Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Patricia Luxury  (Luettu 5834 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: RE Patricia Luxury
« Vastaus #20 : Helmikuu 22, 2024, 14:11:14 »
^Ei vaan unkarista oleva, outoa ettei köljörinta tuota tietänyt entuudestaan. Kokoonsa nähden on aikamoinen kaapparilaiva hitusvinkula
Jos kyseessä on se fitness-Melissa, niin oli niin tiukka, että en saanut ujutettua sisään kuin muutaman sentin.
Jaa jaa, sit voi olla että tämä on vaan minun kaltaisten pienimunaisten ongelma
Voi olla, koska Melissalla ei kyllä väljät paikat ole. Tosin ei ole muutenkaan erityisen väljiä pimpsoja tullut vasta, vaikka tämä tuntuu olevan joillain jatkuva ongelma. 🤔

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Patricia Luxury
« Vastaus #21 : Helmikuu 22, 2024, 17:48:26 »
Tosin ei ole muutenkaan erityisen väljiä pimpsoja tullut vasta, vaikka tämä tuntuu olevan joillain jatkuva ongelma. 🤔

Joo tämä tiukkuuksien vertailu täällä foorumilla vaikuttaa minusta käytännössä aika toimimattomalta hommalta.

Melkein kaikki tytöt oon kokenut varsin samanlaisiksi tältä osin. Tiukoiksi kutsuisin vain eksääni suhteen alussa (hän oli neitsyt) sekä yhtä korealaista 19-vuotiasta joka vaikutti olevan erittäin aloittelija. (Näissä tapauksissa toki haasteita kalun sisään saamisessakin.)

Muutamasta olen ajatellut että taitaa olla tavallista väljempi, mutta sitten yllättävästi kun eräs foorumin usein väljyyksistä puhuva kävi toisen näistä luona, niin kirjoitti täällä että olikin mielestään tiukka.

Eli nähtävästi ei olisi yhtään mitään hyötyä jos raportoisin jonkun mielestäni vähän väljemmän sellaiseksi, kun ei ne siitä informaatiosta kiinnostuneet edes olisi kokemassa asiaa samoin.

Myös vähän mutuilen että siinä "tuntuuko tiukalta" vai ei on usein käytännössä pikemminkin kyse eroista paljonko liukkaria on käytössä.