Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuseksi ilman kondomia?!  (Luettu 10349 kertaa)

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #20 : Lokakuu 11, 2023, 18:40:03 »
Maksullinen seksi kondomilla (ainakaan >50% markkinahinnasta) ei ole mielestäni rahan arvoista. Keneltäkään en ole kumitta panemista kysynyt ellei sitten yksityisessä viestittelyssä tule ilmi ("kumin kanssa ellei ole tuoreita testejä näyttää"), tai käynyt kenelläkään joka tätä avoimesti mainostaa (tällaiset kun olisivat maksimaalisen riskin henkilöitä, ja joka tapauksessa tulisi kalliiksi maksaa ekstraa), mutta toisaalta jos avoimesti näkyy että kumia vaaditaan niin en sitten ota yhteyttäkään. Välillä siis tulee takkiin - silloin homma jää vaan kertaluontoiseksi - mutta harvemmin olen käyttänyt kumia kuin olen ollut käyttämättä.

Tämä johtunee siitä että minä treffailen lähinnä amatöörejä jotka eivät suhtaudu hommaan työnä, ja sikäli kun olen tilastoja nähnyt, enemmistö siviilissä tapahtuvista seksikontakteista Suomessa on ilman kumia (lisäksi tästä tietenkin on valikoitunut valmiiksi myös pois kaikki jotka etukäteen ilmoittavat vaativansa kondomin käyttöä). Tästä seikasta voidaan jo päätellä riski millekään yksittäiselle seksikontaktille (ja tämä on vaginaseksissä, suuseksissä se on huomattavasti tätäkin pienempi, vastaanottavalle miehelle ε luokkaa - tarkka riski tietenkin on tautikohtainen): se on välttämättä matala, sillä jos se ei olisi, tartuntojen määrä olisi kasvanut eksponentiaalisesti. Ja vastaavasti nähdään että minun toimintani yleistettynä - minulla ei ole rahaa ostaa seksiä usein siinä missä testaaminen on ilmaista - johtaisi kaikkien sukupuolitautien leviämisen täydelliseen pysähtymiseen hyvin nopeasti (ja sukupuuttoon kuolemiseen kun kaikki aktiiviset taudit ovat parantuneet tai niiden kantaja on kuollut). En ole kantilainen, mutta tekojen yleistettävyyden tarkastelu on hyvä heuristiikka niiden seurauksien arviointiin, ja koen toimivani täysin vastuullisesti.

Tämä on oma mielipiteeni. Tietenkin seksityön ammattilaisten, joille voi vuodessa kertyä satojakin asiakkaita, kohdalla promillienkin riskeillä on hyvä tsäänssi realisoitua ja suojauksen käyttö ja vaatiminen on tässä tapauksessa perusteltua - kuten sanoin niin en panisi ammattilaisia ilman (mutta suuseksi kyllä, koska riski tässä on huomattavasti pienempi). Toisaalta kukin henkilö on vapaa päättämään että he kokevat odotusarvoisesti esimerkiksi 0,1 tartunnan saamisen vuodessa olevan ei-hyväksyttävä riski ja käyttämään suojausta tämän välttämiseksi.

PS: En anna vinkkejä kenellekään
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2023, 18:42:29 kirjoittanut Megreda »

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #21 : Lokakuu 11, 2023, 18:50:10 »
^ Ai nyt täällä aletaan moraalisoimaan jos owoa tekee. Vuosia kuuntelin valitusta kun en sitä tee. Nyt kun teen joillekin ja testis käyn säännöllisesti   sekin on väärin.

Minä luulen etten ota tämän saitin kautta enää ketään. Niin tein 2 eka vuottakin ja kielsin kaikki rapsatkin. Kaikki ongelma tapaukset tulevat lähes aina täältä. Toki hyviäkin.

Nuollaan ilman suojaa, mut owon tekijät on likaisia voi vittu pitäs.. Että voi olla rikkinäisiä ja tekopyhiä tapauksia

Niinkuin omalta näppikseltäni tämä teksti.

Kaikille muille:
Olisiko se aivan mahdotonta keskustella aiheesta ilman mitään saarnoja tai moraalipuuskia?
Jokaisella on varmasti syynsä toimia kuten toimii.

Marian syy ylempänä olla tarjoamatta owoa on kyllä näin turskana suorastaan traaginen. Jää taas yksi epäilemättä upea pt kokematta muiden sikailujen vuoksi.


Minullekkin yksi ja sama turska lyö miinusmerkkiä, moralisointia ja vittuilua joka kerta, kun kirjoitan ottavani owon aina, kun mahdollista.

Moinen ei ole millään muotoa tarpeellista, hyödyllistä eikä varsinkaan informatiivista. Mikä siis on motiivi?
Jäljelle jää vain oman kilven kiillotus ja ylemmyydentunto; " olen parempi ihminen kuin sinä, käytän suojaa".

Voit olla rauhassa parempi ihminen. Moinen ei minua kiinnosta.

Turun tyttö:
Kommenttini perustui vuosien sivusta seuraamiseen samasta aiheesta tällä forkalla. Keskustelukumppani ollut toki eri.

Mutta aika monen kanssa sä täällä olet vääntänyt aiheesta kuin aiheesta vuosien varrella, joten pieni itsekritiikki ilmaisusi suhteen lienee ihan paikallaan😉.
Toki varmasti myös itselläni.
Mutta eiköhän meidän väännöt ole jo väännetty, ainakin tämän asian suhteen.
Pyrin osaltani pitänään huolen, ettei tarvitse vääntää muissakaan aiheissa.





Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 388
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #22 : Lokakuu 11, 2023, 19:19:57 »
^ Ai nyt täällä aletaan moraalisoimaan jos owoa tekee. Vuosia kuuntelin valitusta kun en sitä tee. Nyt kun teen joillekin ja testis käyn säännöllisesti   sekin on väärin.

Minä luulen etten ota tämän saitin kautta enää ketään. Niin tein 2 eka vuottakin ja kielsin kaikki rapsatkin. Kaikki ongelma tapaukset tulevat lähes aina täältä. Toki hyviäkin.

Nuollaan ilman suojaa, mut owon tekijät on likaisia voi vittu pitäs.. Että voi olla rikkinäisiä ja tekopyhiä tapauksia

Niinkuin omalta näppikseltäni tämä teksti.

Kaikille muille:
Olisiko se aivan mahdotonta keskustella aiheesta ilman mitään saarnoja tai moraalipuuskia?
Jokaisella on varmasti syynsä toimia kuten toimii.

Marian syy ylempänä olla tarjoamatta owoa on kyllä näin turskana suorastaan traaginen. Jää taas yksi epäilemättä upea pt kokematta muiden sikailujen vuoksi.

Täysin samaa mieltä. Seksin ja seksuaalisuuden saralla ollaan herkkien, mutta elämän perustavaa laatua olevien juttujen äärellä. Se on tosi kumma, kuinka tällaisessa suuren yleisön mielestä hiukan hähmäisessä alakulttuurissa touhuavat ihmiset katsovat omaavansa oikeutuksen muiden moralisointiin niissäkin tapauksissa, joissa ketään ei ole mihinkään pakotettu tai millään tavoin hyväksikäytetty.

Tuohon hygienia-asiaan voisi todeta, että tunnen itsekin suurta myötähäpeää niitä seksityöntekijöiden asiakkaita kohtaan, jotka eivät aikuisikään mennessä ole oppineet, miten pissavehkeet pestään. Ei vissiin isi tai äippä neuvonut eikä koulun terveystiedon tunnilla mikään napannut.

Lainaus
Minullekkin yksi ja sama turska lyö miinusmerkkiä, moralisointia ja vittuilua joka kerta, kun kirjoitan ottavani owon aina, kun mahdollista.

Moinen ei ole millään muotoa tarpeellista, hyödyllistä eikä varsinkaan informatiivista. Mikä siis on motiivi?
Jäljelle jää vain oman kilven kiillotus ja ylemmyydentunto; " olen parempi ihminen kuin sinä, käytän suojaa".

Voit olla rauhassa parempi ihminen. Moinen ei minua kiinnosta.

Sama tyyppi jakelee niitä punarepuja myös minulle samasta syystä, ilmeisesti monille muillekin. Tuohon voisi moderointi puuttua, koska kyseessä on aivan selkeä toisten kirjoittajien häiriköinti. Kuitenkaan tuolla tyypillä ei ole selkärankaa osallistua julkisesti mihinkään rakentavaan keskusteluun, kunhan vittuilee ja purkaa pahaa oloaan. Toisaalta voidaan lohduttautua sillä, että kyseinen tyyppi tuskin juuri seksiä harrastaakaan, kunhan katselee töllöä senkin edestä. Sexworkilta tuttu tapaus jo, eri nikillä kylläkin.

Ihan kaikilta keskustelijoilta toivoisi sitä, että annettaisiin toisten olla mieltymyksineen ja taipumuksineen. Monilla on syynsä käyttää täyttä suojausta suuseksissä, myös kelmua nuollessa. Se on täysin ok. Sitten on meitä, joille tuo ei tarjoa mitään rahan arvoista kokemusta. Senkin soisi olevan ok, lompakollahan tässä äänestetään ja aikuisina ihmisinä päätetään niin omasta rahankäytöstä kuin seksuaalisuudestakin.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #23 : Lokakuu 11, 2023, 21:39:10 »
Heti kun jokaiselle miehelle opetetaan miten kikkeli pestään, voin alkaa tarjoamaan owoa. Siihen asti se on kumilla, jotta mun ei tarvi miettiä mitä yllätyksiä esinahan alta löytää tiensä suuhuni. Niin se vaan on.

Tietenkin voisi tehdä niin, että tarjoaisi mahdollisuuden owoon, mutta oon itse vähän sitä mieltä, että tunnelma saattaisi laskea jos kyrpä pitää tarkastaa ja nuuhkia ensin ja sitten tehdä päätös kumista 😁 Näin ollen on helpompi tarjota kaikille vaan suikkari kumilla. Valitettavasti siis myös hyvän hygienian omaavat joutuu tässä sijaiskärsijäksi.

Haluan, että suihinotto on mulle mielekästä ja kumin kanssa voin varmistua asiasta että näin on jokaisen kanssa.

Jos kulli on tapaamisella täysin puhdas niin mikä estää sinua tekemästä owoa tässä tapauksessa asiakkaalle?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #24 : Lokakuu 11, 2023, 22:18:59 »
^ Ai nyt täällä aletaan moraalisoimaan jos owoa tekee. Vuosia kuuntelin valitusta kun en sitä tee. Nyt kun teen joillekin ja testis käyn säännöllisesti   sekin on väärin.

Minä luulen etten ota tämän saitin kautta enää ketään. Niin tein 2 eka vuottakin ja kielsin kaikki rapsatkin. Kaikki ongelma tapaukset tulevat lähes aina täältä. Toki hyviäkin.

Nuollaan ilman suojaa, mut owon tekijät on likaisia voi vittu pitäs.. Että voi olla rikkinäisiä ja tekopyhiä tapauksia

Niinkuin omalta näppikseltäni tämä teksti.

Kaikille muille:
Olisiko se aivan mahdotonta keskustella aiheesta ilman mitään saarnoja tai moraalipuuskia?
Jokaisella on varmasti syynsä toimia kuten toimii.

Marian syy ylempänä olla tarjoamatta owoa on kyllä näin turskana suorastaan traaginen. Jää taas yksi epäilemättä upea pt kokematta muiden sikailujen vuoksi.


Minullekkin yksi ja sama turska lyö miinusmerkkiä, moralisointia ja vittuilua joka kerta, kun kirjoitan ottavani owon aina, kun mahdollista.

Moinen ei ole millään muotoa tarpeellista, hyödyllistä eikä varsinkaan informatiivista. Mikä siis on motiivi?
Jäljelle jää vain oman kilven kiillotus ja ylemmyydentunto; " olen parempi ihminen kuin sinä, käytän suojaa".

Voit olla rauhassa parempi ihminen. Moinen ei minua kiinnosta.

Turun tyttö:
Kommenttini perustui vuosien sivusta seuraamiseen samasta aiheesta tällä forkalla. Keskustelukumppani ollut toki eri.

Mutta aika monen kanssa sä täällä olet vääntänyt aiheesta kuin aiheesta vuosien varrella, joten pieni itsekritiikki ilmaisusi suhteen lienee ihan paikallaan😉.
Toki varmasti myös itselläni.
Mutta eiköhän meidän väännöt ole jo väännetty, ainakin tämän asian suhteen.
Pyrin osaltani pitänään huolen, ettei tarvitse vääntää muissakaan aiheissa.

Toivoisin että te jotka jankkaatte tuosta ”moralisoinnista” jne, niin pysähtyisitte miettimään, että onko ne kommentit oikeasti moralisoivia, vai onko ne vain jonkun yksittäisen henkilön mielipiteitä jotka otatte liikaa itseenne? Voin olla toki väärässäkin, mutta ainakaan itselläni ei ole tosiaankaan ollut tarkoitus ketään moralisoida. Olen tuonut oman henk.koht. mielipiteeni julki, eli sen että miksi juuri minä käytän aina kumia kaikessa. Se ei tarkoita että pitäisin mitenkään huonompana niitä ihmisiä jotka ei käytä. Sanavalintani on voinut olla vääränlainen, sen myönnän kun monesti tulee vähän kiireessä kirjoiteltua. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Minulla on syyni miksi toimin niinkuin toimin, eikä sen pitäisi olla kenellekkään ongelma. Ja ihan yhtälailla kun saa sanoa että käyttää vain sellaisten pt:den palveluja jotka tarjoaa owoa, niin minä saan sanoa että sitä en tee. Ja kyllä, edelleen jos joku kysyy, niin neuvon käyttämään kumia. Se mitä kukakin päättää tehdä, on jokaisen oma valinta.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5176
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #25 : Lokakuu 11, 2023, 22:49:15 »
Heti kun jokaiselle miehelle opetetaan miten kikkeli pestään, voin alkaa tarjoamaan owoa. Siihen asti se on kumilla, jotta mun ei tarvi miettiä mitä yllätyksiä esinahan alta löytää tiensä suuhuni. Niin se vaan on.

Tietenkin voisi tehdä niin, että tarjoaisi mahdollisuuden owoon, mutta oon itse vähän sitä mieltä, että tunnelma saattaisi laskea jos kyrpä pitää tarkastaa ja nuuhkia ensin ja sitten tehdä päätös kumista 😁 Näin ollen on helpompi tarjota kaikille vaan suikkari kumilla. Valitettavasti siis myös hyvän hygienian omaavat joutuu tässä sijaiskärsijäksi.

Haluan, että suihinotto on mulle mielekästä ja kumin kanssa voin varmistua asiasta että näin on jokaisen kanssa.

Jos kulli on tapaamisella täysin puhdas niin mikä estää sinua tekemästä owoa tässä tapauksessa asiakkaalle?

Sehän luki tossa mun tekstissä,kun nyt keskittyisit ensin lukemaan kunnolla ennen kuin intopiukeena yrität päästä vittuilemaan "tyhmille horoille" .

Mä en koe tunnelman kohottajana kyrvän puhtaustarkastusta. Moni kun on itse sitä mieltä, että puhdas on! Missä tunnelmassa tapaaminen etenisi kun tarkastuksen jälkeen kerron "sinun kyrpä menee suuhun vain kumitettuna, haisee kuselle". Ja jotta tältä vältytään, jokainen kyrpä menee suuhun kumitettuna. Haisi tai ei.

Tarina tosielämästä: Kysyin että "Käytkö suihkussa?". Poka sanoo: "Ei tarvi, kävin saunassa eilen illalla". Aivan, siitä oli n. 24h aikaa. Poka tuli suoraan töistä ja oli metsuri ammatiltaan  Meillä siis oli hyvin eri käsitys siitä milloin kulli on puhdas ja raikas.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #26 : Lokakuu 11, 2023, 23:10:14 »
"
Tarina tosielämästä: Kysyin että "Käytkö suihkussa?". Poka sanoo: "Ei tarvi, kävin saunassa eilen illalla". Aivan, siitä oli n. 24h aikaa. Poka tuli suoraan töistä ja oli metsuri ammatiltaan  Meillä siis oli hyvin eri käsitys siitä milloin kulli on puhdas ja raikas."

Ei jumalauta...

Käyn aina suihkussa himassa just ennen tapaamista. Hammaspesu samalla.
Jos matkaan menee tyyliin varttia pidempään eli istun autossa vartin, käyn vielä pt:n luona pikasuihkuttelemassa kriittiset paikat.
Matkalla heitän xylitol-purkan huiviin, minkä syljen pt:n ovella pois.

Tuo on minun käsitys hygieniasta tapaamisilla.
Se on hiukan eri kuin tällä metsurilla.


Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #27 : Lokakuu 11, 2023, 23:27:17 »
Heti kun jokaiselle miehelle opetetaan miten kikkeli pestään, voin alkaa tarjoamaan owoa. Siihen asti se on kumilla, jotta mun ei tarvi miettiä mitä yllätyksiä esinahan alta löytää tiensä suuhuni. Niin se vaan on.

Tietenkin voisi tehdä niin, että tarjoaisi mahdollisuuden owoon, mutta oon itse vähän sitä mieltä, että tunnelma saattaisi laskea jos kyrpä pitää tarkastaa ja nuuhkia ensin ja sitten tehdä päätös kumista 😁 Näin ollen on helpompi tarjota kaikille vaan suikkari kumilla. Valitettavasti siis myös hyvän hygienian omaavat joutuu tässä sijaiskärsijäksi.

Haluan, että suihinotto on mulle mielekästä ja kumin kanssa voin varmistua asiasta että näin on jokaisen kanssa.

Jos kulli on tapaamisella täysin puhdas niin mikä estää sinua tekemästä owoa tässä tapauksessa asiakkaalle?

Sehän luki tossa mun tekstissä,kun nyt keskittyisit ensin lukemaan kunnolla ennen kuin intopiukeena yrität päästä vittuilemaan "tyhmille horoille" .

Mä en koe tunnelman kohottajana kyrvän puhtaustarkastusta. Moni kun on itse sitä mieltä, että puhdas on! Missä tunnelmassa tapaaminen etenisi kun tarkastuksen jälkeen kerron "sinun kyrpä menee suuhun vain kumitettuna, haisee kuselle". Ja jotta tältä vältytään, jokainen kyrpä menee suuhun kumitettuna. Haisi tai ei.

Tarina tosielämästä: Kysyin että "Käytkö suihkussa?". Poka sanoo: "Ei tarvi, kävin saunassa eilen illalla". Aivan, siitä oli n. 24h aikaa. Poka tuli suoraan töistä ja oli metsuri ammatiltaan  Meillä siis oli hyvin eri käsitys siitä milloin kulli on puhdas ja raikas.

Ongelma ei siis ole puhtaat asiakkaat vaan niiden puute joka estää owon.  8)


Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2963
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #28 : Lokakuu 11, 2023, 23:58:39 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Joko Kristalle nämä kokemukset ja mielipiteet riittää vai otetaanko vielä pari eipäs juupas väittelyä lisää?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa William

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #29 : Lokakuu 12, 2023, 00:08:29 »
Voi vattu ett' tuli pää kipeäksi

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #30 : Lokakuu 12, 2023, 07:20:04 »
"
Tarina tosielämästä: Kysyin että "Käytkö suihkussa?". Poka sanoo: "Ei tarvi, kävin saunassa eilen illalla". Aivan, siitä oli n. 24h aikaa. Poka tuli suoraan töistä ja oli metsuri ammatiltaan  Meillä siis oli hyvin eri käsitys siitä milloin kulli on puhdas ja raikas."

Ei jumalauta...

Käyn aina suihkussa himassa just ennen tapaamista. Hammaspesu samalla.
Jos matkaan menee tyyliin varttia pidempään eli istun autossa vartin, käyn vielä pt:n luona pikasuihkuttelemassa kriittiset paikat.
Matkalla heitän xylitol-purkan huiviin, minkä syljen pt:n ovella pois.

Tuo on minun käsitys hygieniasta tapaamisilla.
Se on hiukan eri kuin tällä metsurilla.



Mulla on täysin sama käytäntö. :drinking:
Voin panna vihervassaria.

Poissa Joki

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #31 : Lokakuu 12, 2023, 14:58:05 »
:headphones:Turhaan aivan turhaan :headphones:dai dai dai

Siis kuinka monta keskustelua tästä jaksetaan vääntää lähes joka viikko, vuodesta toiseen. Miten voi sama levy soida  ???

Ainakin minulle terveys on maailman tärkein asia. Ilman sitä en voi lenkkeillä uida..

En minäkään tota owoa tarjonnut vielä reilu vuosi sitten kuin osalle vakkareista. Tänne asti säilynyt ilman mitään niin.. Enemmistö sen kumin kans ottaa kuitenki ja hyvä niin.

Kyl mä oon samaa mieltä Blainin Velihopean Kirpun edellisestä ketjusta.

Huolestuttavaa jos ihmisillä ei muuta tekemistä ku vängätä täällä. Mahdollisesti mustamaalata muita.
👍👍👍

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 495
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #32 : Lokakuu 12, 2023, 15:48:22 »
Mä en koe tunnelman kohottajana kyrvän puhtaustarkastusta. Moni kun on itse sitä mieltä, että puhdas on! Missä tunnelmassa tapaaminen etenisi kun tarkastuksen jälkeen kerron "sinun kyrpä menee suuhun vain kumitettuna, haisee kuselle". Ja jotta tältä vältytään, jokainen kyrpä menee suuhun kumitettuna. Haisi tai ei.

En valitettavasti ole Enkkulia tavannut, enkä tiedä hänen strategiaansa kikkelin kimppuun käymisestä, mutta sisäinen insinöörini heräsi ja haluaisi kysäistä, mikä estää "tarkastuksen" tekemistä esileikin lomassa jonka seurauksena joko kumittaa sen pelivälineen ilman isompia puheita tai kiihottavasti esittää kysymyksen sen upottamisesta suuhun ilman suojausta?  ::)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5176
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #33 : Lokakuu 12, 2023, 15:59:07 »
^ Se että liiketalousnaisena en silloin voisi mainostaa owoa lisähinnalla 😅 Ja jos taas kiihottavasti esittää kysymyksen "haluaisitko maksaa hieman lisää, että upotan kikkelisi suuhuni ilman suojausta" niin kärsiikö siinäkin sitten tilanteen kiihoittuvuus? Ehkä mä vaan mietin liikaa.

Tietenkin tiskin alta owon tarjoaminen vakkareille joiden pelivehkeet tuntee kuin omat taskunsa voisi olla mahdollista.

En tiedä. Ja pahoittelut nyt omasta puolestani, että tämä on lähtenyt ihan sivuraiteille. Toisaalta ehkä hyvä tiedostaa, että kumitukseen voi olla muitakin syitä kuin sp-taudit (joka kyllä on erinomainen syy!) 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #34 : Lokakuu 12, 2023, 16:03:49 »
Kolmisen vuotta käytän vielä kortonkia ja sen jälkeen menen ilman aina kun saa paljaalla työskennellä
Why so fragile?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 787
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #35 : Lokakuu 12, 2023, 16:04:10 »
mikä estää "tarkastuksen" tekemistä esileikin lomassa jonka seurauksena joko kumittaa sen pelivälineen ilman isompia puheita tai kiihottavasti esittää kysymyksen sen upottamisesta suuhun ilman suojausta?  ::)

No se estää, että maksullisessa seksissä ehdot ja sisältö sovitaan ennen aloittamista eikä vasta esileikin aikana. Edellyttäähän jo asiakkaan "kuluttajansuoja" että viimeistään maksaessa tietää mistä sisällöstä maksaa. Sillä, joka haluaa nimenomaan owoa, kumittaminen esileikin jälkeen kyllä varmasti aiheuttaa "isompia puheita", jos oli luullut saavansa ilman eikä siitä ole ollut mitään puhetta aloitettaessa.


Itse en ottaisi owoa ilmaiseksikaan enkä ylipäätään hakeudu sellaisten palveluntarjoajien asiakkaaksi, jotka  avoimesti ja aktiivisesti sitä tarjoavat. Minä kuulun niihin, joille kumi on erottamaton osa tätä genreä. En puutu siihen, mitä muut tekevät, mutta suokaa tämä minulle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2023, 16:09:55 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 495
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #36 : Lokakuu 12, 2023, 16:48:19 »
Tarvitseeko owo:a mainostaa? Tarvitseeko owo:sta ottaa lisähintaa?

Lopetan vänkäämisen tähän. ;D

Poissa Weird Knight

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #37 : Lokakuu 12, 2023, 16:53:28 »
Heti kun jokaiselle miehelle opetetaan miten kikkeli pestään, voin alkaa tarjoamaan owoa. Siihen asti se on kumilla, jotta mun ei tarvi miettiä mitä yllätyksiä esinahan alta löytää tiensä suuhuni. Niin se vaan on.

Tietenkin voisi tehdä niin, että tarjoaisi mahdollisuuden owoon, mutta oon itse vähän sitä mieltä, että tunnelma saattaisi laskea jos kyrpä pitää tarkastaa ja nuuhkia ensin ja sitten tehdä päätös kumista 😁 Näin ollen on helpompi tarjota kaikille vaan suikkari kumilla. Valitettavasti siis myös hyvän hygienian omaavat joutuu tässä sijaiskärsijäksi.

Haluan, että suihinotto on mulle mielekästä ja kumin kanssa voin varmistua asiasta että näin on jokaisen kanssa.

Jos kulli on tapaamisella täysin puhdas niin mikä estää sinua tekemästä owoa tässä tapauksessa asiakkaalle?

Eiköhän se olisi asiakkaiden eriarvoiseen asemaan laittamista. Tästä kun on sitä draamaa näillä foorumeilla melko paljon.
Ja tiskinalta, voiko sitä täysin luottaa, ettei se tieto levii internettiin?

Mitä itse aiheseen, aina kun mahdollista owolla mennään.
Tapaamisia vaan viimeaikoina ei oikeastaan ole ollut, mut ne mitä ollut kaikki owolla loppuun asti.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #38 : Lokakuu 12, 2023, 17:34:05 »
Pitäiskö tästä vielä avata parit ketjut tästä samasta tunteitakin joissain tapauksissa herättävästä aiheesta

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #39 : Lokakuu 13, 2023, 00:01:48 »
Turuntyttö: "otetaan itteemne..

Joo epäilemättä ollaan ihan hajalla ;) Hän ajattelee ihan miten noin niinku sopii hei. Itseasiassa kiva kun kirjoitat tulee viihde arvoa tällekin mestalle. En mä millään pahal :)

Mattsoni: Kirjoituksesi ovat kohtalaisen usein halveeraavia jollain tapaa. Oletko ihan varma et tos on koko lista millainen pt vastaanotto tulisi olla. No onkai sellainenkin mahdollista, että löydät pt ja asunnon mistä et jotain negatiivista löydä.

Maailmassa on paljon pahaa nälänhätää, loputtomiin kipua sairauksia. Niin joo naapurimme käy sotaa. Alkaa viimeistään nyt huvittaa tän jankkaaminen viikosta toiseen.
Kouvolassa 12.4-13.4