Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Squirttaajaa?  (Luettu 5338 kertaa)

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Squirttaajaa?
« : Elokuu 01, 2022, 15:15:16 »
Onko pk-seudulla mimmiä jota suositella ja jolta hoituu squirttaus?

Kiitollisena vastauksista etukäteen!

Poissa Juslas

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Squirttaajaa?
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2022, 17:16:57 »
Nimimerkki ” bunnysamara” naapurisivustolla, testattu useita kertoja, squirttaa paljon, herkästi ja monta kertaa, oikea ”vesiputous” kuten itse mainostaa myös
💦💦💦😎👍👍

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Squirttaajaa?
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2023, 22:09:30 »
Kerrotaanpa nyt oma kokemus. Olen siis seksistä puhumisen suhteen ujo, ja siksi olen yleensä sopinut etukäteen pt kanssa siitä mitä tulemaan sähköpostilla. Ja näin tälläkin kertaa, olkoonkin että moka oli se että olisi pitänyt valita sellainen ajankohta jolla tietää varmasti että tulee onnistumaan. Valitettavasti teen sellaista työtä että yllätykset ja muutokset ovat säännöllisen epäsäännöllisiä. Osin johtuu siitä että työhöni liittyy nuorten mielenterveysasiat ja toisten huomioon ottaminen. Lisäksi en tarkistanut sitä onko hän oikeasti lukenut viestini. Olin kertonut että tulen ekalla kierroksella nopeasti, ja toinen kierros on se nautinnollisempi, ja siksi haluankin pitkän ajan. Tässä tapauksessa 90 min.

Tapaaminen ei siksi ollut huippu. Se mikä teitä muita kiinnostaa - uskon vakaasti että suihinotto ja seksikin ovat loistavia. Suihinotto olikin. Squirttauksen näkeminen ihan kiinnostavaa, se oli mulle uutta. Mutta jostain syystä se toinen kierros jäi toteutumatta, koska pt päätti keventää omia mietteitään. Ja näin ollen maksoin siis tunnin siitä että hän sai kertoa ongelmistaan. Minulle tämä oli siten yksi pohjanoteerauksista, sillä koko homma osoitti että hän ei ollut välittänyt esitetyistä toiveista pätkääkään. Omalta osaltani ei jatkoon. Te jotka olette tottuneempia vaatimaan haluamaanne, teille varmaankin kiva tapaus.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Squirttaajaa?
« Vastaus #3 : Lokakuu 22, 2023, 05:26:44 »

 Mutta jostain syystä se toinen kierros jäi toteutumatta, koska pt päätti keventää omia mietteitään. Ja näin ollen maksoin siis tunnin siitä että hän sai kertoa ongelmistaan. Minulle tämä oli siten yksi pohjanoteerauksista, sillä koko homma osoitti että hän ei ollut välittänyt esitetyistä toiveista pätkääkään.

Pt väärällä alalla jos ei ymmärrä olevansa palveluammatissa.
Sun ei käytännössä edes tarvitse vaatia saada niitä asioita mitä toivot. Niiden pitäisi olla itsestäänselvyys koska niistä maksat.

Kiitos infosta. Taidanpa viedä rahani muualle.
Ihanat naiset.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Squirttaajaa?
« Vastaus #4 : Lokakuu 22, 2023, 11:16:36 »
Minä squirttaan panemalla ja lisäksi osaavissa käsissä. :)

Mutta toivon että tää toive esitetään etukäteen.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2023, 11:21:46 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa bunnysamara

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Squirttaajaa?
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2023, 02:01:56 »
Kerrotaanpa nyt oma kokemus. Olen siis seksistä puhumisen suhteen ujo, ja siksi olen yleensä sopinut etukäteen pt kanssa siitä mitä tulemaan sähköpostilla. Ja näin tälläkin kertaa, olkoonkin että moka oli se että olisi pitänyt valita sellainen ajankohta jolla tietää varmasti että tulee onnistumaan. Valitettavasti teen sellaista työtä että yllätykset ja muutokset ovat säännöllisen epäsäännöllisiä. Osin johtuu siitä että työhöni liittyy nuorten mielenterveysasiat ja toisten huomioon ottaminen. Lisäksi en tarkistanut sitä onko hän oikeasti lukenut viestini. Olin kertonut että tulen ekalla kierroksella nopeasti, ja toinen kierros on se nautinnollisempi, ja siksi haluankin pitkän ajan. Tässä tapauksessa 90 min.

Tapaaminen ei siksi ollut huippu. Se mikä teitä muita kiinnostaa - uskon vakaasti että suihinotto ja seksikin ovat loistavia. Suihinotto olikin. Squirttauksen näkeminen ihan kiinnostavaa, se oli mulle uutta. Mutta jostain syystä se toinen kierros jäi toteutumatta, koska pt päätti keventää omia mietteitään. Ja näin ollen maksoin siis tunnin siitä että hän sai kertoa ongelmistaan. Minulle tämä oli siten yksi pohjanoteerauksista, sillä koko homma osoitti että hän ei ollut välittänyt esitetyistä toiveista pätkääkään. Omalta osaltani ei jatkoon. Te jotka olette tottuneempia vaatimaan haluamaanne, teille varmaankin kiva tapaus.

Nyt oli kyllä pakko käydä katsomassa sähköpostista nämä meidän viestit, ja en tiedä onko joku viesti jäänyt sulta laittamatta tai että ei ole tullut perille asti, mutta tuolla viestiketjussa ei lue mitään muuta kun että olet ujo ja toivot että otan homman haltuun. Eli olen lukenut viestit kyllä ja otan asiakkaan toiveet huomioon, mutta koska näissä kyseisessä viesteissä mitä mulle on tullut ei tule täysin selväksi se mitä haluat, loppuaika meni jutteluun johon myös itse osallistuit ja jatkoit juttua eikä mulle tullut minkäänlaista signaalia siitä, että olisit halunnut jotain enemmän. Monet haluaa jutella pitkäänkin session jälkeen, joten en pitänyt tätä outona. Pahoittelut jos jäi huono maku tämän takia, mutta en ollut tilanteesta millään tasolla tietoinen ja mun täytyy olla tällaisista asioista täysin tietoinen ennen tapaamista. En tiedä onko tässä tapahtunut joku yhteyskatkos sähköpostitse vai onko tarkoitus lynkata tarkoituksella, toivon todella ensimmäistä koska myös itse toit esille että oli mukava tapaaminen, joten tämä tuli nyt hieman puskista.