Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat suutelijat  (Luettu 14950 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Parhaat suutelijat
« Vastaus #40 : Lokakuu 28, 2025, 06:51:38 »
Lueskelin tätä ketjua ja vaikka huomasin että tämä on Helsinki-osiossa huomasin myös että ketjussa puhutaan myös sellaisista pt:istä jotka eivät siellä pääsääntöisesti ole mutta ovat toki voineet olla käymässä. Niinpä ajattelin laittaa myös oman kertomukseni jonon jatkoksi.

Vaikka suutelu on minulle tärkeätä taikka mieluista, en sinällään ole tainnut ajatella kuka on paras suutelija tms, suutelu on vain osa kokonaisuutta ja vaikkei sitä olisi, kokemus voi olla ihan kiva. Joka tapauksessa, vierailin eilen AnniAuringonkukan luona ja tuon tapahtuman aikana / jälkeen ajattelin että tässä oli myös suutelukokemus joka oli aivan ehdottoman hyvä enkä liioittele jos käytän tältä osin sanaa täydellinen. Olen Annin tavannut ennenkin ja ajattelin että oliko tapaamiset näiltä suutelu-osiltaan aiemminkin samantyyppisiä ja totesin itselleni että taisivatpa olla. Mulla oli eilen vain puolen tunnin aika jolloin ei ehdi niin paljon kuin pidemmässä mutta missään vaiheessa mukana ei ollut kiireen tuntua ja kyllähän siinä suutelua oli tosi paljon. Eikä edes yliajalle menty.

Jätän mainitsematta mielipiteeni siitä että Anni olisi suutelijoista paras - ehkä on ja ehkä ei ole - mutta jos minun pitäisi mainita yksi kandidaatti tähän titteliin, Anni olisi ainakin vahvasti mielessä. Annilla on ihan poikkeuksellisen isot tissit ja vievät ajatusten päähuomion itselleen niin että muut seikat tapaavat unohtua. Kuten sen että Anni on tosi mukava.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #41 : Lokakuu 28, 2025, 11:38:02 »
Tämä sillä varauksella, että maksullisia naisia plakkarissa tähän mennessä n. tusina, mutta heistä tshekkiläinen Viktoria on kyllä ollut paras suutelija. Hän suutelee sua (tai ainakin mua) ennen kuin ehdit kissaa sanoa ja ei todella arastele kielen kanssa ja osaa käyttää sitä kaikin tavoin. Muutenkin niin palveluhenkinen nainen, että menee simppauksen puolelle, jos hänen toimintaa liikaa kuvailee.

Poissa MaxHki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Lokakuu 29, 2025, 16:44:03 »
Tässä sarjassa voin suositella Sweet Vicky sekä kotimaista Helmi.

Poissa Herra 47

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Lokakuu 29, 2025, 16:52:09 »
Pirjo se vie kielen mennessään.

Poissa Waverunner

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Lokakuu 29, 2025, 17:31:04 »
Tätä suutelua olen aina näissä piireissä hämmästellyt, kuka uuvatti haluaa kielareita kun edellinen asiakas uittanut munaa tytön suussa ilman kumia ehkä 30 min aikaisemmin. Tai  pahimmassa tapauksessa maistelet edellisen asiakkaan siittiöitä, hyi helvetti mitä hamsteria täällä pimpin perässä pörrää  :kiss:

Poissa BrockLanders

• Full Member
« Vastaus #45 : Lokakuu 29, 2025, 20:55:07 »
Tätä suutelua olen aina näissä piireissä hämmästellyt, kuka uuvatti haluaa kielareita kun edellinen asiakas uittanut munaa tytön suussa ilman kumia ehkä 30 min aikaisemmin. Tai  pahimmassa tapauksessa maistelet edellisen asiakkaan siittiöitä, hyi helvetti mitä hamsteria täällä pimpin perässä pörrää  :kiss:

Ihan perusteltu hämmästely.

Ainakin äsken mainitsemani suutelija nimittäin tarjosi myös owoa ja siinä bj:n (ei siis laukeamista) jälkeen pyyhki välissä rutiinielkein jollain omalla paperipyyhkeellä suutaan/kieltään ennen kuin jatkettiin taas suutelua panemisen ohella. Teki tuon ilman numeroa joka suikkarin jälkeen niin ammattielkein, ettei edes tullut mieleen mikään likaisuus, vaikka kielareita vaihdettiin vielä lähtiessäkin. En minä suudellessaan hänen kielessään kyrpääni tai mitään omituista maistanut. Toisaalta enhän mä edes tiedä miltä kenenkään kyrpä maistuu, enkä haluakaan tietää. Ignorance is bliss! (Siiviilinaisten kanssa ei ole aina ollut edes sitä pyyhkimistä siinä välissä.)

Oletan myös, että lähes kaikki hupakot pesevät suunsa asiakkaiden välissä, vaikka ei olisikaan owoa tai nielemistä. Tai niin haluan uskoa. 

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : Lokakuu 29, 2025, 22:36:57 »
Owot ja suuteloinnit huorien kanssa eivät ole pöpökammoisten hommia. Onhan se noita palveluja tarjoava ammattihuora jo päivän mittaan useampaakin kullia imenyt ja ehkä jotkut spermatkin niellyt.

Terveen ihmisen suussa on kyllä onneksi (järkyttävän) hyvä pöpökanta, joka yleensä onnistuu torppaamaan mm. klamydiaa ja tippuria aiheuttavat bakteerit ihan vain mikrobien keskinäisellä kilpailulla. Ja kenelläpä olisi suussaan monipuolisempi pöpökanta kuin ammattihuorilla, jotka imee, nielee, rimmaa jne  ::)

Ehkä tässä oli mukana hiukan inhorealismia ja sarkasmiakin, mutta totta toinen puoli. Jos pöpöt pelottaa, kandee nuolla (omaa, pestyä) flesua ja suudella vain desinfioitua seksinukkea ;D

Poissa goro

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Lokakuu 29, 2025, 23:14:46 »

Ihan perusteltu hämmästely.

Ainakin äsken mainitsemani suutelija nimittäin tarjosi myös owoa ja siinä bj:n (ei siis laukeamista) jälkeen pyyhki välissä rutiinielkein jollain omalla paperipyyhkeellä suutaan/kieltään ennen kuin jatkettiin taas suutelua panemisen ohella. Teki tuon ilman numeroa joka suikkarin jälkeen niin ammattielkein, ettei edes tullut mieleen mikään likaisuus, vaikka kielareita vaihdettiin vielä lähtiessäkin. En minä suudellessaan hänen kielessään kyrpääni tai mitään omituista maistanut. Toisaalta enhän mä edes tiedä miltä kenenkään kyrpä maistuu, enkä haluakaan tietää. Ignorance is bliss! (Siiviilinaisten kanssa ei ole aina ollut edes sitä pyyhkimistä siinä välissä.)

Oletan myös, että lähes kaikki hupakot pesevät suunsa asiakkaiden välissä, vaikka ei olisikaan owoa tai nielemistä. Tai niin haluan uskoa.

Osa tulee mukaan suihkuun ja pesee saippualla pillun, perseen, kurlaa vähintään suuvedellä suun ja vaihtaa sänkyyn lakanat.

Osa taas vetää aamutakin niskaan, suihkuttelee dödöä ympäri kämppää ja kutsuu seuraavan turskan sisään.

Poissa BrockLanders

• Full Member
« Vastaus #48 : Lokakuu 29, 2025, 23:32:36 »
Owot ja suuteloinnit huorien kanssa eivät ole pöpökammoisten hommia.

Jep, mutta sanoisin, ettei mitkään irtosuhteet ole pöpökammoisten hommia.

Itse olen tässä(kin) asiassa ristiriitainen tyyppi: olen hygienian suhteen melko pikkutarkka ja vaadin, että molempien pitää olla puhtaita, mutta en ole silti tautikammoinen itse seksissä. En tosin ilman kumia ole pannut yli 10 vuoteen (hupakoita en koskaan paljaalla) ja owottelukaan ei mulla yleistä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2025, 23:34:44 kirjoittanut BrockLanders »

Poissa kalevi---

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Lokakuu 31, 2025, 06:21:26 »
Kyllä Mimmukisuli antaa sellaista kielimoukaria, että meinaa jalat lähteä alta.

Joku mainitsi Natan, jonka kanssa kielarit oli kuin olisi kahvikuppia suudellut eli mitään kielellistä vastinetta ei tullut.