Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anna Hot Re  (Luettu 3543 kertaa)

Poissa Tuplalaukaus

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Anna Hot Re
« : Tammikuu 22, 2024, 16:36:12 »
Tällä hetkellä Helsingissä.
Olisko kellään kokemuksia? Jotta rohkenisin ottamaan yhteyttä...

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 559
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2024, 19:15:30 »
Tällä hetkellä Helsingissä.
Olisko kellään kokemuksia? Jotta rohkenisin ottamaan yhteyttä...

Jos et voi ottaa yhteyttä ilman muitten kokemuksia, niin kannattaa hommata joku muu harrastus   :laught:

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2024, 19:27:32 »
Joo kyllä tässä harrastuksessa joutuu välillä vaan menemään syvään päätyyn.. Mutta tuli treffattua Annaa ja viimeaikaisista tapaamisista ehdottomasti erottautuu enemmän positiivisena. En nyt sano että lights out 11/10 setti, mutta hyvä ehdottomasti. Omaan silmään viehättävä mimmi omilla kuvilla ja palvelut saatiin sovittua ja hyvin mukana. Suuteli hyvin, mikä näissä aina itselle plussaa ja tunnelma oli lämmin. Lontoo taipuu kanssa kohtuu hyvin.

Poissa Tuplalaukaus

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2024, 21:30:06 »
Molopäälle tiedoksi, että hyvin sujuu harrastaminen ilman, että menee ensimmäisenä jorpakkoon.
Tietysti jonkun se täytyy tehdä.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 559
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #4 : Tammikuu 22, 2024, 23:35:38 »
Molopäälle tiedoksi, että hyvin sujuu harrastaminen ilman, että menee ensimmäisenä jorpakkoon.
Tietysti jonkun se täytyy tehdä.

Nyt kun olet uskaltautunut kirjoittamaan, niin kirjoitapa seuraavaksi rapsa käynnistä   :headbang:

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #5 : Tammikuu 22, 2024, 23:48:47 »
Kiinnostaa myös kyseinen pt.. Noilla iäkkäämmillä palveluntarjoajilla vain se piparituntuma usein vain jää vähän heikoksi.. Muu tietysti voi kompensoida.. Oliko suuteleminen tyyliä dfk vai jotain muuta?

Kuvat neidosta näyttäisivät olevan hieman eri ajankohtana otettuja..

Mutta jos tapaan niin rapsaan. Tottakai!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2024, 23:54:19 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2024, 10:20:45 »
Oli tyyliä DFK. Ja joo nuo studiokuvat on varmaan muutama vuosi sitten otettu, mutta jokatapauksessa hyvässä ja tiukassa kunnossa 🙂. Ikä alkaa kolmosella varmasti melko lähellä tuota ilmoitettua.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #7 : Tammikuu 23, 2024, 16:28:39 »
Ilmoituksen mukaan ei kielareita..;) Muuten hieman huvittava tuo teksti jonka mukaan haistelee ja tutkii vehkeet ennen suikkaria.

Ilmeisesti owo tarkistus meni läpi?
Osa likoista kun pyytää tuosta lisähintaa tai on lopettanut owot kokonaan niin tuo on sinänsä tärkeää tietää onko saatavilla vai ei..

oral without condom (if no unhealthy smell , with using antiseptic for you and for me before and after sex)
only regular kisses (without tongue)

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #8 : Tammikuu 23, 2024, 17:02:05 »
Joo , tämä sama teksti ollut muutamalla nyt käytössä kopioitu näköjään. Mutta joo perus hyvällä hygienialla sanoi että kieltäkin ok käyttää suudellessa ja oikeestaan hän otti siinä jopa aloitteen tällä kertaa.. hienoa. Ja toi tarkastus juttu.. huvittava sanoi että olisi sen 50 extraa no olin siis valmistautunu siihen et mennää turvallisesti kumin kanssa. Kuitenkin pääsin hänen auditoinnin läpi ja mentiin owo eikä kyllä kysellyt enää sitä 50€ et näköjään menee case by case.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2024, 22:12:35 »
Saman tapaisia kokemuksia mullakin, kun edellisen kerran Vantaalla oli. Kuvien PT kyseessä, mutta osa kuvista niitä studiokuvia tietty. Ainut isompi puute mulle oli, että rinnat aika kovaa silikonia ainakin mun käteen. Mua ei suuresti kiihota, että ihmisihon alle on asenneltu jotain luonnottomia aineita.Natu C-kupit saa mut taivaisiin, jos muutkin avut on kohdallaan.

No, tänään sain kokea Annalta riipaisevan oharin. Olin pari minuuttia ennen määräaikaa oven takana, viestiä menemään, ei vastausta. Kymmenen minuutin aikana 3 muuta viestiä, että täällä olen, ei vastausta. Soitto, ei vastausta.

Poistuin vittuuntuneena paikalta, ja puolen tunnin päästä tulee sarja viestejä, joissa niitä tuttuja selityksiä, että se ja se ei pelannut ja sori sori. Ja sitten se, että tule silloin ja silloin uudelleen. Vitut, en varmaan mene, nää kusettajat ja ohareidentekijät menee mulla nykyisin aina boikottiin. Tommonen toiminta ei muuten lopu ikinä.

Eli kyse oli tietysti tupla-buukkauksesta rahankiilto silmissä. Saadaan turska hanskaan viestittelemällä ja annetaan vaan odotella, jos se kuitenkin tulisi kolmen keltaisen rahan kanssa. Periaatteessa olin vielä siinä lähellä kaupassa, mutta en saa noissa tapauksissa enää mentyä, eikä pitäisikään.

Pelipaikka Tiksin aseman lähellä.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #10 : Tammikuu 25, 2024, 23:36:29 »
Höh.. osanottoni. Itse viestittelin eilen tämän neitokaisen kanssa mutta jätin vielä toistaiseksi väliin kun matkaa tuonne Tiksiin nyt on jonkin verran ja palailee Helsinkiinkin jossain vaiheessa, ilmeisesti ensi kuun puolella.

Oharivaaran takia ei viitsi matkaan kuluttaa liikaa aikaa..

Silareista kahdenlaisia kokemuksia: osa tuntuu / näyttää luonnottomilta, osa taas menisi aitoina ihan täydestä.. esim. jollain Tianalla tiffeissä tosi pehmeä tuntuma.. Pikku arvet tosin paljastavat että operoitu on..

Poissa Tuplalaukaus

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2024, 18:01:59 »
Ohhoh, olipas huonoa tuuria...  >:( Puhui meinaan minulle, että on Vantaalla ottanut vähän rennommin työn suhteen.
Jännä, että silti tuli oharit.

Minulla lykästi tuossa yhtenä päivänä ja oli oikein hyvä tapaaminen! Pt täynnä energiaa ja oikein mukava tapaus :)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #12 : Helmikuu 23, 2024, 00:12:39 »
No tulipa testattua tämä taiteilijanimeä Anna käyttävä neito..

Ajanvaraus sujui pikavauhtia wa:lla, tosin olin jo ed. päivänä laittanut kyselyä.. aikataulut vain eivät kohdanneet..

Ovikoodi ei ollut osoitteessa toiminnassa joten joutui noutamaan kadulta.. ja huhhuh..jo siinä kohtaa olin ihmeissäni millainen vetovoima tuossa naisessa oikein on.. siis ihan vaatteet päällä. Ja tuohan toki vain parani kun niistä kuoritui..

Huikkasi suihkuun mennessä että ei tarvitse kiirehtiä, muita kävijöitä ei ole tulossa.. positiivinen yllätys tämä..

Pienen hiplailun, vartalon ihastelun ja kiihkeiden suudelmien saattelemana kokeiltiin 69 ja muutamat muutkin asennot joihin neito varsin sujuvasti taipui. Oikein sulavaa vartalon käyttöä ja mukava tuntuma pannessa. Flat doggyssa ei enää pystynyt pidättelemään joten maalissa oltiin.. ehkä turhankin nopsaan, sen verran innoissani olin tästä neitokaisesta.

Harvinaisen hyvä tapaaminen siis, tuntui että kemiat toimivat liki täydellisesti ja aika reippaasti mentiin yliajalle mutta eipä tuo kumpaakaan tuntuvat haittaavan.

Ei siis valittamista, todellakaan. Vahvava suositus Gfe:n ystäville. Paikalla tällä erää keskiviikkoon, jatkossa ilmeisesti myös tulee ihastuttamaan läsnäolollaan, näin ainakin toivon.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #13 : Helmikuu 23, 2024, 00:59:24 »
kiihkeiden suudelmien

Ilmeisesti kuitenkaan ei kieli mukana suudelmissa vai mitenkä?

EDIT: tai no joo mun ois kannattanu lukea aiemmat viestit, onhan siellä raportoitu kielenkin saamisesta mukaan
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2024, 01:01:38 kirjoittanut AegonX »

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #14 : Helmikuu 23, 2024, 01:18:21 »
Kyllähän tuo oli sellaista kielimoukkua että harva yltää samaan. Se owo-testikin meni kiitettävästi läpi eli sai valita.. no eihän sitä kiusausta tietenkään voinut vastustaa.. 😀 Testeissä käydään toki säännöllisesti eikä noista mitään kyllä ole tarttunut.. Siitä on joskus hyötyä että päivärytmi on vähän erilainen kuin muilla ja hupakointi tapahtuu ilta-aikaan. Likat on rentoja kun on päivä pulkassa ja kiirettä ei ole enää mihinkään..

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #15 : Helmikuu 23, 2024, 02:13:05 »
Testeissä käydään toki säännöllisesti eikä noista mitään kyllä ole tarttunut..

Missä muuten käyt testeissä ja mitä kaikkea siellä testataan? (Itseäni vähän häiritsee kun hieman harvinaisempia juttuja ei ilmeisesti Suomessa oikein testata kuin turhan kalliilla..)



Siitä on joskus hyötyä että päivärytmi on vähän erilainen kuin muilla ja hupakointi tapahtuu ilta-aikaan. Likat on rentoja kun on päivä pulkassa ja kiirettä ei ole enää mihinkään..

Miten myöhäistä aikaa tarkoitat tyypillisellä ilta-ajallasi?

Itelläkin aika epästandardi päivärytmi, mutta ehkä vähän hölmösti oon tyypillisesti pyrkinyt käymään aika aikaisin. Oon kuvitellu että illat ja viikonloput olis palveluntarjoajille kiireisimpiä, mutta oon kyllä kuullut että olisinkin täysin väärässä tässä.. en ollu oikein sisäistäny että eniten asiakkaita kai olis tulossa silloin kun voivat vaimolle sanoa olleensa töissä..

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #16 : Helmikuu 23, 2024, 04:21:49 »
Taudeista voi sanoa että harvinaisia ei käsittääkseni testata ellei sitten sellaisia  oireita joita ei saada muuten kiinni.. Muutenhan tuo on normi kuppa-tippuri-klamydia eli pyhä kolminaisuus ja yllätysmomenttina päälle vielä hiv! Ihan normi terveysasemalla saa testit jos ilmoittaa riskikäyttäytyneensä ja jonkin epämääräisen oireen. Yksityisellekin voi toki mennä mutta ei se palvelu ole sen parempaa.. Nielu-, virtsa- ja verinäyte. Eli noin se kulkee. Toi hivin yleinen testaaminen normiporukalta vähän oudoksuttaa kun eipä sitä juuri liiku.. no samapa tuo, puhtaat paperit.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2024, 04:27:51 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #17 : Helmikuu 23, 2024, 04:26:37 »
Ja kellonajoista.. ilta tuntuu olevan hiljaista.. tänään käytiin niinkin myöhään kuin 19.30.. ja oltiin se vika.. Tätä kuultu kaikilta eli arkena päivä on kiireinen ja ilta tyhjä. Viikonloppu voi olla sitten oma juttunsa.. jopa öisin on vonkaajaa kun ei baarista ole seuraa löytynyt..😅