Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johannan keikkahistoria lörpötystä  (Luettu 15739 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #40 : Joulukuu 30, 2023, 22:18:36 »

Totta tosiaan, viestisi oli valitettavasti mennyt roskapostikansioon. Olen hyvin pahoillani tästä. Toivottavasti otat uudelleen yhteyttä, jotta pääsemme sopimaan tapaamista.

Voiko tätä tehdä vielä vaikeammin. Huomaat että viesti on oikeasti mennyt roskapostiin, luet sen ja pyydät lähettämään sähköpostin uudestaan foorumilla?  :laught:

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #41 : Joulukuu 30, 2023, 22:23:07 »
Viestintä on välillä vaikeaa itse kullekkin
-sloppy dicks racing team-

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 405
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #42 : Joulukuu 30, 2023, 23:51:04 »

Totta tosiaan, viestisi oli valitettavasti mennyt roskapostikansioon. Olen hyvin pahoillani tästä. Toivottavasti otat uudelleen yhteyttä, jotta pääsemme sopimaan tapaamista.

Voiko tätä tehdä vielä vaikeammin. Huomaat että viesti on oikeasti mennyt roskapostiin, luet sen ja pyydät lähettämään sähköpostin uudestaan foorumilla?  :laught:

Mistä sitä tietää onko se viesti enää aiheellinen, uudelleen lähettämällä se sitten tietää että on aiheellinen (=eli menikö poka toiselle vai vieläkö naisen syliä kaipaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #43 : Joulukuu 31, 2023, 08:03:23 »
Jos viestintä pyydetty esim säpolla kuten tässä, niin asiallisinta olisi vastata siihen postiin. Noin niinkuin viestinnän alkeita miettien.

Mutta nämä milleniaalit on vähän niin ja näin sinnepäin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #44 : Joulukuu 31, 2023, 19:23:53 »
JYVÄSKYLÄ

Saavuin Keski-Suomen maakuntakeskukseen edellisenä iltana, ja vitsit miten ylpee olin itsestäni kun mukana oli _vain_ matkalaukku ja rinkka! Ei reppua tai muuta kolmatta kassia 😍 Vein rojut majoitukseen, kävin kaupassa, söin ja aloin nukkumaan. Aamulla torkutuksien kautta ylös, kahvia hakemaan, ja aamupalaa naamariin. Sitten viesteihin vastailua ja suihkussa käyntiä.

Tiiättekö mulla on useampi hiusharja, ja varmaan kymmenet pinsetit kotona, mutta kuinka ollakaan en kumpiakaan ollut pakannut yksiäkään mukaan; joten jouduin kaupasta ostamaan 😂 talouteni ei siihen kaadu mutta hieman sieluun kolahti kyllä 🤣

Jyväskylä on puolituttu kaupunki, keväällä -23 olin ekan kerran keikalla ja loppukesästä -23 toisen kerran, siviilissä pari kertaa käyty. Ihan kiva kaupunki, tykkään 😇

Eka päivä meni ihan ok, joskin piti laittaa pillut (vai pillit..? ;) ) pussiin jo alkuillasta.

Yks mikä keikoilla aina vähän hankalaa ja ärsyttävää, kun yrittää nukkuu enemmän kun sen parista tunnista muutamaan tuntiin niin käy niin et herää kesken unien yöllä, tai sit herää kukonlaulun aikaan aamuyöstä.

Vuoden vika keikka, niin ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan tähän asti, mutta ansaitun joululoman jälkeen taas virkeänä kiva palata töihin 🔥

Vakkareita muutama löytyy Jyväskylästä, tällä reissulla tosin kaikki jotka tapasin oli uusia.

Pari tapaamista jouduin perumaan itsestä johtuvista syistä, vaikutti toki siihen tiliin. Jäin juuri ja juuri plussalle. No ens kerralla paremmin 👌

Kävin alkuillasta toisena päivänä kävelemässä ulkona niin oli hemmetinmoinen tuuli! Tuntui kun olisi ollut 100km/h ja kulkenut nopeammin kun autot 😁
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #45 : Tammikuu 15, 2024, 22:37:16 »
HÄMEENLINNA

Kylmä!! 🥶 varmaan sen 25 pakkasta karkeasti. Pakkaus kotona oli tehty suurimmilta osin jo muutamaa päivää etuajassa, lähtöpäivänä sitten vaan loput ja matkaan 👍

Vuoden 2024 ensimmäinen keikka! 😍

Tavaraa mukana matkalaukku ja reppu! Normaalia vähemmän siis.

Linja-autoasemalta kävely sujui kuitenkin ihan ok ja löysin avaimet ja pääsin majoitukseen. Kauppakin löytyi ja sain illalla paikat sopivan valmiiksi.

Ensimmäinen päivä sujui hyvin, asiakkaita oli sopiva määrä 😘

Toista päivää koski sama, ja tilikin oli tältä reissulta sellainen että olin ihan tyytyväinen 😇 ja jälleen kerran, ainahan se saisi olla isompi kun mitä se on, koska mikään tässä maailmassa ei oo ilmasta ja kaikki kulut nousee aina vaan 😴 mutta toistaiseksi pärjään taloudellisesti valitsemassani ammatissani kohtuullisesti, ja koska olen kyltymätön munahaukka; olen oikeassa ammatissa 😎 Tulen uudelleen 😘

Yhtään ohareita ei ollut! Hyvä Hämeenlinna! 🥳 kaikki asiakkaat oli sellaisia että voisin tavata uudelleenkin, kaksi oli ennestään tuttuja ja muut uusia 🥰

Toisen päivän päätteeksi löysin jälleen tieni linja-autoasemalle, ensin tiskattuani astiat, laitettuani asunnon siihen kuntoon kun se oli tullessani ja vietyäni roskat. Sitten kotiin nukkumaan: oma sänky kullan kallis ❤️
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #46 : Tammikuu 30, 2024, 09:40:24 »
HELSINKI

Jälleen rapsaa Helsingistä…

Kotona valmistauduttiin keikkaan;

– lemmikit hoitoon
– loput pakkaukset
– sitten matkalaukun ja rinkan kanssa lippua ostamaan ja junaan

Junamatka meni ja jatkui bussilla. Olin tällä kertaa uudessa kaupunginosassa jossa en ennen oo ollut keikalla. Pk-seudulla kun välillä vähän vaihtelen sijainteja, nähdäkseni mikä on mulle horoilun kannalta kannattava sijainti ja mikä ei 😎

Majoitukseeni päästyäni kauppaan, ja sitten alkoi paikkojen kuntoon laitto. Kun valmista se mitä piti olla, vastailin viesteihin ja sitten nukkumaan. Ihanaa kun kauppa (ja vielä 24h!) ihan tossa vieressä.

Ensimmäinen päivä alkaa, haen kahvia ja syön. Käyn suihkussa ja alan vastaamaan viesteihin ja päivystämään..

Eka päivä meni ihan kivasti, uusia asiakkaita ekat ja illan vika oli mukava vakkari jota on aina kiva nähdä 😘

Toka päivä meni iltapäivään ennen kuin tuli eka asiakas ja toinen vasta illalla.

Keikka oli ihan ok, sijainnista opin sen että ei oo kannattava, joten jatkossa en käytä tätä sijaintia missä olin tällä kertaa 🙃 rapsan kirjoittaminen venähti/jäi kesken, ja pääsin Oulussa jatkamaan tämän kirjoittamista, joten jäi nyt hieman lyhyeksi 😁

Mutta joo. Sää oli kylmä ja tuulinen. Asiakkaat ei 😘
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #47 : Helmikuu 05, 2024, 22:25:45 »
OULU

Oi Oulu Oi Oulu… tänne lähdin mielelläni. Vaikka olikin rankat vapaat takana uusimman perheenjäsenen kanssa. No, elukka hoitoon ja sitten 15-tunnin yöunet: kyllä tulivat tarpeeseen ja torkutinkin vielä puoli tuntia. No, ylös sängystä, aamupalaa, kahvia, ja sitten loput pakkaukset.

Lähtiessä check list:
– valot pois
– kodinkoneet pois päältä ja elektroniikka ja venttiilit kiinni
– kaikki mukana 💞

Sitten matkaan. Ostin 2 patonkia pitkälle bussimatkalle. Bussi tuli ja lähti ajallaan ja X-Files pyörimään 😎

Oulusta on kivat muistot, niin siviilissä kuin työnkin puolesta. Tämä on tosiaan yksi vakkari keikkakaupunki 🥰 odotan innolla että toivottavasti tästäkin tulee hyvä reissu niin käyn jatkossakin 😘

Bussi oli puolisen tuntia myöhässä, asiasta kuitenkin selvittiin vaikka nälkäkiukku pelotti kun sain tietää että myöhässä ollaan; ja niin selvisin myös matkalaukun raahaamisesta auraamattomilla kaduilla vaikka työn takana olikin 💪

Tää s-työ on kuulkaa fyysisesti raskasta työtä!

Se ei ole lahnana makaamista! (ellei niin ole sovittu)

Sitä paitsi lähes 90 prosenttisesti sen olen MINÄ, joka nussii, ja asiakas on se Lahna. Että näin tiedoksi 😇 onneksi tykkään nussia.

Noniin aiheeseen takaisin. Pääsin majoitukseen ja sain käytyä kaupassa, joskin sieltä ulos tullessani unohdin mistä suunnasta tulin 😂 perus mä.

Nukkumaan pääsin jotakuin säädylliseen aikaan ja kukonlaulun aikaan ylös. Kahvi tippumaan ja aamupalaa, sitten suihkuun ja sitten alkoi viesteihin vastailu.

Oli hieman stressiä aiheesta, kun en edellis vapailla oikein kerennyt enkä jaksanut vastailla ja viestejä tuntui tulevan ovista ja ikkunoista. No, sitten vaan purkamaan viestitulvaa.

Yllättäen linjat hiljenivät aikalailla vastaukseni jälkeen 😂 mutta ihan hyvän työpäivän sain aikaiseksi, yhdet oharit, mutta näitä sattuu. Työt lopettelin jo kymmenen jälkeen kun loppui virta ja aamulla väsytti 😅

Mutta ylös pääsin seuraavanakin aamuna ja aamupala tuli syötyä ja kahvit juotua ja suihkussa käytyä. Eka asiakas tulikin sitten vasta iltapäivällä, mut eipä siinä mitään, ihan kohtalainen tili tuli toisestakin päivästä sen päättyessä.

Erään asiakkaan viesti infopakettini lähettämisen jälkeen huvittaa vieläkin 😂

‘’Joo olipas siinä niin pitkä runo, että huh huh. Täälläpäin totuttu miehen ja naisen välinen seksi hoitamaan yksinkertaisemmin. Kiitos vastauksesta.’’

No ei siinä mitään, onnea hänelle vähä sanaisemman ihmisen etsintään 😎

Onneksi valtaosaa ei minun pitkä infoni haittaa ja osalta siitä saa jopa kehuja ❤️

Tili ihan ok, tulen uudelleenkin 😘

Kun pääsin kotiin niin oma sänky kullan kallis, kun ensin laitoin ekan koneellisen pyykkiä pyörimään 💖
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Timppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #48 : Helmikuu 06, 2024, 13:37:54 »
Infosi on kyllä toiseksi kattavin, mitä on vastaan tullut. Ja mikäpä sen parempaa. On asiat selvillä ja tapaamisesta tulee sujuva, jos vaan kemiat sitten kohtaavat.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #49 : Helmikuu 08, 2024, 13:00:37 »
^ja ^^
samaa mieltä. Kattava ja laaja info on aina parempi ja sujuvoittaa asioita.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #50 : Helmikuu 14, 2024, 22:33:23 »
KUOPIO

Kuopio kutsui jälleen! Edellisestä keikasta hetki ehtinyt vierähtää. Kuopio ei oo ollu mulle ihan parhaasta päästä koskaan keikkaillessa, mut ihan ok, niin käyn välillä. Olin tällä kertaa uudessa sijainnissa, itse ainakin tykkäsin paikasta.

Kuopiossa on siviilissä tullut paljonkin vietettyä aikaa, muutaman keikan oon tehnyt.

Kaksi päivää ennen työpäivää lähti lemmikki hoitoon, päivää ennen töitä pakkasin kotona ja tiskikonetta en jaksanut tyhjentää 😂 joten jäi tiskivuori odottamaan kotiin. Kaikki pyykit olin kyllä pessyt vapailla.

Matkaliput oli valmiina, lähdin ajoissa matkaan kun olin varmistanut että kaikki venttiilit on kiinni ja valot pois ja kaikki mukana. Olin asemalla ajoissa.

Junamatka sujui rattoisasti ja nopeasti, tunti kun oli jäljellä matkaa niin söin. Perillä sitten kävelin majoitukseen: melkein tunti meni mutta eipähän ollut kiire. Sitten kävin kaupassa ja sitten aloin laittelemaan paikkoja kuntoon.

Kylppäri oli ihanan tilava musta!

Pääsin kohtalaisen ajoissa nukkumaan, unirytmi kun oli kerennyt vapailla vähän menemään sekaisin.

Aamulla en enää nukkunut kun kello soi ekan kerran. Pötköttelin hetken ja sitten nousin, vastailin viesteihin ja kävin suihkussa ja aloitin päivystämään.

Ei käynyt kun kaksi asiakasta illalla ja useampi varasi ajan jonka sitten perui. No, enskerralla paremmin! 🤭

Molemmat asiakkaat oli ihania, toinen uusi ja toinen ennestään tuttu. Kuin poikaystävän kanssa olisi touhunnut, kertaa 2 😅 eli bfe-kokemuksia kun itse tarjosin gfe:tä 👌
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #51 : Helmikuu 29, 2024, 19:23:57 »
SEINÄJOKI

Ohoi! Kerran jo peruuntui reissu niin nyt sitten toteutui! Juna oli myöhässä tullessa mutta eipä haitannut. Edellisenä päivänä elukat hoitoon ja ennen lähtöä sit vikat pakkaukset.

Seinäjoella en tosiaan oo ennen käynyt keikalla, eli uusi keikkapaikka. Eipä täällä hirveesti oo siviilissikään pyöritty, lähinnä ohi kuljettu. Avaruuden kaupunki 😎

Ensimmäisenä työpäivänä sitten heräsin. (Niin, aivan 😁) Lopetin muuten kahvinjuonnin (koska värjää hampaat), eli vaihdoin kahvin kofeiinin kofeiinitabletteihin, Meni ekat testiin tällä reissulla!

No, söin aamupalaa, vastailin työviesteihin, kävin suihkussa, päivystin.

Yhdet oharit aamupäivällä, onneksi oharitutka pelasi nii ei mennyt hukkaan aika maksavalta asiakkaalta. Toiset oharit oli illalla, kun oli ensin yritetty tinkiä hinnoista.

Mutta oli myös useampi hyvä asiakas, jotka oli kivoja, ja jotka mielelläni tapaisin uudelleenkin 🙂 kaikki oli uusia! Ketään en ollut tavannut ennen.

Päivän lopussa tili oli hyvä ja mieli myös. Sitten nukkumaan 😴

Toisena aamuna oli parit oharit, sen jälkeen rupesi sujumaan päivä taas. Jälleen, kaikki asiakkaat oli uusia joita en ollut ennen tavannut. Työpäivän lopuksi kun laskin tilin: jumalauta!! Rikoin keikkakohtaisen ennätykseni juuri 🥳🥳

Eli todellakin tulen Seinäjoelle uudelleenkin 🤩

Niin, pari hullua oli myös liikkeellä tällä reissulla. No, kuuluu ammatin varjopuoliin ja näistä selvittiin.

Reissu meni siis hyvin, eikä sää tuottanut ongelmia, ja tili oli legendaarinen. Unet vähäiset, mutta eurot korvasi ne 😂 omaan sänkyyn kun pääsi niin oli rento mieli ja kroppa ja olin tyytyväinen.

Kiitos ihanille asiakkaille jotka tapasitte minut Avaruuden kaupungissa 🥰 toivottavasti tavataan uudelleenkin!
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #52 : Maaliskuu 01, 2024, 02:58:47 »


Niin, pari hullua oli myös liikkeellä tällä reissulla. No, kuuluu ammatin varjopuoliin ja näistä selvittiin.



Tältä palveluntarjoajalta en tule ostamaan mitään.
Mistä tietää, ettei hän kutsuisi minuakin hulluksi jostain syystä jälkeenpäin. Vaikka omalta puolelta kaikki menisi protokollan mukaan.
Huorat on arvaamattomia ja ilkeitäkin joskus.
Ihanat naiset.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #53 : Maaliskuu 01, 2024, 03:22:51 »
Auliksella siis fiilis, että hänet leimataan hulluksi :)

Mut hulluhan se ei oo joka ei puolta tarjoo, sanoisi Palsanmäki ;D

Parempi varmaan Auliksellekin, että ei mee tarjoamaan tavaroitaan puoleen hintaan.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #54 : Maaliskuu 01, 2024, 03:56:47 »
Ihan hyvää promoa nämä keikkalöpinät. Jopa tällaista 99% ulkkareiden kanssa säätäjää on alkanut tämä neito jo hieman kiinnostaa kun näinkin rehelliseltä ja aidolta vaikuttaa..

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #55 : Maaliskuu 01, 2024, 06:31:16 »
Kokeneemmat tietänee totuuden, mutta tuli mieleen kun tyttö on 1 kerran paikkakunnalla kiinnostus

on tietty suurempaa. että jos menee "vuoden " päästä uudestaan onko suosio ollenkaan samaa

luokkaa.selviö on että voi saada pari vakio turskaa mutta mites ne muut.
kysyvälle vastataan

Poissa raincoatdreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #56 : Maaliskuu 07, 2024, 11:21:33 »
Kun noista oharijutuista lukee, niin tulee kyllä kummallinen fiilis. Niin moni luulee, että Suomessa seksityö on kuin Amsterdamin ikkunatouhua, jossa hommaa tehdään liukuhihnalta ja et ole vastuussa kuin itsestäsi. Siksi allekirjoitin tänään tuon vetoomuksenkin, jotta asiallinen "läheisyystyö" olisi todella tässä maassa hyväksyttyä. Ainakin heille, joille asia ei ole ongelma.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #57 : Maaliskuu 09, 2024, 23:08:54 »
KOTKA

Ja jälleen tuli reissu varattua Kotkaan! Kotka on nykyään yksi mun vakkari keikkakaupungeista.

Menneitä reissuja ajatellen ajattelin että yksi päivä riittää, no: se oli virhe! Olisi tällä kertaa pitänyt olla 2 päivää. Kysyntää oli enemmän kun mulla aikaa, no ensikerralla huomioidaan tämä 😅

Sää oli märkä, liukas ja loskainen. Työpäivä hyvä. Vakkareita löytyy Kotkasta jokunen, yhden tapasin ja muut oli uusia. Tili oli hyvä, rikoin paikkakunta kohtaisen ennätyksen, hyvä Kotka 🥳

Työpäivän lopetuksen kruunasi mäkkärin kananugetit haettuna keskellä yötä palkaksi itselle ❤️

(ei hätää, ei ne kiloissa näy, nussittu pois jo.. 😁)

Kiitokset jälleen satamakaupungille ja tavataan taas seuraavalla kerralla 😍
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #58 : Maaliskuu 10, 2024, 21:56:48 »
Tätä ”behind the scenes” ketjua on ollut hauska seurata, jatkathan!  :headbang:

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #59 : Maaliskuu 24, 2024, 13:21:21 »
MIKKELI

Ekaa kertaa kävi kurssi kohti Mikkeliä!

Siviilistä tuttu kaupunki kyllä, ja ohi tultu mentyä monesti. Itse vierailusta Mikkelissä vierähtänyt tovi. Huomasin keskustassa tulomatkalla että opastus hieman surkeaa, katujen nimet ja niidet numerot merkitty huonosti, mutta selvisin kuitenkin! Sää märkä loskainen plussakeli: Suomen kevät. Kauppakin löytyi.

Tapasin kolme asiakasta reissuni aikana, yhden vakkarin, jota oli kieltämättä vähän ikävä kerinnyt tulla, ja hänellä myös hyvin kiihkeästä seksistä päätellen 😘 ja kaksi uutta asiakasta lisäksi. Jäin plussalle nipin napin, ei siis ihan parhaasta päästä. Mutta toisaalta, kyseessä oli Mikkeli niin ei ihan hirveästi yllättänyt, vaikka toki harmitti. Pidin sängystä jossa nukuin. Kuuntelin musiikkia luppoajalla.

Ihan ok keikka, saatan antaa toisen mahdollisuuden Mikkelille vielä joskus sitten ⭐
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)