Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Samantha ebony espoo
Hattrick:
--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Helmikuu 21, 2024, 14:33:51 ---”Kovan”oloinen mimmi kyllä kuvissa, huh huh!!!
--- Lainaus päättyy ---
Joo kyllä tää on kokeiltavien listalla aivan kärkipaikalla
MestariMerlin:
Varoitettu on joten jos petytte niin ei voi sitten voi syytellä kuin itseä..🙃 Kuvat on myös etten sanoisi "lievästi" paranneltu.. Itse en olisi edes tunnistanut kyseistä naista niiden perusteella.. ihonvärikin on luonnossa aika lailla tummempi..🤣
AegonX:
Mielenkiintoisesti hän tosiaan nähtävästi mielipiteitä jakaa, kun toisaalta minä (ja jotkut muutkin) luonnehtivat kuviaan aidoiksi.
Mutta tunnustettakoon, että on se varmaan fakta että jotain lievää parantelua kuvista löytyy (vaikka minun aidosti onkin sellaista haasteellista havaita). Tuossa videossahan tosiaan huomaa kasvojen kapenemisen, kun sitä päätyy etsimään.
Korostan kuitenkin edelleen, että selvästi eivät ole harvinaisia oikein hyvätkään kokemukset hänen kanssaan, ja rapsaajistaan RE:ssä löytyy luotettuja pitkän linjan rapsaajia.
Jorma ja Pallit:
Kuvat on aidot. Elokuussa koeponnistettu. Erityismainintana hyvät pallien lupsuttelutaidot. Voi olla ekstraa.
MestariMerlin:
Kuvat varmaan ovat joo aidot mutta muokattu. Tai sitten tapasin joskus jonkun joka käytti S:n profiilia.. :o Tämäkin lienee mahdollista..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta