Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Dolly  (Luettu 11156 kertaa)

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE Dolly
« Vastaus #20 : tänään kello 11:06:01 »
Ne meistä, jotka päädymme Dollya suuresti kehumaan, taidamme olla asiakassegmenttiä joka *tykkää* kun supersöpön tytön reaktio ystävällisyyteen on että lähtee hyvin avoimeen kommunikaatioon ja antaa koko epätavallisen mielenkiintoisen persoonallisuutensa avoimesti näkyä... seksikin voi olla kivempaa kun kemiat osuu hyvin yhteen, ja se mikä Dollyn kohdalla toteutuu on että hän nopeasti antaa *tilaisuuden* testata kemioiden syvää yhteensopivuutta..

Tämä on harvinaisempaa herkkua kuin esim. rautaiset ammattilaiset jotka osaavat feikata tosi kivaa tyttöystävää, mutta eivät helpolla anna mitään näkymää todelliseen minuuteensa.

Dolly siis tosiaan itse asiassa ei edes *osaa* feikata olevansa tyttöystäväsi, vaan ainoa tapa saada mitään gfe:n kaltaista häneltä on että kemiat aidosti klikkaa. (Yhdessä aikaisen vaiheen viestissäni sanoin että Dolly olisi tosi hyvä miksaamaan aitoutta ja epäaitoutta, mutta olin siinä täysin väärässä -- tuolloin oletin että osan näennäisestä hyvästä yhteensopivuudestani Dollyn kanssa *täytyy* olla feikattua, mutta sittemmin kun opin tuntemaan hänet, opin että hän on itse asiassa epätavallisenkin kyvytön feikkaamaan asioita.)

Dolly on tosiaan myös korostuva nepsy-tapaus, ja autistista kömpelyyttä on siinä määrin että monilla seksin käytännön osaamisen alueilla hän vaikuttaa kokemattomalta aloittelijalta... mitä hän ei kuitenkaan ole, on vain tosiaan luonnostaan epätavallisen kömpelö...

(aivan ekalla tapaamisella en tosin huomannut mitään nepsyyttä, koska useinhan huonotkin näyttelijät oppivat panostamaan sentään sellaisten piirteidensä peittämiseen edes vähäksi aikaa, ja seksikin meni sellaisia latuja ekalla kerralla etten kömpelyyttä huomannut -- sen sijaan tuli vain kokemus supersöpöstä tytöstä joka on taipuvainen kommunikoimaan osittain ihastuttavan avoimesti -- ja sitten myöhemmillä tapaamisilla pääsi syventämään mun kohdalla hyvin yhteensopivaa kemiaa)

Nyt, kun olen tavannut Dollya aika paljon, voin tunnustaa että seksin osalta olen jokseenkin kyllästynyt, mutta sen sijaan olen iloinen että aivan aidon syvästi luottamuksellisen ystävyyden olen hänen kanssaan päätynyt muodostamaan. (Mulla on ollut yksi hauska life goal että läheisestä ystäväpiiristäni pitäisi löytyä vähintään yksi seksityöntekijänä aktiivisesti toiminut, ja tämä on nyt Dollyn myötä toteutunut.)

PS: Luulisin että Dolly on vielä tavattavissa huomenna, vaikka RE-ilmoituksensa mukaan tänään loppuisi.

Poissa tikru

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Dolly
« Vastaus #21 : tänään kello 17:18:24 »
Omat kokemukset aiemmilta reissuilta. Ei-gfe, juttelee paljon mutta melko sattumanvaraisia. Edellytyksiä olisi paljonkin mutta ei ainakaan itsellä kemiat kohdanneet. Ei uusintatarpeita.