mielestä taas kuvien perusteella olis odottanut hieman enemmän.
Suosittelen kyllä kokeilemaan ja jos kemiat kohtaa niin varmasti hyvä kokemus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta