Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angel Re  (Luettu 6035 kertaa)

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #20 : Huhtikuu 13, 2024, 09:55:27 »
Kyllähän niistä "lainoista"kertyi yli parin tonnin piikki.

Onko mitään kirjallisena? Ja vaikka okisikin, tuskin niitä ikinä saisit.
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #21 : Huhtikuu 13, 2024, 10:56:10 »
Kyllähän niistä "lainoista"kertyi yli parin tonnin piikki.

Tarkoitin siis kuinka paljon hän on sinulle edelleen velkaa. Vai oliko tuo se summa?  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #22 : Huhtikuu 13, 2024, 10:59:43 »
Kyllähän niistä "lainoista"kertyi yli parin tonnin piikki.

Onko mitään kirjallisena? Ja vaikka okisikin, tuskin niitä ikinä saisit.
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...

En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista  :(
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Angel Re
« Vastaus #23 : Huhtikuu 13, 2024, 11:57:05 »
Ensikkäin haluan kiittää Angelia kolmesta vuodesta. Olisi ollut hyvä jatkaa jos oslisit maksanut velkasi takaisin niinkuin lupasit. Pillulla niitä et ehtinyt kuittaa,koska ei ollut aikaa tavata ja kun veloista kysyin niin selitykset löytyi. Varoituksena muille, ei kannata "lainata " tai antaa etumaksua. Tää Romanian smugu kyl tietää mitä tekee 🥰
Näen tilanteen elävästi. Siinä on surullinen viulu soinut taustalla, huora päästänyt pari kyyneltä silmäkulmasta ja selittänyt "mikki merihädässä-tarinaa"
Why so fragile?

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #24 : Huhtikuu 13, 2024, 13:26:40 »
Jep,nyt on viulu vaiennut 😁

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel Re
« Vastaus #25 : Huhtikuu 13, 2024, 13:58:07 »
En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista  :(

 :laught:
Ei kai kukaan anna rahaa lainaksi tuntemattomille?

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #26 : Huhtikuu 13, 2024, 14:52:44 »
Kyllähän niistä "lainoista"kertyi yli parin tonnin piikki.

Onko mitään kirjallisena? Ja vaikka okisikin, tuskin niitä ikinä saisit.
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...

En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista  :(

En ehkä syyllistä. Jos on tuollaiseen varaa niin mikäs siinä. Jos ei ole, sitten silkkaa tyhmyyttä

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #27 : Huhtikuu 13, 2024, 15:54:48 »
Jos ei ois ollu varaa ni en ois ees lainannut. No ei sit maksanu takas pillulla eikä rahana. Nykyisen vakkarin kanssa homma toimii,tonnin laina tulee saman päivän aikana. Pienemmät summat hoidetaan luonnossa tai ihan vaan tippinä.

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #28 : Huhtikuu 13, 2024, 18:10:19 »
En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista  :(

 :laught:
Ei kai kukaan anna rahaa lainaksi tuntemattomille?

Tämä! En voi tajuta.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel Re
« Vastaus #29 : Huhtikuu 13, 2024, 18:13:18 »
Tyhmä kysymys mutta mihin ihmeeseen tonnin lainaa edes joku pyytää? Ite laittaisin ehkä naisen vaihtoon jos mitään lainoja kyselisi..

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #30 : Huhtikuu 13, 2024, 19:20:05 »
Jos ei ois ollu varaa ni en ois ees lainannut. No ei sit maksanu takas pillulla eikä rahana. Nykyisen vakkarin kanssa homma toimii,tonnin laina tulee saman päivän aikana. Pienemmät summat hoidetaan luonnossa tai ihan vaan tippinä.

Tarkoitin samaa kuin osakkeissa: sijoita vain sen verran mikä sinulla on varaa hävitä.
Miten voi käydä edes mielessä lainata tonneja hutsulle, joka ihan alkuun valehtelee jo kansallisuutensa

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #31 : Huhtikuu 13, 2024, 20:19:34 »
Minkä ihmeen takia te mieslapset aina otatte jonkun suositun mimmin jota sitten mollataan niin kauan kun kuvioihin astuu joku yhtä kaunis ja suosittu... Ja tää tonnin vippaaja, ei helvetti kai kukaan voi niin torspo olla että tuntemattomille tuollaisia summia lainaa.. eiköhän se ole tarkoitettu ihan huumoriksi...

Juu olen mä kans Angelin vuosia sitten tavannut, allekirjoitan että hällä on erikoisia toimintatapoja, turska passataan kulmamitan ja vatupassin kanssa jiiriin jne. Silti mulla jäi positiivinen muisto hänestä, komea mimmi, imi kullia, nussittiin ja pääsin maistelemaan ja pitelemään niitä tummia pitkiä sääriä. Muistan kans että mukava mimmi oli kyseessä ja pidin kivana seurana. Totta että kertaan se jäi koska monelta muulta saa kokonaisvaltaisesti menevämpää seksiä mutta arvon hänkin silti ansaitsee.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel Re
« Vastaus #32 : Huhtikuu 13, 2024, 21:25:44 »
Sama tarina täällä, kertaalleen on Enkeli tavattu ja ihan hyvä muistijälki kyllä neidosta jäi.. mutta ei silti ihan ole uusintakäyntiin asti riittänyt.

Saattaisin silti tavata vielä uudestaankin jos olisi jonkinlainen seksuaalinen hätätila päällä (..eli ylimaallisen järkyttävä panetus..😛) ja muu tarjonta kelvotonta..

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #33 : Huhtikuu 14, 2024, 06:41:16 »
Minkä ihmeen takia te mieslapset aina otatte jonkun suositun mimmin jota sitten mollataan niin kauan kun kuvioihin astuu joku yhtä kaunis ja suosittu... Ja tää tonnin vippaaja, ei helvetti kai kukaan voi niin torspo olla että tuntemattomille tuollaisia summia lainaa.. eiköhän se ole tarkoitettu ihan huumoriksi...

Juu olen mä kans Angelin vuosia sitten tavannut, allekirjoitan että hällä on erikoisia toimintatapoja, turska passataan kulmamitan ja vatupassin kanssa jiiriin jne. Silti mulla jäi positiivinen muisto hänestä, komea mimmi, imi kullia, nussittiin ja pääsin maistelemaan ja pitelemään niitä tummia pitkiä sääriä. Muistan kans että mukava mimmi oli kyseessä ja pidin kivana seurana. Totta että kertaan se jäi koska monelta muulta saa kokonaisvaltaisesti menevämpää seksiä mutta arvon hänkin silti ansaitsee.

Kyllä tuo väite vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun on moni muukin maksanut etukäteen Internetin kirjoitusten perusteella. Hän vaikuttaa olevan aito femme fatale, joka on onnistunut hurmaamaan monta miestä mukaan näihin juttuihin :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #34 : Huhtikuu 14, 2024, 12:53:41 »
Angelin tapauksessa sillä oli joku simppi jolta se lypsi rahaa minkä sai irti eri verukkeilla. Näin kerto mulle et ottaa kaikki irti mitä saa. No mun kanssa makso alussa joko osan lainasta käteisellä tai pillulla. Olin niinku tosi ystävä joka auttaa.Lopuks summa oli kertynyt ilmeisesti niin suureksi, et oli aika vaihtaa seuraavaan. Onnea seuraajalle 😁

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #35 : Huhtikuu 14, 2024, 13:36:43 »
Angelin tapauksessa sillä oli joku simppi jolta se lypsi rahaa minkä sai irti eri verukkeilla. Näin kerto mulle et ottaa kaikki irti mitä saa. No mun kanssa makso alussa joko osan lainasta käteisellä tai pillulla. Olin niinku tosi ystävä joka auttaa.Lopuks summa oli kertynyt ilmeisesti niin suureksi, et oli aika vaihtaa seuraavaan. Onnea seuraajalle 😁

Voithan sä itsellesi noin uakotella. Mutta et sä hänelle ystävä ollut vaan nyhdettävä.

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #36 : Huhtikuu 14, 2024, 13:51:07 »
No niin se oli. Älä koskaan luota huoraan tai mustalaiseen 🙂 Tässä oli kumpikin. Opittu on 🥳

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #37 : Huhtikuu 14, 2024, 14:48:54 »
No niin se oli. Älä koskaan luota huoraan tai mustalaiseen 🙂 Tässä oli kumpikin. Opittu on 🥳

En mää nyt menisi yleistämään noin rajusti yksittäistapauksen takia. On olemassa monia GFE ammattilaisia, joihin voi taatusti luottaa kevyin mielin. He eivät taatusti harrasta mitään tuollaista tai tekisi pahaa kärpäsellekään mainehaitan vuoksi  ::)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel Re
« Vastaus #38 : Huhtikuu 14, 2024, 15:14:02 »
Olet oikeassa, löysin sellaisen joka on luotettava..niillä on näitä rahansiirto ongelmia mut tän nykysen kanssa homma toimii. Angel vaan kusetti jopa sitä😳 duo keikassa. Angeli luulee olevansa kaikkien huorien esikuva stadissa ja jakaa neuvoja mut on kyl niin monta jotks ei niitä tarvitse. Parempaa saa muilta.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Angel Re
« Vastaus #39 : Huhtikuu 14, 2024, 16:10:03 »
Aikanaan jätin tämän väliin tuon kulmamitalla ja vatupassilla jiiriin säätämisen takia. En todellakaan olisi maksanut etukäteen tai lainannut rahaa, mutta en käyttäisi edes käteisellä tuollaisen alaa myrkyttävän akan palveluita vaikka olisi millainen herkku. Hyvä, että näistä tiedotetaan, toiminta on näköjään sen verran laajaa