Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena  (Luettu 4812 kertaa)

Poissa leijona1

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« : Elokuu 28, 2023, 20:48:44 »
Moi! Onko kellään täällä kokemusta naapurissa ilmoittelevasta Milenasta?

« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2023, 22:21:55 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Saitin Bud Spencer

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #2 : Marraskuu 07, 2023, 13:40:36 »
Moikka ! Leijona1 kiva kun oot kiinnostunut ❤️ en oo kovin aktiivinen täällä seksisaitilla. Ilmoitus nyt tähän uusimpaan mua koskevaan ketjuun että mut löytää naapurista, ilmoittelen jonkun verran siinä etusivulla ja sitten hausta löytyy nimellä Milena :)

Alkuperäinen rapsaketju on poistettu jossa oli paljon positiivisia kokemuksia vuodesta 2021. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä lukee niin hyvässä kuin pahassa eli tuu mieluummin testaamaan palvelut tai kysymään multa tarkemmin niin saat paremmin vastauksia 😘 en oikeastaan pidä siitä että musta kirjoitetaan tarkkoja rapsoja ja kaikki ketkä mun luona enemmän käy tietää tän joten yleensä vain negatiiviset nousevat valitettavasti esiin enää tänä päivänä. Toki mua saa suositella ketjuissa mutta mitään sen tarkempia yksityiskohtia en halua tänne musta kirjoitettavan ❤️ yksityisyys on mulle tosi tärkeää ja yksi ketju on poistettu mun pyynnöstä vaikka se oli tosi positiivinen, siellä oli liian tarkkaa tietoa mm missä palvelen yms kuvailuja asioista joista mut vois joku tunnistaa siviilielämässä 😕

Mulle on tullut tänne yksäriä paljon että missä ja miten voisi tavata joten tässä muutama fakta ❤️:
Olen opiskelija ja tapaan aikavälillä 9-22. Saattaa olla että olen kuukaudesta kaksi viikkoa tavattavissa ja kaksi viikkoa lomalla, välillä koko kuukauden taas tavattavissa.

Tykkään matkustella, elämyksistä ja elää normaalia nuoren naisen elämää joten luonnollisesti aina en päivystä kotona, parhaiten ajan saat seuraavalle päivälle laittamalla edellis päivänä viestiä.
Mutta jos mainostan etusivulla tai olen ollu naapurissa aktiivisena , tai jos ollaan aikaisemmin viestitelty, en ikinä pahoita mieltä siitä jos kysyt onko aikaa lyhyemmällä varoajalla!

Olen jonkun verran tarkka siitä ketä näen, haluan aina tietää jotain ennakkoon miehestä ketä olen tapaamassa. On muutenkin mukavempi lähtökohta kun tietää haluaako asiakas hellän silittelytuokion vai seksibimbon sänkyyn 😌
Minusta on moneksi mutta rajat toki löytyy.

Mutta suurin syy miksi mä nyt tulin tänne kirjoittamaan on vanhoille asiakkaille että mun numero on vaihtunut! Eli nyt on ilmoitus esillä ja uuden numeron voi käydä sieltä nappaamassa :inlove:

Ihan super ihanaa alkavaa talvea kaikille ❤️
 

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2023, 18:28:21 »
Milenalle, tulisin mutta kun olet laittanut minut boikottiin minusta ilman syytä. Tapaisin mielelläni.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2023, 18:31:00 »
^
Sut nyt varmaan laittaisi boikottiin moni muukin  :D
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #5 : Marraskuu 07, 2023, 18:36:15 »
Miten niin?

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #6 : Marraskuu 07, 2023, 19:27:44 »
^ Sulla on tapana ainakin täällä foorumilla paljastella seksityöntekijöiden henkilökohtaisia asioita. Tuntuisiko se susta kivalta, jos sulle tehtäisiin samaa..?

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #7 : Marraskuu 07, 2023, 19:43:17 »
Mitä nyt olen paljastanut. Olen enemmän kyllä mainostanut heidän etinomaisuuttaan.

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #8 : Marraskuu 07, 2023, 19:44:06 »
Onko terttumarica palveuluntarjoaja?

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #9 : Marraskuu 07, 2023, 19:55:17 »
Onko terttumarica palveuluntarjoaja?

Se ei varmaankaan kuulu tähän keskusteluun mitenkään. Voin olla vaikka joulupukki.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2656
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #10 : Marraskuu 07, 2023, 19:57:06 »
Milena on aivan ihana Nainen  :inlove:
Kuvat pitävät paikkansa ainakin kun viimeksi hänet näin.
Ja mitenkäs se Milena menikään, olet hyvä hieromaan 😉

Ps. Ole please Terttumarica edes Joulumuori 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #11 : Marraskuu 07, 2023, 20:26:12 »
Onko terttumarica palveuluntarjoaja?

Se ei varmaankaan kuulu tähän keskusteluun mitenkään. Voin olla vaikka joulupukki.

Tottakai kaikki on joskus kateellisia toisille ihmisille. Jos asian pystyy myöntämään, niin on jo aika paljon parempi ihminen. Itse olen ainakin jonkin verran kateellinen kaikille itseäni kauniimmille, eli suurin piirtein jokaiselle kollegalle.  ;D Ja Nina taitaa olla kaunis vielä sisäisestikin.

Kateellinen joulumuori :laught:

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori blondi timmi suomalainen HKI Milena
« Vastaus #12 : Marraskuu 07, 2023, 20:35:27 »
Milenalle, tulisin mutta kun olet laittanut minut boikottiin minusta ilman syytä. Tapaisin mielelläni.
<ja sen takia en tietenkään kontaktoi palveluntarjoajaa.