Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paskapuheet selän takana  (Luettu 13907 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #60 : Joulukuu 26, 2019, 18:55:40 »
Harmillista tuollainen. Tosin minulla ei ole ollut ongelmia siellä päin eikä pahaa sanottavaa Rovaniemen asiakkaista.
Muutenkin tykkään vierailla Rovaniemellä, minulla on siellä kiva vakikämppä ja siellä on maailman hienoin iso metsäinen koirapuisto.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #61 : Joulukuu 28, 2019, 01:11:56 »

Ja turhahan meidän on siitä valittaa, että meitä vastaan juonitaan, kun itse olemme valinneet ryhtyä myymään seksiä. Mutta kaipa sitä saa silti sanoa, että kurjaa tämä on.

Tästä olen täysin eri mieltä. Kuten Letsmenoks'kin sen totesi, niin mikään ei oikeuta perseilyyn, kiusaamiseen ja muiden ihmisten kaltoinkohteluun, oli ammatti, ulkonäkö, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, etninen tausta, hiustenväri, autonmerkki jne. mitä tahansa. Vähän sama asia, kuin sanoisi raiskatulle, että "no, mitäs lähdit minihameessa ja tissit tyrkyllä, tiesit kyllä, mitä odottaa", tai henkihieveriin hakatulle ja ryöstetylle huoralle, että "tämä kuuluu tähän työhön, itsepähän teit valintasi".

Pahointekijä on aina se, joka toimii väärin, eikä uhrien syyllistäminen muuta asioita parempaan, vaan vain pahentaa entisestään ja antaa pahointekijöille luvan jatkaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2019, 01:14:48 kirjoittanut Sin1 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #62 : Joulukuu 28, 2019, 09:56:52 »

Siinä QA totaalisen väärässä, seksityö ei anna moiseen oikeutusta. Ei mikään anna.


Tästä olen täysin eri mieltä. Kuten Letsmenoks'kin sen totesi, niin mikään ei oikeuta perseilyyn, kiusaamiseen ja muiden ihmisten kaltoinkohteluun, oli ammatti, ulkonäkö, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, etninen tausta, hiustenväri, autonmerkki jne. mitä tahansa.

Te ymmärsitte tämän väärin. En sanonut, että huoranvihaajilla olisi oikeus yrittää sabotoida työtämme. Mutta fakta on, että seksin myyminen (ja varsinkin menestyksekäs sellainen) tulee aina aiheuttamaan ihmisissä katkeruutta, ja jotkut ihmiset tulevat aina purkamaan sen tavoilla, jotka häiritsevät seksityöntekijöiden elämää. Ja me kyllä varmasti kaikki tiesimme sen, kun työhön ryhdyimme. Ei kukaan voi väittää, että tämä olisi tullut yllätyksenä (tai ainakaan täytenä yllätyksenä).

Ihmiset eivät koskaan tule toimimaan sen mukaan, mitä heillä on oikeus tehdä. Jotkut osaavat toimia vain tunteittensa sanelemina. Jos tunteet käskevät toimimaan vihamielisesti toista ihmistä kohtaan, niin hän joko unohtaa, että niin ei saa tehdä, tai sitten hän keksii itselleen tilannekohtaisen oikeutuksen olla häiriöksi haluamalleen ihmiselle.
Eläkkeellä.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #63 : Joulukuu 28, 2019, 17:03:57 »

Ja turhahan meidän on siitä valittaa, että meitä vastaan juonitaan, kun itse olemme valinneet ryhtyä myymään seksiä. Mutta kaipa sitä saa silti sanoa, että kurjaa tämä on.

Tästä olen täysin eri mieltä. Kuten Letsmenoks'kin sen totesi, niin mikään ei oikeuta perseilyyn, kiusaamiseen ja muiden ihmisten kaltoinkohteluun, oli ammatti, ulkonäkö, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, etninen tausta, hiustenväri, autonmerkki jne. mitä tahansa.

Niin ethän itsekkään sorru tällaiseen kun yleistät Rovaniemiläiset turskat kommentissasi ettei sulla ole tänne kiinnostusta.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #64 : Joulukuu 28, 2019, 17:31:21 »
^
Juu ei ole kivaa, eikä oikein, että yleistetään tässä tapauksessa Rovaniemi paskojen asiakkaiden paikaksi, mikä pahimmillaan karkoittaa vierailevat sihteerit koko paikkakunnalta, toivottavasti se ei tässä ole tarkoituskin.
Kannattaa muistaa, että kunkin sihteerin oma näkemys ja kokemus on subjektiivinen. Jos yhdellä sihteerillä on paskaa, niin välttämättä kaikilla muilla ei näin ole. Sitä taas en osaa sanoa, miksi esim. minun ja sin1:n kokemukset eroavat niin paljon toisistaan.
Jos joku sihteeri oli suunnitellut Rovaniemen reissua, niin minä ainenkin suosittelen lämpimästi. Yksärillä voi kysyä siitä kivasta asunnosta myös.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #65 : Joulukuu 28, 2019, 18:31:03 »
Kerran kävin Rovaniemellä, toiste tuskin menen. Nähtävyydet ehdin kävellä läpi ohareiden/viime hetken peruttelijoiden takia. Mulle siellä ei ole enempää nähtävää 😆 Mutta voi niitä tietenkin tulla muuallakin. Muualle ei vaan tarvitse matkustaa niin vitusti, kauas on pitkä matka. Onneksi sieltä on hyviäkin kokemuksia joillakin :) Ja varmasti hyviäkin turskia löytyy kaupungista.

Oharit nyt tietenkin on pieni murhe juoruilijoiden ja paskanpuhujien seassa. Yksityistietojen levittely etenkin on niin kusipäistä touhua! Hyvä, että sin1 otti asian esille! Itse ainakin jaksan joskus olla ihan liian sinisilmäinen. Tsemppiä sin1! Kirjoitusten perusteella onneksi olet sanavalmis ja vahva nainen. 😍
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #66 : Joulukuu 28, 2019, 19:12:35 »
Tulipa tässä mieleen että joskus kannattaa myös vilkaista peiliin ja miettiä miksi tulee huonoa palautetta/ohareita. Ja tämä koskee turskia yhtälailla kuin myös palveluntarjoajia. Tuulesta tempaistut paskapuheet on tietenkin asia ihan erikseen mitä voi tulla myös puolin ja toisin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2019, 19:15:56 kirjoittanut Joro76 »

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #67 : Joulukuu 29, 2019, 11:32:52 »
Tulipa tässä mieleen että joskus kannattaa myös vilkaista peiliin ja miettiä miksi tulee huonoa palautetta/ohareita.

Nyt en aivan ymmärrä. Tarkoitatko, että se on huoran oma vika, jos huoraa kiusataan?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #68 : Joulukuu 29, 2019, 11:54:42 »
Tulipa tässä mieleen että joskus kannattaa myös vilkaista peiliin ja miettiä miksi tulee huonoa palautetta/ohareita.

Nyt en aivan ymmärrä. Tarkoitatko, että se on huoran oma vika, jos huoraa kiusataan?

Tästä pieni esimerkki hiljattain käydyistä keskustelusta erään miehen kanssa.
Hutsua voidaan alkaa kiusaamaan esimerkiksi sen takia jos asiakas ei saa mitä haluaa. Jos ei saa riittävän pitkää puhelua ehtiäkseen runkata samaan aikaan jne jne
Joskus kyllä saattaa olla palveluntarjoajan oma vika. Huono palveluasenne ja riittävän kyrpiintynyt asiakas joka miettii rahojensa hukkaan menemistä.

Mutta siis tämä yksi esimerkki. Muutin alkuperäiseen keskusteluun muutaman tunnistettavuus pois.
Olen siis aivan huono huora kun en suostu asiakkaan kaikkiin pyyntöihin. Sen takia minulle voi kirjoittaa mitä sontaa tahansa, jonka katson jonkinlaiseksi kiusaamiseksi. No mitä väliä. Jos herra saa omat huvinsa tuollaisesta niin siitä vain. Harmi se, minä en ole ainoa jolle tuollaista tekstiä lähtee.

Hän: Sopi hyvin tänään. Lähetä sun osoite. Minulle on auto!
Minä: kuinka pitkän tapaamisen haluat ostaa?
Hän: 15 min seksi. Lähetä sun osoite?
Minä: Helsinki ****
Hän: Haluan perse pano
Minä: ei onnistu 15 min ajalla.
Hän: Sopi hyvin 25 minuutti. Pika pano
Minä: 15 min pikapano ok. Klo ***
Hän: Lähetä sun persen kuvia
Minä: En. Ilmoituksessani on kaikki
Hän: Ok sopii hyvin. Mä haluan perse pano
Minä: Et saa persepano 15 min ajalla. Unohda koko juttu. Etsi joku toinen.
Hän: Sopiiko 60 minuutti
Minä: Etsi joku toinen.
Hän: vituun narkkari. Poliisi pitää ottaa sut kiinni tänään.
Minä: Hienoa. Odotan täällä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #69 : Joulukuu 29, 2019, 12:12:51 »

Kuten Letsmenoks'kin sen totesi, niin mikään ei oikeuta perseilyyn, kiusaamiseen ja muiden ihmisten kaltoinkohteluun, oli ammatti, ulkonäkö, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, etninen tausta, hiustenväri, autonmerkki jne. mitä tahansa.

Niin ethän itsekkään sorru tällaiseen kun yleistät Rovaniemiläiset turskat kommentissasi ettei sulla ole tänne kiinnostusta.

Minä en huomannut, että Sin1 olisi sanonut rovaniemeläisten yleensä olevan häiriköitä. Näin vain, että hän sanoi monien häiriköiden toimivan Rovaniemellä niin, että Rovaniemen hyvät asiakkaat jäävät sen vuoksi tapaamatta.

Sinulla on kommenteistasi päätellen tästä aiheesta enemmänkin tietoa. Voitko kertoa tarkemmin, mistä on kyse? :o
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #70 : Joulukuu 29, 2019, 13:21:36 »
^
Olen nyt saanut lisätietoa tästä paskajuorukerhosta, ja sehän onkin paljon laajempi kuin luulinkaan! Meitä vakituisia hupakoita täällä Rovaniemellä on vähintään kaksi, ja vierailijoitakin käy suht usein, mutta silti välillä viestitään, kuinka paskaa täällä on, kun ei ole ketään, ketä tavata, eikä kukaan koskaan käy täällä. No, toki se on tämänhetkinen totuus näille kyseisille kirjoittelijoille, mutta se ei ole näin missään nimessä meistä johtuvista syistä. Vierailutkin ovat vähentyneet turhien ajanvarausten ja ohareiden takia, ja voin kertoa, että sitten, jos/kun muutan pois täältä, niin en aio itsekään täällä vierailla. Voisi siis jopa onnitella hutsujen savustamisesta ulos Rovaniemeltä, hyvä pojat!


Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #71 : Joulukuu 29, 2019, 13:45:20 »
Tulipa tässä mieleen että joskus kannattaa myös vilkaista peiliin ja miettiä miksi tulee huonoa palautetta/ohareita.

Nyt en aivan ymmärrä. Tarkoitatko, että se on huoran oma vika, jos huoraa kiusataan?

Tarkoitti varmaan että tilanteesi ei tule muuttumaan niin kauan kun kaivat omaa kuoppaasi...

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #72 : Joulukuu 29, 2019, 14:08:53 »


Tästä pieni esimerkki hiljattain käydyistä keskustelusta erään miehen kanssa.
Hutsua voidaan alkaa kiusaamaan esimerkiksi sen takia jos asiakas ei saa mitä haluaa. Jos ei saa riittävän pitkää puhelua ehtiäkseen runkata samaan aikaan jne jne
Joskus kyllä saattaa olla palveluntarjoajan oma vika. Huono palveluasenne ja riittävän kyrpiintynyt asiakas joka miettii rahojensa hukkaan menemistä.

Mutta siis tämä yksi esimerkki. Muutin alkuperäiseen keskusteluun muutaman tunnistettavuus pois.
Olen siis aivan huono huora kun en suostu asiakkaan kaikkiin pyyntöihin. Sen takia minulle voi kirjoittaa mitä sontaa tahansa, jonka katson jonkinlaiseksi kiusaamiseksi. No mitä väliä. Jos herra saa omat huvinsa tuollaisesta niin siitä vain. Harmi se, minä en ole ainoa jolle tuollaista tekstiä lähtee.

Hän: Sopi hyvin tänään. Lähetä sun osoite. Minulle on auto!
Minä: kuinka pitkän tapaamisen haluat ostaa?
Hän: 15 min seksi. Lähetä sun osoite?
Minä: Helsinki ****
Hän: Haluan perse pano
Minä: ei onnistu 15 min ajalla.
Hän: Sopi hyvin 25 minuutti. Pika pano
Minä: 15 min pikapano ok. Klo ***
Hän: Lähetä sun persen kuvia
Minä: En. Ilmoituksessani on kaikki
Hän: Ok sopii hyvin. Mä haluan perse pano
Minä: Et saa persepano 15 min ajalla. Unohda koko juttu. Etsi joku toinen.
Hän: Sopiiko 60 minuutti
Minä: Etsi joku toinen.
Hän: vituun narkkari. Poliisi pitää ottaa sut kiinni tänään.
Minä: Hienoa. Odotan täällä.

Otatko vastaan asiakkaita pelkkien viestien perusteella?

Olisin lopettanut viestittelyn herran 4. viestin kohdalla. Ehkä jopa ekan.
Surkeeta kun tällasta esiintyy.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #73 : Joulukuu 29, 2019, 16:06:56 »
Nimara, juuri tuon kohdan minä tulkitsin niin, että pari tyyppiä ovat käytöksellään onnistuneet hankaloittamaan sekä seksityöntekijöiden että kunnon asiakkaiden olemista.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #74 : Joulukuu 29, 2019, 16:52:39 »
Tulipa tässä mieleen että joskus kannattaa myös vilkaista peiliin ja miettiä miksi tulee huonoa palautetta/ohareita.

Nyt en aivan ymmärrä. Tarkoitatko, että se on huoran oma vika, jos huoraa kiusataan?

Sinun tapaukseen en ota kantaa kun en siitä mitään tiedä, mutta tulee aika montakin tapausta mieleen (niin huorien kohdalla kuin asiakkaidenkin) jossa paskamyrsky on ihan itse tilattu omalla perseilyllään. Keltaisten sivujen aikana moni onnistui kaivamaan kuoppansa ihan jo kirjoittelemalla. Kuten sanoin, sun tapaustasi en tiedä mutta kysymykseesi - Tarkoitatko, että se on huoran oma vika, jos huoraa kiusataan? KYLLÄ, VÄLILLÄ SE ON IHAN HUORAN OMA VIKA. Matin sanoin fifty-sixty.
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #75 : Joulukuu 29, 2019, 18:20:21 »

Otatko vastaan asiakkaita pelkkien viestien perusteella?


Joskus. On monia toimintatapoja.
Välillä myös sellainen pieni provosoiva piru istuu tuolla oikean olkapään kohdalla kannustaen jatkamaan.
Sellainen ”oletko ihan tosissasi”-keskustelu. ”Jos kirjoitan näin, mitä vastaat siihen”-tyyliin.
Tuohon sorrun silloin kun näen konkreettisesti asiakkaan olevan epäkohtelias, pakottava, karkea, kiroileva, yrittää väkisin saada aikaa kiellosta huolimatta.
Melko harvoin näitä tulee kuitenkaan. Suomalaiset osaavat olla.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Mitä ja miten itse viestittää, saman saa takaisin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #76 : Joulukuu 29, 2019, 18:24:30 »

Minä en huomannut, että Sin1 olisi sanonut rovaniemeläisten yleensä olevan häiriköitä. Näin vain, että hän sanoi monien häiriköiden toimivan Rovaniemellä niin, että Rovaniemen hyvät asiakkaat jäävät sen vuoksi tapaamatta.

Sinulla on kommenteistasi päätellen tästä aiheesta enemmänkin tietoa. Voitko kertoa tarkemmin, mistä on kyse? :o

Nimara, juuri tuon kohdan minä tulkitsin niin, että pari tyyppiä ovat käytöksellään onnistuneet hankaloittamaan sekä seksityöntekijöiden että kunnon asiakkaiden olemista.

Ah, kiitos, kun ymmärsit pointtini ja osasit sanoittaa sen ymmärrettävämmin kuin minä!

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #77 : Joulukuu 30, 2019, 01:04:46 »
Tsemppiä Sin1!

Olen vuosien varrella tavannut Rovaniemellä paljonkin kivoja miehiä niin on tosi ikävää jos siellä nykyisin on tyyppejä, jotka tahalteen tekee kiusaa ja perseilee! 😔

Itsehän olen menossa Rovaniemelle tammikuussa ja mielenkiinnolla odotan millainen reissu tulee! 🤔
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #78 : Syyskuu 12, 2021, 17:34:35 »
Makaronilautasen kanssa, änkyrä kännissä, Vaarilla välähti. Joka alalla joku puhuu jostakin jotakin paskaa = ihmiset
Why so fragile?