Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
RE Dolly
Bacardi:
Yhteenvetona: ei kannata käydä
toblemon:
Kuvien perusteella kiinnostuin ja piti käydä kokeilemassa.
En kyllä ymmärrä RE:n positiivisia arvosteluja (taaskaan).
Joo, erittäin kaunis kasvoiltaan ja mukavaa juttuseuraa, mutta ei mielestäni ole kovin siro, eli vatsa oli reilusti isompi kuin kuvissa, eikä peppukaan kovin kiinteä.
Ilmeestä paistoi lähinnä ällötys tätä hommaa kohtaan. Seksissä oli täysi lahna.
Käsihoidolla kuitenkin päästiin maaliin, mutta siinäkin lopetti vemputtamisen ikävästi juuri kun purkautuminen alkoi ja alkoi irvistelemään. ;D
AegonX:
Mä kyl sanoin arvostelussani rehellisesti "She's not like the girls who seem to like everyone very much and give everyone the best. If you're not good at being kind, you might not have the best experience with her."
En toki tiedä tarkalleen kuinka korkeaan kiltteystasoon asiakkaan pitää yltää jotta Dolly tykkää. Itselläni on varaa olla aika kiltti mm. ei-kiirehtivän ajankäytön suhteen.. ja Dolly näkee että mua aidosti kiinnostaa hänen hyvinvointi, ilman tätä ei välttämättä tule hyvää ilmapiiriä hänen kanssaan.
Tuo mulle uutta että sirous ei riitä, tiedä sitten onko viimeisen kahden kuukauden aikana kun en ole nähnyt tapahtunut jotain ratkaisevaa muutosta.
Jasu_:
--- Lainaus käyttäjältä: Tuplawee - Huhtikuu 25, 2024, 12:26:30 ---45min tapaaminen 150e. Kommunikaatio hyvä ja kämppä ok. Hyvä siro kroppa. Kauniit rinnat, pyöreä peppu ja 8/10 vako. 50% afrikkalaiset geenit, josta syystä osin itse ajan varasin.
Asiakaspalveluasennetta ei ole, eikä gfe:tä. 50% pelisilmän puutetta ja 50% ei kiinnosta vittuakaan. Ihan mukavaa kahvipöytäseuraa ei siinä mitään. Varmaan jäpättäisi mielellään päivät pitkät mittarin raksuttaessa. Päästiin toki vauhdinkin makuun ja ei missään nimessä mikään frigidi tai kädellä avustaja niinkuin pahimmat liukuhihnaulkkarit.
Summa summarum: suosittelen ottamaan 15min ajan. Siinä ehtinee imaisemaan pari kertaa nänniä, purkaa lastin ja pukiessa lausumaan kohteliaasti jotain vaikka säästä.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tätä paremmin voisi summata. Kädenlämpöistä liukuhihnaa, mutta hyvin jänniä vitsejä ja kommentteja väliin, joten ei aivan kylmä tosiaan. Pahemman luokan lahna kyllä sängyssä eikä pienintäkään kiinnostusta yrittää olla mukana. Helvetin nätti ja siro, harmi ettei ollut palveluasennetta eikä kemiaa yhtään.
Marinaio:
Photos better than in reality to be honest. She's a nice woman. Good technique. Nothing bad, but I won't go a second time …
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta