Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eva & Margo  (Luettu 1172 kertaa)

Poissa Laatikkohäslääjä

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Eva & Margo
« : Marraskuu 09, 2023, 17:46:47 »
Vissiin etelän neitokaisia. Oha nää jo pitkään kiertänyt. Duolla kävin. Kaikki piti olla sovittu. Paikalla oikeaan aikaan, hieman nihkeyttä vastaaotossa. Vähä jo latisti, noh siinä touhuilut. Semi ok sessio. Hinta ei sit pitänykää paikkaansa mitä oli sovittu. Lisärahan lypsäminen alko, voi, voi. Ei näin. Annoin heille palautetta toiminnastaan. Jäi hieman huijattu olo. No tämmöstä tämä. Jotain sentään sai. Aiemmin olin myös hintoja kysellyt, haitaria näköjää on. Joten pieni varoituksen sana siinä mielessä et ku menee nii kandee vielä varmistella mitä palvelut kustantaa. Muna pystyssä voi vaikka alkaa korpee ku joutuu lisää liksaa kaivaa tai alkaa neuvottelee. Ei tarvetta uusintakäynnille, pettymys.
Sää, umpisurkea loskapaska, seki vielä

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eva & Margo
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2023, 23:02:55 »
Vissiin etelän neitokaisia. Oha nää jo pitkään kiertänyt. Duolla kävin. Kaikki piti olla sovittu. Paikalla oikeaan aikaan, hieman nihkeyttä vastaaotossa. Vähä jo latisti, noh siinä touhuilut. Semi ok sessio. Hinta ei sit pitänykää paikkaansa mitä oli sovittu. Lisärahan lypsäminen alko, voi, voi. Ei näin. Annoin heille palautetta toiminnastaan. Jäi hieman huijattu olo. No tämmöstä tämä. Jotain sentään sai. Aiemmin olin myös hintoja kysellyt, haitaria näköjää on. Joten pieni varoituksen sana siinä mielessä et ku menee nii kandee vielä varmistella mitä palvelut kustantaa. Muna pystyssä voi vaikka alkaa korpee ku joutuu lisää liksaa kaivaa tai alkaa neuvottelee. Ei tarvetta uusintakäynnille, pettymys.
Sää, umpisurkea loskapaska, seki vielä

Minä oon heidän kanssaan pari kertaa käynyt duon kokemassa ja meillä on kyllä homma pelannut kaikin puolin, eikä hinnasta ole tarvinnut kesken touhujen alkaa neuvottelemaan enää. Myös Evan ja jonkun toisenkin kanssa tuli joskus taannoin oma ensimmäinen duotapaaminen koettua ja sekin meni hyvin.

Molemmat on aika hillittyjä ja eivätkä tosiaan mitään räpätätejä, varsinkaan Margo, koska hänellä taitaa olla enemmänkin kielimuuria. Kummankin olen tavannut myös yksinään, niin silloin olen ehkä kaikkein parhaimmat kokemukset heistä saanut. Margo oli mukavan notkea ja vähän jopa villimpi yksin ollessaan. Evaa olen tavannut useammin ja nykyisin juttukin luistaa ihan eri tavalla. Olenkin miettinyt, että pitänee seuraavan kerran varmaan molempia tavata erikseen eri päivinä.