Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin thaikkulat

<< < (17/31) > >>

pillunnuolija:
Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?

MorganG:

--- Lainaus käyttäjältä: pillunnuolija - Helmikuu 01, 2023, 13:48:37 ---Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?

--- Lainaus päättyy ---
Kokeile Malminkartanossa A....tietä. Tuulikaapista vasemmalle on tosi mature muhkea mamma ja oikealle pikkusen vähemmän mature mutta tosi kiva ja palveluhenkinen täti.

OB1:

--- Lainaus käyttäjältä: Villekoo - Tammikuu 16, 2023, 18:16:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: OB1 - Tammikuu 11, 2023, 16:46:08 ---
Kävin ja saa koko hoito mutta ei hierontaa. Isot raskaat tissit, myös vatsa löytyy mutta oli kiva. Käyn ehkä joskus uudestaan

--- Lainaus päättyy ---

Isot raskaat tissit :drinking: :weightlifting: :inlove:
Oliko kuvien nainen siis vastassa?
Entä nauttiko hän myös vai oliko meno perus liukuhihnaa kuten harmillisen monesti thaikuilla tuntuu olevan?

--- Lainaus päättyy ---

Oli kuvien nainen vastassa. Parempi kuin perusliukuhihna.

kokeilunhaluinen_1:
Onko kellään kokemusta Porvoonkatu 9 thaikkulasta? Saanut ainakin todella hyvät arvostelut naapurisivustolla.

pillunnuolija:

--- Lainaus käyttäjältä: MorganG - Helmikuu 01, 2023, 14:59:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: pillunnuolija - Helmikuu 01, 2023, 13:48:37 ---Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?

--- Lainaus päättyy ---
Kokeile Malminkartanossa A....tietä. Tuulikaapista vasemmalle on tosi mature muhkea mamma ja oikealle pikkusen vähemmän mature mutta tosi kiva ja palveluhenkinen täti.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vinkistä, pidetään mielessä. Olisi sopivasti matkan varrella, kun tulee Helsinkiin, hotelliin vois sitten mennä tyytyväisenä....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta