Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Safira Brazilian girl

(1/2) > >>

Dodger:
Heps!

Otsikon nimimerkillä Vantaalla palveluitaan tarjoava neito on vähintään kiinnostava. Käyttäjä vain hyvin tuore ja ilman yhtään sivuston rapsaa, joten kokeillaan jos kanssaturskat olisi kerenneet käydä tutustumassa ja voisivat jakaa kokemuksia.

Viestien vaihdossa ei mitään red flageja, mutta silti tuntuu toistaiseksi liian hyvältä ollakseen totta. Viikonloppuna on aikaa harrastaa ja sinne on painimatsi sovittunakin em. saattajan kanssa, mutta haetaan vielä täältä kokemusasiantuntijuutta ennen sitä.

nakkimakkara:
Kuvissa ei näy ainakaan mitään muokkauksen jälkiä, eikä naama ole jollakin algoritmilla "käännetty" sopimaan vartalokuviin kuten joissain RE:n ilmoituksissa. Siellähän on ainakin ajoittain liuta samanlaisilla kasvoilla varustettuja ilmoituksia. Lisäksi toinen merkki muokkauksesta, eli "kaarien" muokkaus loistaa poissaolollaan. Äkkiseltään ei löydy myöskään vastaavia kuvia jostain aikuisviihde- tai mallisivuilta.

Tosiaan kivan näköinen nainen. Voisi käydä vähän tutustumassa lähemmin.

Seukku:
Kävin äsken ja aivan täydellinen jumalatar. Kaunis ku mikä ja hallitsee hommansa ja palveluasenne huippu. En edes harkitse ketään muuta jos tämä on maisemissa ja meinas olla ehkä jouluun asti eikä oo asiakkaita hirveesti kuulemma näkyny. Laitoin arvostelun tonnekki.

Suutelee paremmin kuin kukaan muu tähän mennessä. Niinku olis tyttöystävä joka nauttis siitä ja tulee itse päälle pusuttelemaan jatkuvasti. Kieltä ei siinä käytetty, mutta en kokeillukkaa.

Sää niin kylymä että sormet jäätyy ku näprää puhelinta ulkona.

Menkää käymään jos vaikka tulis toistekki.

Asrm69:
Voin vahvistaa, että on ihan oikea tyty, pieni kaikin puolin, suutelee mutta ehkä se kielari ei ole juttu kun ei siinä tule vastaan.

Helsingin paikka lähellä Konepajaa eli hyvin pääsee vaikka Pasilasta kävellen. Asunto on kämppiksen kanssa. Kämppis ei meitä häirinnyt mutta kyllä sille taisi riittää fap äänet kun hipsi ulos kesken kovimman takaapäin paukutuksen. Taisi se kolistelu jopa minua auttaa laukeamaan aika lujaa. Ottakaa siis takki ja kännykät jne. Huoneeseen mukaan. Kengät eteiseen.

Miinusta kun hänellä ei ollut kuin normaalia kondomin kokoa. Ei saanut omaansa mun päälle.
pelastin tilanteen sit itse kun otin Tunto XL takista. Sen saa just ja just päälle. Halus ehdottomasti imeä paksua, ihan ok ja sai pelin komeaksi. Sit ratsain ja takaa, enkä minä pystynyt sitä pienokaista kauaa vastustaa kun hyvältä tuntui.
Mitään erikoisuuksia en hänelle aikonut enkä pyytänyt tai kysellyt. Helppo käynti kaiken kaikkiaan. Kosteuspyyhkeet pikasiivoukseen ja Käsipyyhe nopeaan pikasuihkuun sain.

Kaikin puolin keräsi luottamuksen. Ystävällinen minipaketti Brasiliasta. Kaunis, virheetön Jumalan luomus panohommiin.  :behind:

Sää oli kylmä ja pimeä.

ugeli77:
Tällä pt:llä kuuluu squirttaus valikoimaan. Onko kukaan päässyt kokeilemaan onnistuuko tämä todellisuudessa? Erikoista että fingering maksaa +30eur lisää.

Oliko millainen suihinottaja? Onnistuuko deepthroat?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta