Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin thaikkulat

<< < (3/31) > >>

Balls:

Helsingissä kyllä löytyy muutama ”fiinimpi” salonki esim. china liangtse, jos näitä kiinalaisia etsii, mutta käsitys ollut että että pelkkää normaalia hieronta ja hoitoa tarjolla, ei happy end.
Tosin, en ole käynyt joten en osaa tarkemmin sanoa.

Balls

winelover:
Toi Pakkalan kuuma hieronta kiinnostaisi kylläkäydä testaa :).

CandyB tuli kokeiltua kerran ja jäi siihen. Hieronta jätti toivomisen varaa ja kuvat ja todellisuus eivät kohdanneet.

Neljänkäden hieronnan olen käynyt ottaa pari kertaa ja omalla tavallaan kiva kokemus.

Vieras0165:

--- Lainaus käyttäjältä: winelover - Maaliskuu 01, 2021, 10:06:43 ---Toi Pakkalan kuuma hieronta kiinnostaisi kylläkäydä testaa :).

CandyB tuli kokeiltua kerran ja jäi siihen. Hieronta jätti toivomisen varaa ja kuvat ja todellisuus eivät kohdanneet.

Neljänkäden hieronnan olen käynyt ottaa pari kertaa ja omalla tavallaan kiva kokemus.

--- Lainaus päättyy ---

Voin kyllä hyvällä oma tunnolla suositella Pakkalan kuumaa hierontaa,ei ole jättänyt vielä kertaakaan kylmäksi 😁👍

Transuchaser9000:

--- Lainaus käyttäjältä: kokeilunhaluinen_1 - Marraskuu 08, 2020, 14:32:16 ---Kellään kokemusta naapurisivustolla ilmoittavasta Luxus Exotic Thai Shemale-Helsinki, löytyy hierontaa, ei seksiä -osastolta. Kuvat on ihan kivan näköiset ja saanut muutaman positiivisen merkinnän, mutta en tiedä voiko niistä varsinaisesti päätellä mitään.

--- Lainaus päättyy ---

En tästä kyseisestä niinkään paljoa tiedä, mut ne ladyboyt, millä oon käyny hierottavana niin pienimunaisia ja pienikätisiä. Jos sua kiinnostaa hierontaskene, ota biotyttö, niillä on maltillisemmat hinnat. Jos taas haluat transtyttöhieronnan niin hommaa semmonen missä sillä mimmillä onkin jotain siellä hameen alla, latinoilla on yleensä isoimmat.

Vieras1441:
Mitenkäs Vaasankadun tai Kallion tarjonta? Onko hyviä vinkkejä noista 'kivijalka'liikkeistä :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta