Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Paljaalla
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Marraskuu 22, 2023, 15:31:34 ---Noo, kyllähän se raskaaksi tulemisen mahdollisuus oikeasti on aika pieni, jos ei sisään laukea. Joku touhutippakin aiheuttaa aika paljon pienemmän raskauden riskin kuin pillun pohjalle roiskittu viikon panttaamisen jälkeinen jättilasti. Toki se raskaus on mahdollisuuksien rajoissa, mutta tuskin vielä kannattaa neuvola-aikoja alkaa buukkaamaan ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä keskeytetyn yhdynnän raskautumisprosentit on ihan suht korkeita. Jos en missään tapauksessa haluaisi raskaaksi, en sitä käyttäisi kyllä "ehkäisykeinona" 😅
Paroni:
Mulla oli aikoinaan yks säätö, joka välttämättä alko himoamaan että panen nimenomaan paljaalla.
Loppu se suhde sitte aika nopeasti kun ei suostunut puhumaan omasta ehkäisystään mitään, totesi vain ettei mun tartte siitä huolehtia.
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Marraskuu 22, 2023, 15:40:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Marraskuu 22, 2023, 15:31:34 ---Noo, kyllähän se raskaaksi tulemisen mahdollisuus oikeasti on aika pieni, jos ei sisään laukea. Joku touhutippakin aiheuttaa aika paljon pienemmän raskauden riskin kuin pillun pohjalle roiskittu viikon panttaamisen jälkeinen jättilasti. Toki se raskaus on mahdollisuuksien rajoissa, mutta tuskin vielä kannattaa neuvola-aikoja alkaa buukkaamaan ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä keskeytetyn yhdynnän raskautumisprosentit on ihan suht korkeita. Jos en missään tapauksessa haluaisi raskaaksi, en sitä käyttäisi kyllä "ehkäisykeinona" 😅
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti ovatkin väestötasolla. Ja hupakot varmaankin harvemmin haluaa raskaaksi asiakkaille ::) Kulleja ja kullinkantotelineitä on myös monenlaisia, joillain pitää ”tulikuri” paremmin ja joillain vissiin sitten huonommin. Vakisuhteissa, joissa toisen ja itsensä on jo oppinut tuntemaan, niin vahingon mahdollisuus sekä sen seuraukset ovat paremmin hanskassa. On tuota tullut käytettyä siviilissä, silti kaikki aiheuttamani raskaudet olleet kyllä ihan tietoisia valintoja.
Huorissahan ei voi muuta suositella kuin kumia ja ehkä vielä hupakolle hormonaalista ehkäisyä, jos kumirikostakin haluaa selvitä ilman pömppövatsaa.
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Marraskuu 21, 2023, 22:03:18 ---Luen tätä ketjua kun itse tulin raskaaksi vain yhdestä ”vedetään pois” tapauksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Paljonko veloitit tästä asiakkaalta?
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Marraskuu 22, 2023, 22:21:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Marraskuu 21, 2023, 22:03:18 ---Luen tätä ketjua kun itse tulin raskaaksi vain yhdestä ”vedetään pois” tapauksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Paljonko veloitit tästä asiakkaalta?
--- Lainaus päättyy ---
Jaksat sitten provota vieläkin, mutta vastataan nyt silti huvin ja urheilun vuoksi. En ikinä pane paljaalla asiakkaiden kanssa. :sheep:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta