Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin thaikkulat

<< < (13/31) > >>

Makkonen:
Tulipa pitkästä aikaa paskaa palvelua, sovittiin puolen tunnin paketti, hieronta ja käsityöt. Suihkin kautta pedille, ja kuin yleensä mahalleen, tämäpä otes että suoraan selälleen ja suoraan "tulta munille" kuten sanotaan ja aloitti vatkauksen. Oli jonkun verran painetta kertynyt, ja yritin pitkittää finaalia toteamalla hitaammin, ja ranteesta kiinni, ylläys yllätys nainen olikin heti toisella kiinni, kuin koira kepissä. Autolta autolle vartti, sisältäen suihkut ja se hieronta ei kuulema kuulunutkaan paketin hintaan.

Ilmoittelee naapurissa oma asunto tiksissä, sijainista vois sanoa että ..kkitie joka vastaa nykyistä "aikaa" kun viime viikolla oli toinen aika.
Parkkipaikat nolla, jos ei jätä edellisen kirjoittajan mainitseman kauneus salongin eteen.

7kyt meni kyllä aivan turhaan.
Yyveellä lisää jos joku jäi askarruttamaan

vituttaa .. vit   vitt . perkl

Henrik_:
Vaihtelu virkistää, mutta olen tullut siihen tulokseen että jos löytää hyvän paikan, ottaa sen vakipaikakseen. Uusissa paikoissa aina iso pettymyksen riski. Vakipaikka pitäisi olla sellainen ettei hieroja vaihdu, mieluummin omistaja. Itse olen sellaisen löytänyt enkä vaihda. On kyllä stadin ulkopuolella kuitenkin Uudellamaalla. 😊

Totom:
Onko kellään kokemusta herttoniemen thai-paikasta tai kyseessä taitaa olla asunto? Ilmoittelee ST:llä jonkin sortin panokuvan kera.

OB1:

--- Lainaus käyttäjältä: Villekoo - Syyskuu 27, 2022, 17:22:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Syyskuu 27, 2022, 09:46:37 ---
Moi,

Mistä löytyy tällä hetkellä Helsingin isotissiset thai hierojat?  :inlove:

Balls

--- Lainaus päättyy ---

Olin juuri tulossa kysymään samaa 😄
Isot luomut hakusessa. Ylimääräiset kilot ei haittaa. Kellään tietoa mistä löytyisi tämmöinen?

--- Lainaus päättyy ---

Vantaalla "Luomut rinnat thai nainen" mainostaa G-kupeilla. Onko kokeiltu?

virtualme:
Anna (Kallio relaxing massage) oikein miellyttävä kokemus. Ammattihieroja, joka tehnyt aiemmin pitkään töitä oikeissa hoitoloissa. Tämä näkyi varmoissa ja osaavissa otteissa - hieronta oli oikeasti hyvää. Oli lisäksi ystävällinen ja mukava. Hyvä kroppa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta