Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johannan keikkahistoria lörpötystä  (Luettu 15779 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #20 : Marraskuu 16, 2023, 19:27:18 »
Toukokuussa se sitten oli kun tapasin sinut!
Sääntöjä pitää olla! Mutta en vaan osaa tarkentaa, että mistä minulle sellainen tunne tuli?? Oon pahoillani tästä! Itse suosin Suomalaista ja ei ole vaan kenenkään toisen kanssa tullut samanlaista tunnetta?? Mutta kuten tuossa edellä mainitsin niin se on hyvä että tunteeni oli väärä! Itse tapaaminen oli kyllä ihan Ok!

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #21 : Marraskuu 16, 2023, 20:19:18 »
Sitähän tässä ei kysytty eikä kyllä mitään muutakaan! Mutta kerronpas silti! Kerran tämän Tontun olen tavannut ja hänestä jäi ainakin minulle vähän huonot fibat! Jotenkin tuli sellainen fiilis, että hän ei ihan omasta tahdostaan näitä hupakon hommia tekis!?? Voin olla väärässä sori vaan ei millään pahalla, mutta sellainen mielikuva siitä tapaamisesta vaan jäi?? Toivottavasti olen väärässä.


Hei, en tiedä mistä olet tällaisen kuvan saanut, mutta olen aina tehnyt töitä vain ja ainostaan omasta tahdosta ja halusta ja miesten iloksi sekä omaksi ilokseni.

Voisit perustella, julkisesti tai yksityisesti, mikä sinulle tällaisen kuvan antoi, niin tiedän ottaa asian huomioon.


Ja mikäli järkevää perustelua asiasta ei tule, voi hyvin olettaa että tässä on vain taas kerran tyytymätön asiakas mustamaalaamassa :)

Miksi pitää perustella jos tapaaminen ei miellyttänyt.

Tyytymättömyys ja sen kertominen ei ole mustamaalaamista.
Ihanat naiset.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #22 : Marraskuu 16, 2023, 21:20:46 »
Miksi pitää perustella jos tapaaminen ei miellyttänyt.

Tyytymättömyys ja sen kertominen ei ole mustamaalaamista.


Mettämiehen kommenteissa ei ole ollut kyse, että tapaaminen ei ole häntä miellyttänyt vaan että hänen mielestään on ollut kyseenalaista, harjoitanko toimiani omasta vapaasta tahdosta.

Ei toki ole tilivelvollisuutta perustella jos tapaaminen palveluntarjoajan kanssa ei vain ole miellyttänyt asiakasta, esim ei ollut kemiaa tms. Sen kertominen ei toki olekaan mustamaalaamista.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #23 : Marraskuu 16, 2023, 22:12:14 »
mainostaminen; siihen menee satoja euroja kuussa. Voi mennä jopa tonni.
Jep, tonni kuussa mainostamiseen tarkoittaa että päivässä pitää tienata yli tonni ettei tule persnettoa

^Tämä kommentti onneksi kertoo huomattavasti enemmän sinusta kuin ihmisryhmästä jota yrität mollata
Lue edellinen
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #24 : Marraskuu 16, 2023, 23:25:14 »
Kiinnostavaa aina lukea näitä keikkakokemuksia. Vaasassa käydessäni muistan hämmentyneeni siitä, miten huonosti siellä on tarjontaa asukaslukuun nähden. Tai verrattuna Seinäjokeen. Toisaalta ei tämä myöskään ole ensimmäinen kohtaamani tarina Vaasan-keikasta, joka ei ole ollut ihan täysosuma. Tiedä sitten mikä siellä alkuasukkaita vaivaa.


Poissa Kles23

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #25 : Marraskuu 17, 2023, 13:23:19 »
Samaa mieltä siitä että näitä keikkaturinoita on mukava lukea!  :headphones:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #26 : Marraskuu 17, 2023, 14:13:39 »
Kiinnostavaa aina lukea näitä keikkakokemuksia. Vaasassa käydessäni muistan hämmentyneeni siitä, miten huonosti siellä on tarjontaa asukaslukuun nähden. Tai verrattuna Seinäjokeen. Toisaalta ei tämä myöskään ole ensimmäinen kohtaamani tarina Vaasan-keikasta, joka ei ole ollut ihan täysosuma. Tiedä sitten mikä siellä alkuasukkaita vaivaa.

Ainakin 1 asia tulee mieleen alueella on paljon ruotsin kiellisiä jos nyt " satasilla " mainostaa

kannataa mainita että osaa/tulee toimeen ruotsilla.
kysyvälle vastataan

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #27 : Marraskuu 17, 2023, 16:46:50 »

Ainakin 1 asia tulee mieleen alueella on paljon ruotsin kiellisiä jos nyt " satasilla " mainostaa

kannataa mainita että osaa/tulee toimeen ruotsilla.


Mulla luki ilmoituksessa "Jag talar inte svenska" koska en ruotsia puhu :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #28 : Joulukuu 05, 2023, 17:25:26 »
VANTAA

Lähes kolmen viikon sairasloman jälkeen, ensimmäinen keikka vihdoin. Kyllä panetti ;) Lähteminen ja pakkaaminen kotona tuntui hieman väkinäiseltä, olen introvertti luonne joten kun olin ollut vaan kotona tekemättä mitään oli jonkin moinen kynnys lähteä. Onneksi lähdin.

Päästyäni majotukseen alkoi paikkojen kuntoon laitto.

Ensimmäisenä päivänä tuli paljon viestejä, jotka eivät kuitenkaan johtaneet mihinkään; paitsi minun turhautumiseen. Onneksi sain sentään illalla pokaa, niin pääsin venyttämään paikkoja niiden oltua melkeen sen 3 viikkoa selibaatissa..
Unirytmi sekasin joten toisena aamuna heräsin jo 4 jälkeen, kattelin siinä sitten tablettia ja söin viinirypäleitä, kunnes kello tuli 6 ja rupesin vastailemaan muutamaan yöllä tulleeseen viestiin. Odotellessa että R-kioski aukeaa ja saa kahvia...

Vantaa on tuttu kaupunki siviilistä, syntyperäinen stadilainen kun olen ja tullut asuttua myös Vantaalla Korsossa ja Hakunilassa. Paljon on liikuttu vantaalla ympäriinsä muutenkin. Jumboakaan en kavahda ja lentokenttäkin sijaitsee teknisesti Vantaalla (:

Hakunilassa tuli asuttua sillon kun alalla aloitin eli 2019.

Toisena päivänä tuli pokaa enemmän kun ekana päivänä muttei kuitenkaan liian montaa. Viestejä ja varauksia sateli luokkaa ovista ja ikkunoista. Rupesin epäilemään liinavaate varaston ja pyyhkeiden riittämistä, niimpä kävin toisen ja kolmannen päivän välissä kotona pesemässä pyykkiä ja rummussa pyörittämässä. Kello pirahtaa 4.45 aamulla kolmantena päivänä, hyvä jos 2,5 tuntia nukuttu; vaan eipä väsytä! Kahvit naamariin ja junalle.

Kolmantena ja vikana päivänä tulikin pokaa sitten hyvinkin kiitettävä määrä, rikoin päiväkohtaisen ennätykseni! Kiitos yöllisen pyykkäysreissun lakanat ja pyyhkeet riittivät! Rikoin myöskin ennätykseni siinä, paljonko tiliä tuli keikalla! Eri erittäin kannattava keikka, joskin hieman rankka; joka kylläkin vasta jälkikäTeen tuntui. Mutta todellakin sen arvosta!

Olisi riittänyt pokaa vielä neljännellekin päivällä, vaan enpä sitten enään jaksanut, joten pakkasin kamat, siivosin asunnon (tiskit, roskat, paikat samaan kuntoon kun tullessa) ja sitten olikin kotiin lähdön aika.

Tulen uudelleen pk-seudulle, yritän käydä suht usein kun kysyntää tuntuu siellä olevan eniten (:

Ja kolmantena keikka päivänä jokaisen pokan jälkeen tuntui että piristyin vaan lisää ja ja panetus senkun lisääntyi; minkäs teet kun kyltymätön munahaukka kysessä! Jos jotain, niin ainakin olen oikeassa ammatissa :) !
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #29 : Joulukuu 08, 2023, 13:28:41 »
IHan huippua, että ollaan saatu Venlan keikkaturinoiden rinnalle toinenkin keikka -realitysarja  :headbang:
Kiitos Johannalle, tätä on kiva lukea. Toivottavasti julkaiset uusia osia säännöllisesti, minä olen jo ainakin tämän sarjan fani  :drinking:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ostaja

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #30 : Joulukuu 11, 2023, 18:50:21 »
Sinä Johanna olet hieman salaperäinen. Olen sinua yrittänyt tavata, ei ole onnistunut kun en saa vastausta sinulta. Olen sinulle muutamassa viestintä kanavassa viestiä yrittänyt laittaa mutta missään et vastaa. Se minua hieman ihmetyttää, että täällä foorumilla annat rautaisen ammattilaisen kuvan, mutta tavalliseen asialliseen viestiin et vastaa.

Olen kahdesta eri mailistakin laittanut viestiä, ettei esim olisi vahingossa mennyt roskapostiin yms.

Onko sinulla kuinka kovat standardit asiakkaille, että tavallista info viestiä ei voi laittaa. Tai edes vastat että, en ole kiinnostunut.

Ja muillekin kirjoittelioille jo valmiiksi sanon, että vastausta olen odotellut monta päivää. Jotain vastausta olettaisin, sillä naapurisivulla ilmoitus on aktiivisesti esillä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #31 : Joulukuu 11, 2023, 19:28:06 »
Sinä Johanna olet hieman salaperäinen. Olen sinua yrittänyt tavata, ei ole onnistunut kun en saa vastausta sinulta. Olen sinulle muutamassa viestintä kanavassa viestiä yrittänyt laittaa mutta missään et vastaa. Se minua hieman ihmetyttää, että täällä foorumilla annat rautaisen ammattilaisen kuvan, mutta tavalliseen asialliseen viestiin et vastaa.

Olen kahdesta eri mailistakin laittanut viestiä, ettei esim olisi vahingossa mennyt roskapostiin yms.

Onko sinulla kuinka kovat standardit asiakkaille, että tavallista info viestiä ei voi laittaa. Tai edes vastat että, en ole kiinnostunut.

Ja muillekin kirjoittelioille jo valmiiksi sanon, että vastausta olen odotellut monta päivää. Jotain vastausta olettaisin, sillä naapurisivulla ilmoitus on aktiivisesti esillä.

Totta tosiaan, viestisi oli valitettavasti mennyt roskapostikansioon. Olen hyvin pahoillani tästä. Toivottavasti otat uudelleen yhteyttä, jotta pääsemme sopimaan tapaamista.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Ostaja

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #32 : Joulukuu 11, 2023, 19:56:25 »
Niin, että kahden eri sähköpostin mailit mennyt roskapostiin samoin Whatsapp viesti mennyt roskapostiin?

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #33 : Joulukuu 11, 2023, 20:53:31 »
Niin, että kahden eri sähköpostin mailit mennyt roskapostiin samoin Whatsapp viesti mennyt roskapostiin?

Ihan ymmärrettävää, jos ei kerkeä kaikille vastata. Uskon, että Johannan kaltaiset mimmit keräävät ainakin kymmeniä yhteydenottoja. On siksi tavallista, ettei niitä kaikkia kerkeä lukemaan, ja seuraavaa viestiä luetaan vasta silloin kun on edellinen poka saatu maaliin asti  :kiss: varsinkin keikkailuissa saa normaalisti enemmän asiakkaita, sillä vierailevat hupakot ovat harvinaisempia löytöjä.
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1388
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2023, 21:01:16 »
Hyvin kirjoitettu ja sopivan mittaisia turinoita, kiva lukea 👍

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #35 : Joulukuu 19, 2023, 14:05:52 »
KOTKA

Satamakaupunki.. Pakkaaminen kotona ennen reissuun lähtöä sujui jopa ihan hyvin, ja ilman sen suurempia vaikeuksia, joskin olin aika väsynyt :D

Matka sujui ihan ok, kävellessäni hakemaan avainta tuuli kylmästi, meri kun on lähellä. Onneksi vilukissana pukeudun sään mukaan enkä sen mukaan miltä se näyttää ulospäin :D

Sain avaimen, saavuin majoitukseen. Lähdin kauppaan. Sieltä tullessani söin ja rupesin laittamaan paikkoja kuntoon. Sitten söin vähän lisää ja alkoikin olemaan aika asettua makuulle; ja vielä ihan hyvissä ajoinkin pääsin.

Herään aamulla, katson kelloa ja se on: 4:20, ja oon siinä sit silleen ''perkele..!'' :D no ei siinä; nousen vessaan, ja taas syömään :D oon valveilla melkeen seiskaan ja sitten otan tunnin torkut, jotka kylläkin venyivät tunnilla lisää :D

No, siinä sitten alan keittelemään kahvia ja vastailemaan viesteihin. Eka päivä meni ihan ok, ihan kohtuullinen tilikin tuli, voisi tietysti voinut olla parempi (aina :D ) mutta ei pettymys kuitenkaan.

Toinen päivä edessä, herään aamulla vilkaisemaan kelloa ja se on: 6.47, eli mennään unirytmin kanssa jo parempaan suuntaan!

Työpäivä meni ihan ok, tuli vähän isompi tili kun ekana päivänä; olisi voinut olla parempikin (aina.. :D ), mutta en pettynyt.

Kaikenkaikkiaan ihan hyvä reissu, tulen uudelleenkin

Vakkareita muutama löytyy, yhden heistä tapasin, loput uusia. Kahdet oharit; kuuluu ammatin varjopuoliin

Sitten aikaisin aamulla junalla kohti kotia, kerkiää pyykätä ennen seuraavaa reissua ja vaikka päiväunet ottaa: omassa sängyssä :inlove:

Meni kyllä tiukille junaan ehtiminen, ihan minuutista kahdesta kiinni, onneksi ehdin. Ensikerralla varattava enemmän aika siirtymiseen, koska inhoan kiirettä; kaikessa
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #36 : Joulukuu 20, 2023, 12:21:57 »
Etkä tällä kertaa tuubanut pönttöäkään tukkoon :headbang: :headbang:

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #37 : Joulukuu 25, 2023, 13:12:05 »
Etkä tällä kertaa tuubanut pönttöäkään tukkoon :headbang: :headbang:

Haha joo en onneksi ;D
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #38 : Joulukuu 25, 2023, 16:17:49 »
tämä daami suorastaan huokuu erotiikkaa ja seksiä, ensi vuoden alussa otan heti ohjelmaan hänen tapaamisensa, jos vaan aikataulut natsaa, nyt kun pöpöt on tällä kertaa yskitty

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #39 : Joulukuu 29, 2023, 17:49:07 »
HELSINKI

Jälleen rapsaa Helsingistä… Suomen pääkaupunki, loskaa ja väenpaljoutta oli siihen aikaan vuodesta.

Oli ihan ok keikka, joskin hieman hiljaisempi kuin muutamat edelliset.

Tapasin kaksi vakkaria ja muut oli uusia, toteutin yhden fetissin 🥰 se että minkä, jää salaisuudeksi suojellakseni asiakkaan yksityisyyttä 😘

Tili ihan ok. Parit oharit. Toisena päivänä tapasin vain yhden asiakkaan ja sitten pistin pillit pussii keikan osalta, koska olin sen verran väsynyt.

Siivosin majoituksen: tavarat paikoilleen, tiskit, roskat. Pakkasin, ja lähdin kotia kohti.

Hauskaa oli, tulen toistekin. Vaikken Helsingistä oikeen pidäkään, kyllä mä töissä täällä käyn 👌

Joskus saatan yllättää ja tulla jostain muustakin syystä 😁
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)