Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Zara Erotic Massages (rapsa)

<< < (2/3) > >>

Vieras0336:
Zara Erotic massages on jällee kierroksella REn puolella. Kelläs on viimesin kokemus daamista et missä mennää palvelun laadun suhteen? Vähä arveluttaa tapaus.
En oo oikei ikinä ymmärtäny näitä hupakoita joilla on 15min pikanen hinnoiteltu mut sit jos kysyy nii on vain 30min palvelua, joka minimi. Sit jos kysyy et miks on kuitenki vartti ilmossa nii vedetää herne nenää? Ei hjummarra, ei. Kait se pitää vaa hanskaa vetästä

antero pee:
Kiinnostava tapaus muuten siinä mielessä tämä Zara että keskusteluissa on käynyt ilmi että toiset pitää aivan jumalaisen kauniina ja itse taas olin vähän sitä mieltä että epävarman oloinen eikä kovin viehättävä. Mutta tosiaan, vaikuttaisi olevan vahvasti ns. makukysymys-misu.

Vieras1457:

--- Lainaus käyttäjältä: syyskyntaja - Toukokuu 28, 2021, 17:00:05 ---Kait se pitää vaa hanskaa vetästä

--- Lainaus päättyy ---

Zaran tapauksessa oma hanska säästää pettymykseltä, osta sillä rahalla itsellesi jotain kivaa.
Tietysti jos silmät kiinni hänet kokee eikä niitä ilmapalloja vahingossa hipellä, voi elämys olla mukavampi.

Valitettavasti nähtyä ei saa näkemättömäksi.

Villerius:
Tapasin Zaran joskus parisen vuotta sitten. Ei maailman kaunein, muttei mikään mörkökään, kuten joku täällä mainitsi.
Jutteli silloin, että tulee paljon ohareita ja siksi ei fiilikset aina ole niin kovin hyvät.
Käyttäydyin itse hyvi olin paikalla sovitusti ja palvelu oli loistavaa.

Mie:
Minäkin olen tavannut kyseisen Zaran useamman kerran,eikä ole kyllä ollut ketaakaan valittamista. Ja kuvatkin ovat kyllä ihan aidot! Ainakin mun mielestä!?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta