Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Leyla /19v tsekki
Vieras1503:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 08, 2023, 08:38:29 ---Huima ketju :drinking: :boozing:
--- Lainaus päättyy ---
Yksi parhaista. Odotan tämän myös toistuvan muiden paikkakuntien tarinoinneissa myös koska hei, yks ketju per huora ei vaan riitä
Jaatinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarppi8 - Marraskuu 04, 2023, 03:11:35 ---Pakko todeta että tänä oli mun paskin pt ikinä. Voi että kun vituttaa. 350e tohon pskan. Noh elämä on.
--- Lainaus päättyy ---
Saat minulta kaiken empatian mihin kykenen, hyvin samaistuttavaa.
Silti naurattaa. Kirjoitat sydämestä asti ;D ;D
Voisin lähtä bisselle sun kanssa. Puhuttas pillusta. Mitä se nyt on, ryhmäterapiaa? Ei. Vertaistukea!
Jarppi8:
Hah kyllä tuo nyt naurattaa. Ilta oli tuon jälkeen pitkä, ehkä hieman tuishkeesha kirjoitellut. Mutta tunne oli läsnä.
Harvinaisen huono kokemus kyllä. En oikein kyllä voi sanoa persettä saaneeni vaikka maksoin satkun. Käsi välissä ja mitä ihme venkulointia. Yritin oikein asettaa sillee, että kyrpä muuten menee perseeseen, niin täähän ei ottanut. Hyvä huora, mutta ei oikein osaa panna ;D
Suikkari oli kans semmone pusuttelu. Nää yhdet jälkeen päin vieläkin kirjoittelee tyyliin että elämäni pano. Voi sentään. Ei oo mun juttu tuo horo, moro :D
M.U. Tiainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 08, 2023, 08:38:29 ---Huima ketju :drinking: :boozing:
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Runkku kotona säästää monelta sekoilulta. ;D
anaalipeppu:
Kyllähäm se on hyvä, jos hupakolta löytyy laajempi palveluvalikoima, josta asiakas voi valita. Paljaalla vetäminen jakaa mielipiteitä, mutta jos itse muutenkin käyttää kumia siinä välissä, niin eihän mitään voi tarttua. Lisäksi moni hupakko on jo parisuhteessa jonkun kanssa, jonka kanssa vetelevät paljaalla muutenkin. Joten ei mielestäni saisi dissata hupakkoa siitä, että on pannut muita miehiä paljaalla, jos itse kuitenkin huolehtii terveydestään ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta