Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihanat vakkarit.  (Luettu 6623 kertaa)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #20 : Joulukuu 17, 2019, 23:44:24 »
Hauska ketju. Aika monella vaikuttaa olevan vakavaa koukkuuntumista havaittavissa vaikka muuta yritetään väittää  ;D
Se on ymmärrettävää. Nämä naisethan ovat pahimman luokan huumetta.

Meillä tulee Katerinan kanssa vuosi täyteen parin viikon sisällä ja nimenomaan hän haluaa juhlistaa sitä juuri vuosipäivänä 24 tunnin tapaamisen muodossa. Vähintään kerran kuussa ollaan tavattu vuoden aikana ja yleensä kaksi päivää putkeen. Harvemmin vain yksi päivä. Kyllähän tuo on jo tosiaan pitkä aika tapailla ja pientä hyväntahtoista kuittailuakin on ollut havaittavissa. Mihinkäs kissa karvoistaan pääsisi ja nainen nalkuttamisesta  ;D Tuossa ajassa oppii jo aika hyvin tuntemaan toista. Niin kauan jatketaan kuin hyvältä tuntuu.

Kutsun Katerinaa vakkariksi, koska maksan hänelle seksistä. Mutta kutsun häntä myös venäläiseksi huorakseni, tyttöystäväkseni ja rakastajattarekseni. Rakkaalla on monta nimeä. Oikeastaan tämä touhu on mielestäni huoran kanssa seurustelua. Miksi tätä sitten teen? No siksi, koska tämä nainen saa kullini seisomaan pelkästään ajatuksen voimalla... Muut hutsuni eivät ole tälle tasolle päässeet vaikka oli mulla toinenkin vakkari. Se, joka Katerinan siitä yhdestä hutsukeikasta alkuvuonna käräytti.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #21 : Joulukuu 18, 2019, 11:30:32 »
2 vakkaria, suhteet muodostuneet alkuaan ihan vaan silleen että palasin heidän luo monta kertaa koska tykkäsin palvelusta. Hiljalleen huomasin että aloin odottamaan milloin ovat Suomessa ja jopa odottamaan sitä. Sen kyllä myös huomaa että tytöt muistavat minut, antavat mitä haluan, ja ovat iloisia kun tulen käymään. Voi olla että näyttelevät mutta siinä tapauksessa ansaitsevat Oscarin ja lasken sen hyväksi palveluksi. :)

Minusta vakkarisuhdetta ei kannata suunnitella tai yrittää, se syntyy itsestään jos niikseen on.

Onko vakkari rakastajatar?

Ei kai, kun rakastajar pitää vietellä, ostaa lahjoja, pelätä että se suuttuu ja kertoo vaimolle yms.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #22 : Joulukuu 18, 2019, 20:47:43 »
Joissakin palveluntarjoajissa on vakkariainesta, joissain ei. Itsestään selvien vaatimusten eli kemioiden kohtaamisen ja seksissä synkkaamisen lisäksi on tärkeää, että on hyvin tavoitettavissa. Vakkareita on pitkällä urallani on toistaiseksi ollut vain yksi, ja voi olla että hän jääkin ainoaksi. Tai mistäs sitä koskaan voi tietää, mitä tuleman pitää. Yksi pettämätön merkki on, että tapaamisten kertyessä palveluntarjoaja näyttää aina vaan paremmalta. 8)

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2019, 20:56:17 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #23 : Joulukuu 19, 2019, 21:43:08 »
Vakkari löytyy täältäkin. Sieltä saa enemmän kuin muualta. Paljon muuta kuin pano, hän on seuralainen minulle.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #24 : Joulukuu 20, 2019, 08:37:24 »
Vakkareita on tullut ja mennyt. Aina harmittaa, kun joku hyvä lopettaa.

Eilen tuli sattumalta mieleen yksi ihan loistava ex-vakkari, Mari, suomalainen nelikymppinen milffi, joka otti vuosia sitten vastaan Espoossa, sittemmin Helsingissä. Upea runko ja napakat, isot luomutissit ja asenne oli todellakin kohdallaan.

Ei pitäisi varmaan haikailla kenenkään perään, mutta Maria tuli eilen ikävä.

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #25 : Tammikuu 07, 2020, 09:38:56 »
En tiedä tuliko oikeaan ketjuun ja onko asiasta ollut aiemmin puhetta, mutta millä kriteereillä palveluntarjoajat valitsette omat vakkarinne?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #26 : Tammikuu 07, 2020, 11:15:21 »
^ Voiko ne jotenkin itse valita?  ;D Siis vakkarit (❤) on parasta mitä on, mutta ihan itse he ovat käsittääkseni päättäneet palata uudelleen. ;)

Kerran olen kieltäytynyt tapaamasta uudelleen, eli siinä kohtaa toki valitsin, ettei synny mahdollisuutta vakkari-suhteeseen.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 650
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vakkariksi?
« Vastaus #27 : Tammikuu 07, 2020, 11:21:11 »
Olisi ihana testata, pääsisikö siihen joukkoon, jonka IT hyväksyy vakkariksi, vai joutuisiko tuon yhden hylätyn seuraksi?
Toisaalta on tietysti niinkin, että ei ihmisen ole hyvä olla yksin. ::)
Mutta silti haluaisin testata, ylitänkö riman ;)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #28 : Tammikuu 07, 2020, 11:26:30 »
Vakkari löytyy,aivan ihana ;)
On aina mukava mennä hänen luokseen kun tietää mitä saa.

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #29 : Tammikuu 07, 2020, 13:43:57 »
^ Voiko ne jotenkin itse valita?  ;D Siis vakkarit (❤) on parasta mitä on, mutta ihan itse he ovat käsittääkseni päättäneet palata uudelleen. ;)

Kerran olen kieltäytynyt tapaamasta uudelleen, eli siinä kohtaa toki valitsin, ettei synny mahdollisuutta vakkari-suhteeseen.

Esitetään kysymys hiukkasen eri lailla eli

Onko Teillä palveluntarjoajilla sellaisia asiakkaita ja millä periaatteella valittuja joille ilmoitatte etukäteen ilmoitatte kun olette saapumassa kaupunkiin? Varmaankin jonkinlaista listaa kuitenkin asiakkaista pidätte kenen kanssa tapaaminen ollut mukava ja kenen ei

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #30 : Tammikuu 07, 2020, 16:21:25 »
En tiedä onko tässä muodostumassa vakkarisuhdetta vai mitä lie tapahtunut omissa reseptoreissa :-[. Mutta odottavan aika on vain pitkä ja tuntuu ettei jaksaisi millään odottaa 8)
💊

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #31 : Tammikuu 07, 2020, 20:12:21 »
Ihana vakkari löytyy 😊 Hänen kanssaan ei tarvitse potea jännitystä eikä paineita, jäljellä on vain kyltymätön (mutta terve) himo häntä kohtaan. Vakkarini ei ole sellaista naistyyppiä jota uskaltaisin siviilissä edes lähestyä, ehkä se tekee hänen tapaamisestaan aina niin kiihottavaa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #32 : Tammikuu 20, 2020, 19:21:54 »
Kuin huomaamatta on viimeisen puolen vuoden aikana päässyt syntymään vakkarius. Eli tapaamme vähintään sen kerran kuukaudessa jota itse pidän vakkariuden merkkinä.

Tänään oli taas se päivä kun neitokainen saapui Tampesteriin ja voin vakuuttaa, että kivaa oli. Niin ja muutenkin kuin sekstaus.

Oikein hyvä fiilis päällä ja..väsymys ;)


Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #33 : Tammikuu 20, 2020, 21:09:03 »
Vakkarit....koskaan ei tiedä minkä aarteen sitä eteensä löytää ja siinä se on tämän jutun suola.  8)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihanat vakkarit.
« Vastaus #34 : Tammikuu 22, 2020, 17:15:07 »
Taas olisi sovittuna tapaaminen tulevalle lauantaille🙂.
Pelkkä ajatus hänestä saa kullin kovaksi.