Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johannan keikkahistoria lörpötystä  (Luettu 15785 kertaa)

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #60 : Maaliskuu 24, 2024, 17:41:53 »
Näitä sun keikkajuttuja on kiva lukea, ihan tässä inspiroituu  :inlove:! Täytyy itsekin tehdä joku keikkapäiväkirja kunhan keikka jossain kohtaa tulee ohjelmaan.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #61 : Huhtikuu 02, 2024, 13:15:17 »
PORI

Länsi-Suomeen lähdin sitten. Poriin oli tarkoitus tehdä keikka jo viime vuonna, mutta peruuntui kun jouduin, ylläri ylläri: 3,5 viikoksi saikulle 😂 no onneksi tuli uusi mahdolisuus suunnata Björneborgiin.

Olin päättänyt ronskisti lähteä matkaan kunnon kumisaappaissa, jotka ostin joku viikko sitten motonetistä; pääasiassa sitä varten että voin säässä kuin säässä mennä koiran kanssa maastossa kuin maastossa, kun hän mennyt musta tekemään ulkoilmaihmisen 🥳

Löysin majoitukseen hyvin, ja kaupat olivat ilokseni ihan vieressä. Majoitukseen olin hyvin tyytyväinen ja yllätyin positiivisesti miten paljon pidin kohteesta.

Pokatkin kehui kuinka helppo oli löytää ja saada autokin parkkiin!

Laitoin paikat kuntoon käytyäni kaupassa, söin, tein ‘’etätöitä’’ vähän aikaa (viesteihin vastailua jne.. kyl te tiiätte 😇)

ja sitten kävin nukkumaan. Aamulla kello soi hyvään aikaan, kofeiinitabletti naamariin: ovat edelleen käytössä! Olen tyytyväinen käyttöön btw 😊

Eka työpäivä oli hyvä, tili ihan ok, kaikki uusia asiakkaita. Toisena päivänä oli vaan 3 asiakasta mutta koska kokonais tili oli ihan ok, ei haitannut. Hekin oli kaikki uusia.

Tili oli siis ihan ok, olisi voinut olla parempikin mutta ainahan se 😉 olin tyytyväinen ja tulen uudelleen 😘

Lähdön koittaessa selviydyin pakkauksistani ja roskien vienti paikkakin löytyi. Olin ajoissa linja-autoasemalla ja päädyin jopa oikeaan linja-autoon 😁

Ei yhtään oharia! Kaikki asiakkaat voisin tavata uudelleen! 😊

Kotikaupungissa oli sitten Salpausselän kisat menossa kun sinne saavuin.

Porista kaupunkina, no hirveesti en kaupunkia tutkinut kun oli vähän muuta tekemistä 😉 niiku työreissuilla yleensä.

Kerran oon pikaseen pyörähtänyt siviilireissussa Porissa mutta ei sillonkaan kaupunkia kateltu, vaan yövyttiin vaan autossa läpikulkumatkalla (oli kesä) ja aamulla jatkettiin matkaa.

Ihan kivan oloinen kaupunki, voisin vierailla siviilissäkin.

Kiitos Pori, seuraavaan kertaan 👋🙃
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #62 : Huhtikuu 02, 2024, 14:04:42 »
Näitä sun keikkajuttuja on kiva lukea, ihan tässä inspiroituu  :inlove:! Täytyy itsekin tehdä joku keikkapäiväkirja kunhan keikka jossain kohtaa tulee ohjelmaan.

Uusi sarja alkaa, jee! :drinking:
Ensimmäinen jaksohan on tietysti tuo sinun ja MissMischievousin Silja Serenade -keikka parin viikon päästä. Jakson nimeksi tulee  :inlove:Hupakointia Itämeren aalloilla :inlove:
Odotan jo ensi-iltaa  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #63 : Huhtikuu 08, 2024, 17:51:27 »
OULU

Nokka kohti Oulua jälleen! Nyt tuleekin vähän keskivertoa pidempi raapustus..

Aloitan tarinan siitä, että mulla on eräs ihminen elämässäni.. ja sanotaan nyt vaikka näin, että ‘’hänellä on suhteita’’, joten saan välillä uuden läppärin, uuden puhelimen.. tms. No, olin saanut uuden työ käyttöön tulevan läppärin hänen kauttaan. Ja kerrottakoon myös, että tämä ihminen on elämässäni sellaisessa roolissa että huolehtii tietyistä asioistani. No, uusi työläppäri otettiin käyttöön Oulun reissua edeltävänä viikonloppuna, ja opettelin uuden näppäimistön tuntumaa ja niin edelleen. Kaikki hyvin.

Tulee lähtöpäivä, ja siinä syön ja pakkailen loppuja kamoja ynnämuita lähtövalmisteluja. Jossain vaiheessa sitten tulee hetki että katson kelloa työläppäristäni ja tyytyväisenä hymähdin että bussin lähtöön on vielä puolitoista tuntia. Alan lämmittää ruokaa mikrossa ja kaivan tabletin esiin katsoakseni sitä syödessä kaikessa rauhassa.

Saan ruuan lämmitettyä mikrossa ja otan sen eteeni pöydälle. Valitsen tabletista ohjelman. Kaikki valmiina... sitten puhelin soi. Soittaja on kyseinen henkilö, jolta olen läppärin saanut ja joka huolehtii tietyistä asioista. Vastaan, hän kysyy missä olen. Hämmentyneenä kerron että keittiössäni syömässä. Selviää, että bussin lähtöön on 23 minuuttia. PERKELE PERKELE. Työläppärissä oli väärä aikavyöhyke, joten sen kellonaika oli tunnin jäljessä.

Hauskaa tässä oli myös se, että olin tämän henkilön kanssa kuulemma puhunut puhelimessa kun bussin lähtöön oli se puolitoista tuntia, ja hän ihmetteli miten en ihmetellyt asiaa 🤣🤣 tässä Huoran ajantajusta. Onneksi tapaamisilla on puhelimessa hälytys, tarvisi näköjään siviilissäkin. 😁

No, syöminen jäi siihen, äkkiä kamppeet kasaan ja kämppä lähtö valmiiksi ja pyykitkin ripustin hitto soikoon 😉 Hurautin taksilla linja-autoasemalle. Noustessani taksista maksettuani sen, ja kun matkalaukku ja rinkka olivat kanssani bussilaiturilla, taksi poistui. Kaivan puhelimeni taskustani ja naputan tälle henkilölle jolta sain läppärin viestin ‘’Olet velkaa 16,20€’’ (hän ymmärtää vitsin) ja laitan puhelimen taskuuni. Siinä samassa bussi hurautti laituriin. Ehdin siis juuri ja juuri 😂

Bussimatka itsessään sujui ihan ok, Jyväskylässä tuli sitten bussi ihan täyteen ja kun Oulussa tyhjeni, tuntui puoli Suomea olevan linja-autolaiturissa.

Majoitus löytyi ja löysin kaupankin. Talouspaperi uupui joten ostin käsipaperia kun oli halvempaa 😅

Keikalla oli aika kuollutta, jäin plussalle juuri ja juuri. Ei yhtään oharia. Kävin ulkona syömässä pari kertaa. Asiakkaat jotka tapasin oli kaikki ihania, erityisesti reissun viimeinen asiakas 😍 mutta myös muut. Tulen uudelleen.

Nussimisiin 🔥
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #64 : Huhtikuu 17, 2024, 22:21:38 »
Näitä sun keikkajuttuja on kiva lukea, ihan tässä inspiroituu  :inlove:! Täytyy itsekin tehdä joku keikkapäiväkirja kunhan keikka jossain kohtaa tulee ohjelmaan.

Uusi sarja alkaa, jee! :drinking:
Ensimmäinen jaksohan on tietysti tuo sinun ja MissMischievousin Silja Serenade -keikka parin viikon päästä. Jakson nimeksi tulee  :inlove:Hupakointia Itämeren aalloilla :inlove:
Odotan jo ensi-iltaa  :headbang:

Se olisikin kuule ollut eeppinen kertomus jos ei olisi käynyt niin, että toinen meistä loukkasi itsensä niin pahasti että jäi keikkahommat risteilyllä väliin :(. Mutta ei viedä tämän enempää Johannan keikkajorinoita off-topickiin  :).
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #65 : Huhtikuu 18, 2024, 20:27:28 »
HELSINKI

Jälleen oli suunta pääkaupunkiin päin. Kotoa pääsin rojuineni lähtemään.

Löysin majoitukseen ja kauppa oli vieressä. Pettymyksekseni jälleen talouspaperi uupui, käsipaperia ei ollut lähikaupassa enkä viitsinyt ostaa 4 rullaa talouspaperia, joten ostin vauvojen kosteuspyyhkeitä, mainittakoon että ihan hyvin ne toimiva tämän reissun eikä kukaan asiakaskaan valittanut onneksi. Jatkossa lisään keikkatavaroihin rullan talouspaperia, ja se on sitten aina mukana, näitä tilanteita varten. 😚

Olin uudessa sijainnissa ja jännittyneenä illalla mietin miten vaikuttaa duuniin, hyvin, huonosti, vaiko ei merkitystä? Olin juuri ennen Helsingin reissua ottanut kik-sovelluksen käyttöön, testaamaan että tulisiko sieltä nyt sitten ihan pokaa vai onko hyödytön sovellus mulle, kun sen aiemmin jo poistin kun työ ja vaiva joka sen kanssa oli ei musta ollut sen arvosta mulle miten vähän pokaa sen kautta sain. Mutta kokeillaan nyt uudestaan.

Tapasin ihan ok määrän asiakkaita, kaikki oli uusia. Yksi oli jopa kikistä! Eli vielä vihreää valoa kikille. Tili kohtalaisen ok, olisi voinut olla parempikin mutta lopetin työt ‘’huipulla’’ kun fiilis oli hyvä ja tienattu sen verran että voi olla kohtalaisen hyvillä mielin. Kaikki asiakkaat oli siis kivoja herrasmiehiä ja kaikki voisin tavata uudelleen 🙂 erään kanssa sain uuden ja mielenkiintoisen eroottisen kokemuksen! Jätän salaisuudeksi minkä, etten vaaranna hänen yksityisyyttään. 🙂 reissu oli siis lopulta aika hyvä.

Kotimatkalla ratikkapysäkin löytäminen oli tuskallista, minä maalaisena löydä Helsingistä sitäkään 😂 (terveisin syntyjään stadilainen 🤣)

Kiitokset Helsingille ja tavataan taas! 😇
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #66 : Huhtikuu 25, 2024, 18:26:28 »
HÄMEENLINNA

Hämpton täältä tullaan!

Edellisenä iltana ennen Hämeenlinnaan suuntaamista lähti koira hoitoon, katit sai jäädä kotiin; erityisesti toinen heistä kiittää, koska matkustaessaan ilman minua kuolaa suunnattomasti ja ripuloi 😶 sai jäädä kotiin tyytyväisenä.

Pääsin aamulla ylös sängystä ja sain loput kamppeet pakattua mitä piti, ihan sairaan paljon rojua taas…

Lähdön valmisteluita olivat esimerkiksi
– kissojen wc:n siivous
– heidän ruokakupin täyttö
– vesikupin veden vaihto
– kuminauha viritys keittiön hanaan etteivät itsekseen availe vesihanaa
– tarkastus että apk ja pyykkikoneen hanat kiinni
– valot pois makkarista, kylppäristä, keittiöstä ja olohuoneesta
– makkarin ja kylppärin ovet kiinni

En oo vieläkään ostanut sitä lämmitettävää kuppia ulkotarhaan! Vaikka se jo valmiiksi katsottiin 🤣 no, kohta niin lämmin ettei enää tarvii. Ehkä ensitalveksi 😁

Ja lähdön hetki koitti. Raahauduin matkakeskukselle ja pääsin siellä linja-autoon. Matka sujui rattoisasti etätöitä tehdessä.

Olin varannut majoituksen uuteen sijaintiin. Löysin perille. Sitten kauppaan… Meni vain vähän päälle parikymppiä ja perillä… tein ruokaa!! Ja olin ostanut pari litraa juotavaa jugurttia ja pari askia viinirypäleitä. Kotoa olin tuonut mukanani riisiä ja leipää.

Keitin riisin ja lisäsin siihen kaupastani ostamat tonnikalapalat (2 prk, vedessä), kanat (leikkele osastolta kypsiä siivuja) ja purkin valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. Hyvä mössö tuli! Ruokakulut sain pidettyä pienenä reissun ajan ja ruokaa oli juuri sopivasti. Leipää jäi vähän ylikin ja toinen rypälepaketti lähti mukaan kotiin reissun päätteeksi.

Sain tuloiltana paikat kuntoon asunnolla ja otin ensimmäisen pokankin jo sillon, erityis kiitos hänelle visiitistä ja sydäntä lämmittävistä kehuista jälkikäteen ❤️

Nukkumaan pääsin aika myöhään, mutta enpä mä tiedettävästi keikoilla paljon nuku, kuittaan vapailla sitten univelat 😇

Ylös kellon soidessa apinan aikaan, sitten etätöitä ja suihkussa käyntiä. 

Parit oharit, pari perumista, muuten oli hyviä asiakkaita ☺️ yksi vakkarikin joka kävi viimereissulla ekaa kertaa mua tapaamassa, tuli myös tällä reissulla 😘 muut asiakkaat oli uusia, toivottavasti tapaisin heitäkin uudelleen 🥰 päivän sain pulkkaan aika hyvissä ajoin ja pakkailin rauhassa kamppeet kasaan ja vein roskat, ennen kuin tuli lähdön hetki. Olin ajoissa linja-autoasemalla, jälleen, ja matka kotiin alkoi. Sujui rattoisasti Pukumiehiä Netflixistä kattellessa.

Hämeenlinnassa ainakin toistaiseksi ollut hyvin pokaa, joten pidän sen vakkari keikkapaikkana 😘

Hämeenlinnassa siviilissä oo kauheesti pyörinyt, muutaman kerran käynyt. Ihan kiva kaupunki, voisin vierailla siviilissäkin. Lähinnä ohi tullut mentyä. Tampereella kun en käy toistaiseksi, niin kannattaa ajaa Hämeenlinnaan jos minusta haaveileepi ☺️ Tili kohtalaisen hyvä, ihan oon tyytyväinen, vaikka: miljoonannen kerran; ainahan se voisi olla parempikin.

Majoitus oli hyvä, eikä sijaintikaan ollut huono. Sää oli jees, vaikken ulkoillut kun oli muuta tekemistä :behind: kotona sitten pyykit pyörimään ja kissan vessan siivous, kissat oli puheliaalla päällä kun tulin kotiin 😚 yksi tuoli oli kaatunut ja yksi koppa nurin, pitivät siis todellakin bileet kun oli KäTy 😅

Kiitos Hämptonille ja tavataan taas! 💐

PS: Muutama suikkari jotka annoin Hämeenlinnan reissulla oli tosi märkiä ja kuolaisia, joten jos sellaisesta tykkää niin oon kehittymässä tarvittaessa hyvinkin märän suikkarin antajaksi 💦 syväkurkkukin petraantuu kokoajan :blowjob:
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #67 : eilen kello 11:56:25 »
Kiitos taas, itse tykkään lukea näitä sinun keikkatarinoita. Piirrät realistista ja kaunistelematonta kuvaa keikkailijan  aherruksesta.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #68 : eilen kello 19:16:58 »
Kivasti jaksat kirjoittaa näitä, kiitos siitä! Kirjoita jatkossakin.

Mutta oletko ajatellut laittaa huoneen nurkaan webcamia ja ruveta myymään katseluoikeuksia?

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #69 : eilen kello 19:29:48 »
...oletko ajatellut laittaa huoneen nurkaan webcamia ja ruveta myymään katseluoikeuksia?

Pyrin antamaan itsestäni luotettavan kuvan jo ennen ajanvarausta, ja toki myös tavatessa ja sen jälkeen. Joten tää ei sopisi yhteen tän skenen discreettisyyden kanssa :)

Jos tällä ei tarkoitettu mun asiakas tapaamisia vaan siviilielämää, tai keikkaturinoille videolle sarja, en osaa sanoa. Toistaiseksi pysyttelen tekstin muodossa. Mutta ei sitä koskaan tiedä 🤔
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #70 : eilen kello 19:38:24 »

Pyrin antamaan itsestäni luotettavan kuvan jo ennen ajanvarausta, ja toki myös tavatessa ja sen jälkeen. 

Kuulostaa hyvältä. Mielelläni puhun aina tässä toiminnassa myymisestä ja mun mittareissa tämä on yksi tärkeimmistä jutuista. Lörpöttelijöitä näissä piireissä on ollut liiaksikin.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #71 : eilen kello 19:47:35 »
Kunhan vaihdat pyrkimisen toimimiseen 😊

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #72 : eilen kello 22:54:28 »
Kunhan vaihdat pyrkimisen toimimiseen 😊

Heh joo sanavalinta ei ehkä ollut täydellinen ;D Tosiaa ei ole tapana lörpötellä asiakkaiden asioista kenellekkään. Alkaen ensimmäisestä yhdenotosta ja mistään muustakaan sitten. En moikkaile julkisesti enkä laittele ylimääräisiä viestejä, ellei muuta ole sovittu. Poikkeuksena ehkä tää saitti 🤔 täällä välillä oon ollut keskustelun aloittaja. Muutoin jos asiakas ottaa minuun yhteyttä hän on pääasiassa se joka ottaa ensin ja johon sitten vastaan.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #73 : tänään kello 10:48:43 »
...oletko ajatellut laittaa huoneen nurkaan webcamia ja ruveta myymään katseluoikeuksia?

Pyrin antamaan itsestäni luotettavan kuvan jo ennen ajanvarausta, ja toki myös tavatessa ja sen jälkeen. Joten tää ei sopisi yhteen tän skenen discreettisyyden kanssa :)

Jos tällä ei tarkoitettu mun asiakas tapaamisia vaan siviilielämää, tai keikkaturinoille videolle sarja, en osaa sanoa. Toistaiseksi pysyttelen tekstin muodossa. Mutta ei sitä koskaan tiedä 🤔

Oli vain pientä huumorin tynkää.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #74 : tänään kello 11:07:23 »
[
...oletko ajatellut laittaa huoneen nurkaan webcamia ja ruveta myymään katseluoikeuksia?

Pyrin antamaan itsestäni luotettavan kuvan jo ennen ajanvarausta, ja toki myös tavatessa ja sen jälkeen. Joten tää ei sopisi yhteen tän skenen discreettisyyden kanssa :)

Jos tällä ei tarkoitettu mun asiakas tapaamisia vaan siviilielämää, tai keikkaturinoille videolle sarja, en osaa sanoa. Toistaiseksi pysyttelen tekstin muodossa. Mutta ei sitä koskaan tiedä 🤔

Oli vain pientä huumorin tynkää.


Näin ajattelin mutta ei voinut olla varma nii siksi kommentoin kuten kommentoin ;D (oliko tässä kommentissa huumoria saa jokainen päätellä itse)
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:11:18 kirjoittanut Johanna Tonttu »
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)