Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin thaikkulat

<< < (5/31) > >>

Loverboy1985:
Onko naapurisivustolla Rin Kallio vielä hieromassa tai lopetanut? Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Osaako joku sanoa mistä osoitteesta hänet löytää?

Vieras0185:
Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.
Hölmöläisenkatu 104 thaimaa 6000

Vittu jos ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ja ilmoa ei ole(?), niin mihin päästään loogisella päättelyllä...

Loverboy1985:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 22:06:37 ---Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.

Vittu jos ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ja ilmoa ei ole(?), niin mihin päästään loogisella päättelyllä...

--- Lainaus päättyy ---
Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨

Vieras0185:

--- Lainaus käyttäjältä: Loverboy1985 - Kesäkuu 02, 2021, 22:11:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 22:06:37 ---Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.

--- Lainaus päättyy ---
Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨

--- Lainaus päättyy ---

En hauku, vaan jos hupakko ei vastaa puheluihin/viesteihin niin siihen on joku syy. Tai ehkä vastaa vaikka viikon päästä.
Mun mielestä asia mikä ei kuulu tänne on spekulaatiot onko huora lopettanut hommat kun ei vastaa päivän päästä. Mut se on vain mun mielipide

Loverboy1985:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 22:17:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Loverboy1985 - Kesäkuu 02, 2021, 22:11:58 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

En hauku, vaan jos hupakko ei vastaa puheluihin/viesteihin niin siihen on joku syy. Tai ehkä vastaa vaikka viikon päästä.
Mun mielestä asia mikä ei kuulu tänne on spekulaatiot onko huora lopettanut hommat kun ei vastaa päivän päästä. Mut se on vain mun mielipide

--- Lainaus päättyy ---
Niin onkin joku syy ja sitä mä tästä hain, että jos joku on ehkkä viime aikoina vierrailut hänen luona ja osaa antaa vähän enemmän tietoa pt-sta...jos sä et tykkää mun kirjoituksesta niin älä sit kommentoi..en voi kaikkia miellyttää enkä tulekkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta