Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE Mia CZ

<< < (3/4) > >>

MestariMerlin:
Mitä palveluita otit? Ite mennyt tuolla perus gfe-setillä joka sinänsä sisältää juttuja joista moni muu laskuttaa erikseen..

Tuli käytyä tänään uudestaan ja nyt alkaa jo pientä väsymyksen merkkiä näkymään, tainnut olla likka kovilla.. Mikään ammattilainenhan tämä ei ole vaan vasta tokalla keikalla täällä. Kotimaassa ei näitä hommia kuulemma tee..

Blain:
On kyllä niin nätti tyttö ja palvelut mun makuun, että laitetaan seurantaan.
Jos tiet kohtaisivat

MestariMerlin:
Hoikka vartalo nätteine teinitisuineen ainakin on todella kaunis!

Mitään takeita ei ole että enää jatkossa heittäisi keikkaa.. ja jos niin vasta kesän jälkeen..joten tiistai-iltaan asti tässä olisi vielä aikaa.

En tiedä kyllä viitsinkö itse enää kolmatta kertaa käydä visiitillä..  Kokemus tuosta tuskin paranee..nyt jo iloitsi että enää 3 päivää jäljellä..😅😅😅

MrTwister:
Tulipa käytyä tapaamassa vanhaa tuttua Miaa. Oli ollut jo melkein viikon pelipaikoilla ja sen kyllä huomasi. Oliko kenties väsynyt jo matkallaan, mutta luvassa ei todellakaan ollut mitään tämänkin viestiketjun alun mukaista gfe-hurjastelua vaan kaavamaista suorittamista. Ei hyppinyt eteisessä kaulaan, suutelointia ei ollut tarjolla, sormettaminen kiellettyä ja vähän varmaan pimperokin hellänä kun keskivertomunalla ei oikein saanut painaa. Joku saattaisi sanoa liukuhihnaksi, mutta ei se kyllä ihan sitä ollut vaan pikemminkin ”suorittamista”. Hän on kyllä ihan ystävällinen, mutta se rakkaudesta lajiin mentaliteetti on hävinnyt.

Miaa on itse vetänyt aikanaan riman todella ylös erinomaisella palvelullaaan ja nyt siitä on kyllä valitettavasti tultu ryminällä alas.

Kolmas kerta toden sanoi, neljättä ei enää tule.

Ihan jeppis kevätsää vaikka snadisti kylmä.

Timppa09:
Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Käyty aiemmin ja nyt meno juurikin suorittamista. En jaksa uskoa, että palataan parempaan suuntaan hänen kohdalla. Ei jatkoon enää valitettavasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta