Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

N-sanan käyttö, mitä mieltä?

<< < (5/19) > >>

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Marraskuu 26, 2021, 13:27:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Marraskuu 26, 2021, 12:42:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Marraskuu 26, 2021, 12:24:33 ---... Oon tullut siihen tulokseen, et mitä enemmän Ebrahimille lähetetään raiskausuhkauksia, sitä oikeutetumpaa oli suuttua lähetyksessä Valtaojan epäsensitiivisyydestä).

Kun ei tää oo niin vaikeeta!

--- Lainaus päättyy ---

Eli sinusta on oikein kostaa Valtaojalle tälle Ibrahimille (mahdollisesti) tulleet raiskausuhkaukset?
Oletko nyt varmasti ajatellut asian loppuun asti?

--- Lainaus päättyy ---

Meinaat, että Ebrahimi on kehitellyt trollien kuvakaappaukset kuvankäsittelyohjelmalla? Miten Valtaojalle on kostettu? Hän on mun nähdäkseni ilmaissut, ettei osallistu enää Ylen ohjelmiin, häntä ei yleisesti pidetä rasistina (en minäkään) ja moni on perustelemassa, miksi tässä varmaan nyt oli vain väärinkäsitys. Mutta on se musta silti tärkeää muistaa myös, että jos ilmaiset tuntevasi olosi turvattomaksi, on kysymys jonkun kokemuksesta, jota on pakko kunnioittaa vaikkei sitä ymmärrä. Mulla ei oo tunnesidettä kumpaankaan osapuoleen enkä usko "cäncelöintiin", mutta tää tuntuu jäätävän pieneltä menetykseltä ihmiskunnalle jos vältetään yhden sanan käyttöä. Siviilinaisia harvoin kutsutaan lempeästi huoriksi, miksei tätä otettais käyttöön?

Sanoilla on väliä *polkee ex-lingvistinä jalkaa*

--- Lainaus päättyy ---

^Nyt ei ollut kysymys siitä onko n-sanan käyttö oikein vai ei. Kukaan täällä ei ole tietääkseni puolustanut sen yleistä käyttöä.

Kysymys oli siitä että syyllistätkö Valtaojan siitä jos tälle Ibrahimille tulee raiskausuhkauksia ja millä perustein?

Jos väittää oloaan turvattomaksi ylen studiossa taatusti turvallisissa olosuhteissa niin silloin kyse on uhriutumisesta jota käytetään pelkästään aseena varsinkin kun kyetään samaan aikaan verbaalisesti hyvinkin voimakkaasti hyökkäämään toista vastaan. Ei mene läpi.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Marraskuu 26, 2021, 13:25:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 13:17:19 ---mokkapala.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on paljo parempi. Tää pitäs laittaa äidinkielen kirjaan😂😂😂

--- Lainaus päättyy ---
Siis mun exä oli n-sana ja kutsuin häntä mokkapalaksi. Hellyttelynimi josta hän piti kovasti.

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni tällä foorumilla jo loukkaantui kun luki kirjoituksestani sanan "mokkapala"   :laught:

Unilukkari:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 13:17:19 --- Isovanhemmilleni n-sanan käyttö on yhtä tunteeton kuin sana voi, paperi, kynä tai hattu. Toki he ottavat asian huomioon jos paikalla on mokkapala.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on sama kuin venäläiset sanoo suomalaisista, että kuuma suomalainen (garjatshii finn).

Etymologia voi olla suomalaisten väitetyssä historiallisesti eeppiset mittasuhteet saavassa tunnekylmyydessämme - tai isovihan aikaan nuotioilla poltetuissa maamiehissämme.

Pitääkö ryssiltä kieltää myös sanan suomalainen käyttäminen, vaikka se onkin itsellemme kansana antamamme nimitys?

Vittuun kulttuuri, tervetuloa järjen käyttö.

Azazello:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Marraskuu 26, 2021, 10:13:27 ---Italialaistaustainen Ivan Puopolo ja kurditaustainen demaripoliitikko Kamal Jafi jakavat asiasta samat ajatukset kuin minulla on:
https://youtu.be/EB0vafUf6x0

--- Lainaus päättyy ---

Tää oli oikein hyvä👍 Kamal on jalat maassa ja sanat hallussa. Tämä saattaa saada tuosta nostetta poliitikon duuneihinsakin vaikka saakin vasemmalta kuraa.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Marraskuu 26, 2021, 14:22:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Marraskuu 26, 2021, 10:13:27 ---Italialaistaustainen Ivan Puopolo ja kurditaustainen demaripoliitikko Kamal Jafi jakavat asiasta samat ajatukset kuin minulla on:
https://youtu.be/EB0vafUf6x0

--- Lainaus päättyy ---

Tää oli oikein hyvä👍 Kamal on jalat maassa ja sanat hallussa. Tämä saattaa saada tuosta nostetta poliitikon duuneihinsakin vaikka saakin vasemmalta kuraa.

--- Lainaus päättyy ---
Todellakin viisaita sanoja, vaikka demari onkin.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta