Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ratsastaja!

<< < (3/4) > >>

Vieras1503:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 23, 2023, 22:46:25 ---Kovimmat hölkät tähän mennessä tsekkivetoisesti; CzNina eli "tekno-Nina" ja KatjaLove. Ei lopu puhti kesken ja laadukas suikkari samaan settiin..

--- Lainaus päättyy ---
Tekno nina on kyl hyvä ratsuilla myös. Nata, lenka, carrie, denise28, timantti jessica listalle myös laittaa ystävällisesti tuttavallisesti hän nam

Sowhat:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Lokakuu 25, 2023, 20:40:45 ---Olen mä jotain kehuja joskus saanut, mutta rohkenen epäillä pystyisinkö minäkään mihinkään raivokkaaseen tunnin ratsastussessioon. Pitänee ryhtyä treenaamaan enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Reeniä, horo, reeniä... 🤣

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Lokakuu 25, 2023, 22:29:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Lokakuu 25, 2023, 20:40:45 ---Olen mä jotain kehuja joskus saanut, mutta rohkenen epäillä pystyisinkö minäkään mihinkään raivokkaaseen tunnin ratsastussessioon. Pitänee ryhtyä treenaamaan enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Reeniä, horo, reeniä... 🤣

--- Lainaus päättyy ---

Sussa olis selkeästi ainesta personal traineriksi!  :whipping:
Seuraavan kerran kun jollain meinaa kunto loppua kesken, sanot just tuollain ja havainnoit, kärsiikö palveluasenne. Odotan innolla rapsaa aiheesta! 😁

palvelunostaja:
Parasta on kun rahat on vaihtaneet omistajaa ja horo työntää sut tuoliin, riisuu hitaaaaaasti vaatteet ja alkaa viekoittelevasti sekoittaa maltodekstriiniseostaan. Sit kun se lopuks pukee just sen sun toivoman juomaliivin päälle niin huh huh.

Ihan amatöörien puuhastelua hypätä ratsaille ilman että suorituksen aikaisesta tankkauksesta on huolehdittu.

Paroni:
Kun ottaa hupakon vähä sylii polvet koukussa niin voit olla oikea ratsu ja pompottaa tyttöä myös, jaksaa paljon pidempään ja tuntuukin paremmalta molemmille.

Ei paikallaan olevan hevosenkaa selässä tarvi pomppia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta