Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vantaan tarjonnasta
japxxx:
Millaisia kokemuksia seuraavista palveluntarjoajista:
RE: Amme, Karina
ST: Hierontojen puolelta Nananiina, Faa 69, Thailovely funny, plaa19998, Dadaa, seuranhakupalstalta Enni2000, Lumikkivantaa, Suutarila (opiskelijatyttö), laadukas1234
Onko joku joskus vieraillut heidän luonaan? Mihin kannattaa mennä, onko vältettäviä?
Vieras1503:
Re amme ihan ok nuorehko ulkkarihuora hyvä ratsastamaan. St laadukas jo vähän kypsenpi naikkonen hyvä kroppa mutta siihen sitten jääkin, ei oikein mainittavaa suuntaan taikka toiseen
Jäätelöauto:
Laadukas1234 on ainakin minusta ollut hyvä hinta/laatu-suhde.
En oo kyllä puoleen vuoteen käynyt. Aina ollaan juttuun tultu. Monta kertaa oon tavannut
Käivärä:
--- Lainaus käyttäjältä: japxxx - Marraskuu 05, 2023, 12:25:21 ---Millaisia kokemuksia seuraavista palveluntarjoajista:
RE: Amme, Karina
ST: Hierontojen puolelta Nananiina, Faa 69, Thailovely funny, plaa19998, Dadaa, seuranhakupalstalta Enni2000, Lumikkivantaa, Suutarila (opiskelijatyttö), laadukas1234
Onko joku joskus vieraillut heidän luonaan? Mihin kannattaa mennä, onko vältettäviä?
--- Lainaus päättyy ---
Suutarilan opiskelija on kuuma, mutta ei anna mun panna ku mulla on liian iso muna 🤣 Kävisin heti panemassa jos antais 😋
Entto:
^
"Jos munasi ei sovi markettikortsuun, siirry muualle."-tapaus
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta