Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Raissa Big Ass

<< < (2/2)

himeros:
Ei kyllä kuvien perusteella ole lainkaan sama henkilö kuin Abbigail tai Maya Hot. Kaikilla kolmella aidot kuvat selvästi kuitenkin. Todennäköisempää, että heitetään vaan asiakas kaverille jos on itse jo buukattu.

virtualme:
Mietin kanssa, että onko tässä jotain tiimityöskentelyä takana, mutta väittäisin kyllä, että ääni puhelimessa oli sama kuin minkä kohtasin. Ja kämppä oli yksiö, eikä siellä ollut toista tyttöä.

Vieras1755:
Tänään iski akuutti tilanne ja oli pakko päästä hupakolle suht lyhyellä varoitusajalla. Ketään tuttua tyttöä ei ollut hommissa, joten RE auki ja katsomaan tarjontaa. Raissan ja Maya Hotin välillä lopulta puntaroin asiaa. Toki törmäsin tähän ketjuun myös selvitystyötä tehdessäni, mutta päädyin lopulta laittamaan Raissalle viestiä ja saatiin tapaaminen sovittua puolentoista tunnin päähän.

Olin etuajassa paikalla ja laitoin PT:lle viestiä että ilmoittaa kun on valmis, mutta seisotti ehkä 5min ulkona vielä sovitusta tapaamisajasta. Profiloin toisen turskan poistuneen paikalta hetki ennen ku PT ilmoitti, että vielä 5min. Liukuhihnalta siis haiskahti.

Lopulta pääsin sisälle ja Maya hot siellä oven avasikin :D En nyt alkanut kyselemään mikä juttu, koska olisin ihan yhtä hyvin hänet voinut valita ja soiva pelihän Maya on. 69 oli jees, tyttö ratsasti todella kivasti ja muutenkin hyvä pillu. En ole nopein kaveri kumin kanssa (paitsi näköjään jos käyn Miuken luona), mutta suoriudun kyllä aina annetussa ajassa. Meillä oli vielä aikaa jäljellä kun lykin takaapäin, niin kerran hän hoputti siinä tulemaan, mutta olinkin jo lähestulkoon valmis joten ei pilannut tunnelmaa.

Kaikenkaikkiaan, hyvä pano oli ja nätti kohtelias (joskin väsynyt?) tyttö, mutta itse arvostan tietynlaista läpinäkyvyyttä näissä turskahommissakin sen verran, että korkeintaan pakkotilassa käyn jatkossa. Katsotaan kenen kautta silloin aika varataan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta