Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Melissa Czech  (Luettu 13648 kertaa)

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #40 : Helmikuu 04, 2024, 21:39:54 »
Joo, helpommalla pääsee kun ei sano pt:lle mitään negatiivista vaan poistuu vähin äänin paikalta, deletoi yhteystiedot ja unohtaa koko jutun. Eikä kirjoita rapsaa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #41 : Helmikuu 04, 2024, 21:50:14 »
Joo, helpommalla pääsee kun ei sano pt:lle mitään negatiivista vaan poistuu vähin äänin paikalta, deletoi yhteystiedot ja unohtaa koko jutun. Eikä kirjoita rapsaa.
Tästä ei ollut kyse 😂

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #42 : Helmikuu 04, 2024, 22:26:07 »
Tästäkin oli kyse. Eli ei kannata tuhlata aikaansa itselle sopimattomien palveluntarjoajien takia saati ruokkia Sinun kaltaisia ilkkujia joille päänaukominen on huvia.

Vittuilu ja besserwisseröinti kuihduttaa kyllä tämän(kin) alustan. Muutama ahkera rapsaaja on valitettavasti jo kadonnut.. Sen voi sanoa että aikamoista turhaa hehkutusta on täällä saanut moni pt joka ei sitä mielestäni ole ansainnut. No makuja on monia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2024, 22:36:49 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #43 : Helmikuu 04, 2024, 22:44:20 »
Tästähän juuri oli kyse. Eli ei kannata tuhlata aikaansa itselle sopimattomien palveluntarjoajien takia saati ruokkia Sinun kaltaisia ilkkujia joille päänaukominen on huvia.

Tästä olen samaa mieltä ja varmaan moni muukin joskus rapsoja kirjoitellut. Aina löytyy joku, jonka mielestä joka toinen rapsa on ”väärin rapsattu”. MestariMerlinin rapsat ovat hyviä kriittisyydessään. Ei niissä ketään palveluntarjoajaa haukuta perustelematta, vaan tuodaan muitakin mielipiteitä kuin hehkutuksia esiin. Tosiasiahan on, että maksuseksi on usein kaikkea muuta kuin loisteliasta. Paitsi ehkä sutenöörien ja huorien mielestä.

Itse kirjoittelin sexworkin aikana toisella nikillä paljonkin rapsoja, mutta olen luopunut koko hommasta, kun aina löytyy joku foorumiapina viisastelemaan siitä mikä rapsassa oli väärin. Kirjoittajaan käyvä kehotus ”peiliin katsomiseen” tms. ei ole muuta kuin päänaukomista. Niinhän sitä ”laadukasta keskustelufoorumia” rakennetaan ja ylläpidetään :o

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Melissa Czech annt.
« Vastaus #44 : Maaliskuu 20, 2024, 22:14:17 »
Käväisin tapaamassa ja ihan kiva käynti. Dali nyt on aina innosta pinkeä ja iloinen, kun sopivasta kohtaa kutitellaan, mutta asiaan… Hyvä sisäänkäynti, siisti asunto. Pirteä tyttö, ehkä kuvailisin räiskyvän iloiseksi. Liikaa parfyymiä, siitä tässä harrastuksessa aina miinuksia. Tiukka kroppa, rintojen suurennuksessa ei ole menty överiksi. Pieni peba, kivan sporttinen - petite kaiken kaikkiaan. Hierontaa, ihan hyvä bj, teabagging ja rimminki, mutta ei sellaista sinkauttavaa ja kieputtavaa, kuten muutamissa rapsoissa olen kuvaillut. Peruspaneskelua muutamin variaatioin, kuulemma liian iso, mikä tässä tapauksessa saattoi pitää paikkansa; tai sitten olla vaan asiakkaan kehuskelua. Lopuksi syötiin karjalanpiirakoita, joita olin tuonut.

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #45 : Maaliskuu 21, 2024, 11:38:10 »
Piirakan syöminen näissä geimeissä aina hyvä juttu  :D

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Melissa Czech
« Vastaus #46 : Maaliskuu 24, 2024, 01:58:23 »
Tuohan on hyvä idea! Olisi kiva viedä tuliaisia mutta kun joku suklaarasia on niin kliseinen.. Tuosta Melissasta kaksijakoista kokemusta.. pipari on hyvä ja peba omaan makuun.. eli pieni ja tiukka. Mutta voi hitto mitä teeskentelyä.. olin ihmeissäni miten tämän naapurit kestävät sen huudon.. aivan feikkiä mun mielestä.. ja suuttui sitten kun tästä vihjaisin..joten ei asiaa hänen vastaanotolleen enää..😂😂😂