Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paskapuheet selän takana  (Luettu 13989 kertaa)

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Paskapuheet selän takana
« : Joulukuu 12, 2019, 16:55:12 »
Nyt minulla on viimein tullut mitta täyteen, joten otan tämän asian puheeksi, enkä enää niele tällaista kaikessa hiljaisuudessa ja näkymättömyydessä. Nimittäin olen koko tämän vuoden kuullut sieltä täältä (sekä turskilta että kollegoilta), kuinka minusta juorutaan, puhutaan paskaa ja mustamaalataan minua selkäni takana, enkä satavarmasti ole ainoa "uhri". Viitteitä turskien juorukerhosta on nähtävissä foorumin keskusteluissakin ja yksityisviesteissä, joita olen tätä kautta saanut - en ole tyhmä tai sokea niille.

Sen enempiä en lähde erittelemään, millaisia juoruja ja mustamaalauksia olen itsestäni kuullut, mutta sen verran voin tässä jakaa, että nämä asiat ovat koskeneet elämäntilannettani, josta on tehty johtopäätelmiä mm. kuvieni perusteella, palveluitani ja suhdettani kollegoihin. Olenpa jopa kuullut, että turskaveljiä on kehoitettu olla tapaamatta minua, vaikka ko. mustamaalaaja ei ole itse minua koskaan edes tavannut. Tällaiset paskapuheet ja niistä kuuleminen ovat alkaneet vaikuttaa elämäni eri osa-alueilla negatiivisesti, kuten mm. työhöni.

On todella ikävää, että tällaista paskakäytöstä tapahtuu aikuisten ihmisten keskuudessa. Se kertoo surullista tarinaa ihmisten epäkypsyydestä ja elämän sisällöttömyydestä, jos ei kerta muuta tekemistä ole kuin spekuloida huorien elämiä. Vaikka me palveluntarjoajat tehdään tällaista yhteiskunnan silmin "arveluttavaa" työtä ja tuomme enemmän tai vähemmän omia henkilökohtaisia ajatuksia täällä ja tapaamisilla esille, ei se tarkoita sitä, että olisimme jotain riepoteltavia objekteja, joiden työn ulkopuolista elämää olisi sallittua ja hyväksyttävää spekuloida julkisesti täällä foorumilla ja/tai selkämme takana turskien kesken, levittää tapaamisilla kertomiamme asioita eteenpäin tai kertoa omia päätelmiään totuutena naapuriturskille. Koettakaa ymmärtää, että me olemme ihan oikeita, eläviä ihmisiä ja kyseessä on meidän elämämme, joita riepottelette puhumalla meidän selkämme takana. Minä otan vaitiolon todella vakavasti ja pyrin absoluuttiseen luotettavuuteen. Samaa odotan kaikilta muiltakin.

Toivon, ettei kukaan vähättele tätä asiaa ja tule kommentoimaan tyyliin "Älä välitä. Ne on vaa idiootteja ja vässyköitä, jotka tollasta tekee." - Kylläpä vain välitän, kun on minun elämästäni ja asioistani kyse. Olen jopa todella loukkaantunut, ja vakavasti harkitsen poistuvani täältä foorumilta kokonaan, koska en halua olla mitenkään osana tällaista joukkoa, jossa ei toisten yksityisyyttä sekä työpanosta kunnioiteta. Asian otan uudelleen harkintaan vuodenvaihteessa pidettyäni taukoni.

Poissa Vieras0220

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2019, 19:13:52 »
Hienoa Sin1, että jaksoit kertoa suoraan, että miltä tuntuu. Voimia!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2019, 19:32:18 »
Hieno avaus Sin1! Valitettavasti joillain vain on vähän liian vilkas mielikuvitus ja tarve levittää paskaa muista helpottaakseen omaa tuskaansa. Tälläsessä yhteydessä varsinkin todella lapsellista kun kyse on toisen tulonlähteestä >:(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #3 : Joulukuu 12, 2019, 19:45:16 »
Toivottavasti tällaista harrastava nimimerkki on jo moderoinnin tiedossa.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #4 : Joulukuu 12, 2019, 19:52:29 »
Ite Sinin tavanneena en voi kyllä ymmärtää mitään syitä paskan puhumisille! Huippu nainen ja aivan huippu asenteella! Ikävää että aina tästä maailmasta löytyy niitä mustamaalajia ja paskan puhujia! Munatonta toimintaa! Hyvä että avaudut suoraan! Ja tsemppiä sinulle ja muillekkin ketä joutuu tällaista kestämään!❤
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #5 : Joulukuu 12, 2019, 20:31:10 »
Voimia Sin1!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2019, 20:47:56 »
Näissä hommissa näitä kiusaajia, yksityisasioiden levittelijöitä ja paskan puhujia riittää, edellisellä forkalla niitä oli paljonkin. täällä näitä ei julkisesti vielä ole näkynyt, olen arvellut että se on moderoinnin proaktiivisuuden ansiota. Näiden edessä ei kannata alistua. Pää pystyyn Sin1, älä ihmeessä lopeta täällä ja anna kiusaajasi voittaa. Vedä sumeilematta vastapalloon moderoinnin avustuksella, kun näitä ilmenee!
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2019, 20:54:43 »
Huolestuttavaa, sillä minusta tällä forkalla nuo on pidetty hyvin kurissa. Toivottavasti homma pysyy aisoissa jatkossakin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #8 : Joulukuu 12, 2019, 21:02:46 »
Kaikenlainen kiusanteko on kyllä perseestä  >:(  Tässähän omakin pulssi nousee...

Mutta hyvä kun toit asian rohkeasti esiin,. Tsemppiä. <3
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #9 : Joulukuu 12, 2019, 21:40:39 »
Juoruilu ja kaikenlainen muu paskanjauhanta on ollut skenen riesa vuosikausia.

Mustamaalausta harrastavat tyypit voivat oikeasti saada pahaakin tuhoa aikaan jos siihen ei puututa ja tällä forkalla onkin kiitettävästi puututtu. Opistolla meno oli joskus lähes hallitsematonta, kunnes moderoinnissa tehtiin muutoksia jämäkämpään suuntaan. Älä sin1 lähde täältä räksyttäjien takia pois, haistatat vaan pitkät paskat niille.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #10 : Joulukuu 12, 2019, 21:57:54 »
Surullista kuulla että tuollaista on tapahtunut :( Hyvä että toit tämän kaikkien tietoon, ei tuollaista pidä ainakaan yksin sietää. ♥️
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #11 : Joulukuu 12, 2019, 21:59:33 »
Tsemppiä, Sin1! Suoraan sanottuna vitun paskaa tuollainen.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #12 : Joulukuu 12, 2019, 22:16:54 »
Tsemppiä Sin1!

Nuo mulkqvistit taitaa olla loppumaton luonnonvara, ikävä kyllä. Todella ikäviä juttuja heidän aikaansaannoksistaan olen kuullut.
Niihin ei taida oikein tehota mikään, mutta hyvällä moderoinnilla pystytään pitämään heiltä yksi leikkikenttä suljettuna. Ja meidän muiden pitää pitää silmämme ja korvamme auki ja puuttua tilanteeseen jos ja kun asiaan törmäämme. Ja tietysti tukea uhriksi joutuneita ja jatkaa heidän luonaan vierailemista ja kertoa oma näkemyksemme neitosista ja heidän palveluistaan.

Ja Sin1 kyllä kuuluu ehdottomasti sarjaan Teletappi -tytöt, eli "uudestaan, uudestaan!!"
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #13 : Joulukuu 12, 2019, 22:51:41 »
En tiedä mitä Sin1:stä on juoruiltu, eikä asia minulle kuulu millään tavalla. Silti ymmärrän häntä varsin hyvin, sattuneista syistä.

Sitä sen sijaan en ymmärrä, mikä osaa tämän skenen ympärillä pyöriviä ihmisiä vaivaa. Liekö kysymys persoonallisuuspuolen häiriöistä vai mistä, mutta ihan kaikilla ei ole aina hyvä tarkoitus toisia ihmisiä kohtaan. Vetääkö maksullinen seksi sitten puoleensa ihmisiä, joilla on vaikeuksia ”tavallisissa” seksi- ja ihmissuhteissa, vai mistä on kyse?

Foorumin moderointi on kyllä ajan tasalla ja ansaitsee hatunnoston. Viikonloppuna pikkutunneilla, kun moni oli varmaan hiukan hutikassakin, näki aika ikävää joidenkin yksityisasioilla spekulointia sekä kaikenlaista asiatonta veetuilua, mutta moderointi toimi suorastaan kiitettävän nopeasti.

Häiriköille ja mustamaalaajille ei pidä antaa ainakaan julkista nettifoorumia temmellyskentäksi. Onneksi tämä on hyvin moderoitu foorumi.

Ja tsemppiä Sin1:lle! :)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #14 : Joulukuu 13, 2019, 05:08:20 »
Juoruilu ja kaikenlainen muu paskanjauhanta on ollut skenen riesa vuosikausia.


Niinpä. Eikä pelkästään tällä alalla vaan osaa ne muutkin.
Yhtä tapausta seuranneena ei voi muuta kuin huokaista syvään.
Se mitä alunperin sanottu ja mitä se viimeisin juoruilija kertoo, ei uskoisi samaksi tapaukseksi.
Jo yksi eteenpäin juoruilija laitaa omiaan lisää, seuraava muuttaa alkuperäisen juorun muotoa ja lisää uutta tehostetta mukaan, kolmas jatkaa samaa linjaa ja lopputulos ihmeellinen.

Miettinyt kuinka paljon voi puhua omista kokemuksista vaikka ne olisivat negatiivisia.
Missä kulkee juorun ja oman kokemuksen välinen raja.

Sin1 tsemppiä. Voimia tuollainen syö kun pitäisi kuitenkin keskittyä siihen olennaiseen eli asiakaspalveluun. Upea nainen olet. Älä anna periksi.

 Vaikka hyvä saitti meillä onkin, moderaattorien kädet voivat olla toisinaan sidotut.
Halua ehkä olisi toimia mutta ei mahdollisuuksia. Koska tietyt säännöt.
Sehän on toisaalta hyvän moderoinnin salaisuus.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #15 : Joulukuu 13, 2019, 05:25:44 »
En tiedä mistä tässä on kyse, mutta joillekin miehille tuntuu vaikealta hyväksyä se, että tässäkin skenessä nainen valitsee seksikumppaninsa. Pakostakin tulee pakkeja annettua, joskus ihan vaan oman fiiliksen tai vaikka ajankäytön takia tms.

Kannattaisi näiden juoruilijoiden ja nettitrollien muistaa, että jossain vaiheessa kyseessä voi olla jo rikos ja henkilöllisyyden selvittäminen ei ole erityisen vaikeaa. Onhan nettikeskusteluista tuomioitakin annettu.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #16 : Joulukuu 13, 2019, 09:06:02 »
Pakko vielä palata tähän. Se on tässä jotenkin surullista, että kunnolliset, rehelliset ja motivoituneet naiset saa paskaa niskaansa. Ei voi kuin ihmetellä. Sin1llä on todella rehelliset ja ajantasaiset kuvat itsestään. Lisäksi pitää nettisivuja, joissa paljon kuvia ja kertomusta palveluistaan. Todella hyvä asenne tapaamisella. Kirjoittelee lisäksi paljon tääl foorumilla ja kyselee mielipiteitämme ja on aidon kiinnostunut ja motivoitunut olemaan hyvä palveluntarjoaja! Mitä muka enempää vois odottaa/vaatia?? Varmasti löytyy heitäkin ketä ansaitseekin negatiivistä palautetta, mutta Sin1 on kaukana heistä!

Vielä juoruajille ja paskan puhujille ja muillekkin asiattomasti käyttäytyville pienenä vinkkinä ja ohjeistuksena. Vetäkää käteenne!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2019, 09:08:05 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #17 : Joulukuu 13, 2019, 09:26:23 »
Me ei Sin1 olla tavattu, mutta kirjoitustesi perusteella mulle on sinusta tullut tosi lämmin kuva. Oot aito, rehellinen, utelias ja älykäs. Uskallat sanoa, mitä mieltä olet asioista, myös silloin, kun olet eri mieltä kuin edelliset kirjoittajat. Sanot napakastikin, ja osaat perustella. Ilmeisesti se sitten on joillekin liikaa tai uhkaa heidän miehisyyttään.

Toivottavasti et Sin1 katoa täältä, koska hiton tylsäksihän tää menee, jos annetaan parin paskanjauhajan voittaa ja vaietaan itsemme kuulumattomiin.

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #18 : Joulukuu 13, 2019, 09:44:56 »
Paskapuheet ja -kirjoitukset on minulle tuttuakin tutumpia omakohtaisesti koettuna, pari sankaria kirjoittelee tälläkin foorumilla. Jokainen sihteeri reagoi ja suhtautuu niihin omalla tavallaan. Minä suhtaudun välinpitämättömästi, niillä ole mitään huomioarvoa, saatikka että mieleni pahoittaisin. Jos oikein innostun, saatan haistattaa paskat takaisin. 

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paskapuheet selän takana
« Vastaus #19 : Joulukuu 13, 2019, 09:47:24 »
En tiedä mistä tässä on kyse, mutta joillekin miehille tuntuu vaikealta hyväksyä se, että tässäkin skenessä nainen valitsee seksikumppaninsa. Pakostakin tulee pakkeja annettua, joskus ihan vaan oman fiiliksen tai vaikka ajankäytön takia tms.

En tiedä, liittyykö tää Sin1n tapaukseen, joten pahoittelen, jos ot, mutta tää on Anniinan pointti on hiton hyvä muistaa myös. Seksipalvelut ei toistaiseksi kuulu soten piiriin, ja meillä ei ole mitään velvollisuutta varmistaa niiden saatavuutta kaikille. Myös huora saa valita asiakkaansa (ja tehdä karsintaa ihan omilla kriteereillään), eikä pitäisi olla syytä itkupotkuraivareihin, jos palvelun tarjoaja nyt tekee päätöksen, ettei voi just sulle tai just nyt palvelujaan tarjota.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~