Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

VAROITUS KUSETUKSESTA

<< < (2/2)

Lifti:
Eiköhän oteta pojat perjantaina pussikaljat mukaan ja mennään oikein ajan kanssa katsomaan että mitä vittua siellä oikein säädetään  :drinking:

EsponAntti:
Niin on? Ei kait rahan kerääminen niin iso riski ole. Mutta ihmetyttää miten voi kusettaa jos kortti viedään fyysisesti ja näkee sokoshotellissa?

EsponAntti:
Olin siinä lounaalla niin kyllä se viestittelyssä tuli pyyntö lahjakortin koodista kuten saattoi arvata 😄

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: jarijari - Marraskuu 07, 2023, 12:28:01 ---Samoin  kun menen sisään ja alkaa sääntöjen selitys ja lataaminen  turpa väärässä,  jotkut väsyneet verkkarit jalassa,  tukka pystyssä ja  meikittömänä ilman hymyä heti naputus, käännyn takaisin aina.,

--- Lainaus päättyy ---
Tämä on juuri se tilanne kun sanon "eiköhän tämä parisuhde ollut tässä."

Zemlicka:
Kusetusyritysten määrä on lisääntynyt. On myös ilmoituksia, joiden kautta yritetään huijata maksulliselle sivustolle, missä joku avaa "keskustelun" ja pyrkii nyhtämään rahaa 20 e kerralla. Tällainen gonahtanut turska ei näihin sorru.

Olen tehnyt linjauksen, että kuvien pitää olla validoitu,ja lisäksi mielellään muutama kanssapolkijoiden arvostelu nähtävänä.

Naapurikentällä palautesysteemi toimii hyvin ja ehkäisee kauheimpia  silmään sohottamisia. Jos palaute on estetty, niin se kertoo vain siitä, että ilmoitus ei vastaa todellisuutta.

Varmasti kaikki vähänkään huorissa touhunneet ovat oppineet virheistä. Joskus panetus sokaisee ja sitä menee paikalle ilman riittäviä ennakkotietoja. Olen kyllä kääntynyt kynnykseltä takaisin. Joskus olen myös pyytänyt ja myös saanut rahat takaisin kun väsähtänyt lumppu oli sitä mieltä, että takaapäin paneminen ei kuulu taksvärkkiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta