Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin thaikkulat
Vieras0185:
--- Lainaus käyttäjältä: Loverboy1985 - Kesäkuu 02, 2021, 22:32:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 22:17:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Loverboy1985 - Kesäkuu 02, 2021, 22:11:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 22:06:37 ---Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.
Hölmöläisenkatu 104 thaimaa 6000
Vittu jos ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ja ilmoa ei ole(?), niin mihin päästään loogisella päättelyllä...
--- Lainaus päättyy ---
Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨
--- Lainaus päättyy ---
En hauku, vaan jos hupakko ei vastaa puheluihin/viesteihin niin siihen on joku syy. Tai ehkä vastaa vaikka viikon päästä.
Mun mielestä asia mikä ei kuulu tänne on spekulaatiot onko huora lopettanut hommat kun ei vastaa päivän päästä. Mut se on vain mun mielipide
--- Lainaus päättyy ---
Niin onkin joku syy ja sitä mä tästä hain, että jos joku on ehkkä viime aikoina vierrailut hänen luona ja osaa antaa vähän enemmän tietoa pt-sta...jos sä et tykkää mun kirjoituksesta niin älä sit kommentoi..en voi kaikkia miellyttää enkä tulekkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mistään tämmöisestä ollut kyse mutta..huoh.
Hyvä on onnea tulevaan.
Kirppu69:
Löytyykö pk-seudulta thaikkulaa missä hieronnan perään imetään owona kuti kitalakeen?
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: Kirppu69 - Kesäkuu 14, 2021, 18:54:05 ---Löytyykö pk-seudulta thaikkulaa missä hieronnan perään imetään owona kuti kitalakeen?
--- Lainaus päättyy ---
Kiinnostaisi myös tämä palvelu, yv:llä voi heittää viestiä.
MorganG:
--- Lainaus käyttäjältä: MorganG - Joulukuu 07, 2020, 15:58:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MorganG - Marraskuu 05, 2020, 13:35:30 ---Tikkurilassa, osoitteessa josta tulee mieleen Irwin ilmoittelee naapurissa thaikkula. Ilmoituksista tulee mieleen että saattavat osata jopa hieroa oikeasti. Esillä on myös 2h aika mikä on harvinaista.
Onko kokemuksia tuosta paikasta ? Tuo 2h hieronta 100€ kiinnostaa jos osaavat oikeasti hieroa.
--- Lainaus päättyy ---
Kysytäänpä uudestaan olisiko kuukauden aikana kukaan käynyt kokeilemassa ?
--- Lainaus päättyy ---
Poikkesin tuolla joskus tammikuussa suurin odotuksin. Paikalla yksi nainen, ikää noin 40v. Tosi mukava nainen joka tosissaan yritti hieroa mutta erittäin pienikokoisena ei saanut voimaa tarpeeksi hierontaan. Manuaaliterapiaa oli tarjolla jälkihoidoksi. Ei jäänyt mielen paikaksi jonne pitäisi mennä uudestaan.
MorganG:
Kannelmäessä Sitratiellä thaikku ilmoituksessa "Vain hierontaa ei muuta", osaako hieroa oikeasti ? Mainostaa myös 90min aikaa 80€.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta