Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Martti Ahtisaari

<< < (2/4) > >>

Mustelmann:
Ahtisaari on ensimmäinen presidentti, josta minulla on kunnollisia muistikuvia. Koiviston aikaa en muista, koska olin silloin ihan pikkupoika. Ja Kekkosen aikaan en ollut syntynytkään. Marakin on tullut tutuksi enemmän rauhanneuvottelijana kuin pressana, mutta hyvä tyyppi yhtä kaikki. Jotenkin muistan sen, että koomikot ja miimikot pilkkasivat Maraa erityisen paljon, huomattavasti enemmän kuin muita Suomen presidenttejä.

guuguuman:
Ahtisaari oli ensimmäinen presidentti, jota äänestin. Olen edelleen sitä mieltä, että silloinen valintani osui oikeaan, vaikka en kyllä muista kuka vastaehdokas oli (Ilaskivi kenties?). Silloin pidin tärkeänä Ahtisaaren ulkopoliittisia ansioita ja ovathan ne edelleen Suomessa vertaansa vailla. Kaikinpuolin hieno presidentti ja ihminen.

orjamies:
Ahtisaari sai pubin miehet ensimmäisen kerran äänestämään kun vastustajaa ei haluttu.

se ettei 2 kautta tullut jää todennäköisesti  samaan kassakaappiin tiitisen listan kanssa.

itse epäilen 2 pääsyytä oli hyvähomma tiedossa ja oli periaattellinen kuulema olisi eronnut

jos ei olisi euroa tullut.eli jos on sanonut suostuu ilman vasta ehdokasta puolue halusi

äänestyksen ja loppu on historiaa.

Idiootti:

--- Lainaus käyttäjältä: guuguuman - Marraskuu 10, 2023, 14:20:17 ---Ahtisaari oli ensimmäinen presidentti, jota äänestin. Olen edelleen sitä mieltä, että silloinen valintani osui oikeaan, vaikka en kyllä muista kuka vastaehdokas oli (Ilaskivi kenties?). Silloin pidin tärkeänä Ahtisaaren ulkopoliittisia ansioita ja ovathan ne edelleen Suomessa vertaansa vailla. Kaikinpuolin hieno presidentti ja ihminen.

--- Lainaus päättyy ---

Kersantti Karoliina eli Elisabeth Rehn sai kisoissa hopeaa.

Itse äänestin ekalla kierroksella Paavoa ja koska hän ei päässyt mediapelin vuoksi jatkoon, jätin äänestämättä toisella kieroksella.
Tosin demareiden kaikille avoimessa esivaaleissa kävin kauheassa krapulassa ohi kävellessäni antamassa ääneni Maralle.  ;D

Levätköön rauhassa.

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: certiina - Marraskuu 10, 2023, 07:12:51 ---Katsotaanpa vaan me kaikki peileihin , suomessa nimenomaan presidentti valitaan suoralla kansanvaalilla .
Me kaikki ollaan vastuussa tuostakin typeryydestä , niinkuin pakkoruotsistakin , siis noin niinkuin periaatteessa .
On tietenkin moni noitakin vastustanut mutta periaatteessa ollaan vastuussa , ollaanko kaikki kaikesta niin ei kai vissiin .
Vituksihan nämä viritelmät pakkaa menemään .  :wanker:

--- Lainaus päättyy ---
Martti Ahtisaarihan ei lähtenyt edes tavoittelemaan toista kautta presidenttinä johtuen demarieliitin hähmäisissä kabineteissa lietsomasta vastustuksesta, Ahtisaari ei ollut esim. Ay-liikkeen mieleen.
Näin ollen kansalla ei ollut juuri päätäntävaltaa Ahtisaaren jatkokauden suhteen.
Ahtisaarella oli tämän jälkeen melko viileät välit SDP:hen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta