Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Pamela MILF Helsingissä

<< < (2/4) > >>

Herra_Hoo:
Tästä on nyt vuosi kun Pamelan luona kävin ja viimeiseksi kerraksi jäi. Olen käynyt Pamelan luona useiden vuosien ajan ja varmaan joku 15-25 kerran välillä tullut käytyä. Jo jonkin aikaa Pamelalla oli ollut, joku ihmeen tarve yrittää alistaa tai hallinnoida kovasti mitä teen. Itse en tykkää tästä yhtään. Lisäksi en tykkää, jos pyydän hänen olemaan alasti, niin hän pitää silti "pitsiunelmaa" päällä. Naamaan oli laitettu täyteaineita hivenen liikaa sekä tarinat, kuinka hän käy jonkun trendi yökerhon vipissä ja "kaikki" miehet haluaa häntä... Meni nuo jutut ärsyttävyyden puolelle. Eihän jokainen kerta tarvitse olla 11/10, mutta jotenkin mukava olo poistuessa pitäisi olla. Voi olla, että käyn paremman puutteessa Pamelaa vielä kokeilemassa, mutta sit pitää olla todella pakottava tilanne.

Jus4:
Herra_Hoo:n kanssa samaa mieltä. Useamman kerran käyneenä, viime kerralla alkoi meno tökkiä. Vartin jaksoin kuunnella tarinointia joka ei tuntunut loppuvan ja sisältö oli juurikin mainittua VIP-/Klubi-seikkailua.
Asutoiveita Pamela ei juurikaan toteuta, ehkä kannattaisi, se voisi vielä tuoda vähän lisävuosia yrittäjälle.
Useamman vuoden harvakseltaan käyneenä, totesin viimeksi että eiköhän tämä ole nähty.

tuktuk:
Itsellä on Pamsu ollut mielessä ihan noiden rintojen takia. Yhteyttäkin olen ottanut mutta käyminen on jäänyt ihan siksi ettei ikinä suoraan vastaa kysymyksiin.
Juttua siis tulee niin kuin uutisten lukijalta sen olen ymmärtänyt mutta miten muuten palvelut sujuu?
Koskaan ei ole sanonut onnistuuko nuolemiset,suutelut,peppupanot. Entä onko estoton minkään fetissien suhteen?
Kertokaapa nyt te jotka olette käyneet.

Jomppuli:
Rinnat olisi ainoa syy.
En ole vuosiin käynyt ja puhuu ihan liikaa ja kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin palvelu on mitä on.

Herra_Hoo:

--- Lainaus käyttäjältä: tuktuk - Kesäkuu 23, 2024, 11:27:04 ---Itsellä on Pamsu ollut mielessä ihan noiden rintojen takia. Yhteyttäkin olen ottanut mutta käyminen on jäänyt ihan siksi ettei ikinä suoraan vastaa kysymyksiin.
Juttua siis tulee niin kuin uutisten lukijalta sen olen ymmärtänyt mutta miten muuten palvelut sujuu?
Koskaan ei ole sanonut onnistuuko nuolemiset,suutelut,peppupanot. Entä onko estoton minkään fetissien suhteen?
Kertokaapa nyt te jotka olette käyneet.

--- Lainaus päättyy ---

Tuli vuosina 2017-2023 käytyä useita kertoja Pamelan luona. Aluksi hänen sopivan sexyt jutut saivat mukavan tunnelman heti ensipuhelusta lähtien ja itselle hänen palvelunsa sopi hyvin. Suuteli vähäisesti, sai sormettaa, antoi panna anaaliin (itse olen pannut kerran) tai sormettaa peppua, kun nussittiin. Sitten Pamela jäi tauolle hetkeksi aikaa, kunnes taisi 2020 palata uudestaan. Siitä lähtien hänen juttunsa ja tarinointinsa niin ryhmäliikuntatunneista (ja kuinka kaikki miehet kuolaa häntä ja kaikki naiset ovat kateellisia, kun hän on niin upea), nönnönnöö baarien vip tiloista, b-luokan julkkisten nimillä droppailu jnee alkoi ärsyttämään. Lisäksi panemiseen alkoi tulla esteitä. Lähetyssaarnaajassa jalat laitettiin esteeksi, takaapäin pannessa se jalka nousi ettei pääse panemaan pohjaan asti. Yritti hallita panemisen tahtia ja mitähän vielä... Meni minulla maku hänen touhuihinsa. Ai niin ja se helvetin pitsi kauhistus hänen päällä. Olisi edes alasti niin jees (ei haittaa pieni pömppismaha ollenkaan), mutta vituttaa, kun joku hemmetin hepene on välissä. Ainoa asia mitä itse pidän touhun välissä on kortsu - aina. Ymmärtäisi kantaa itsensä ikäisensä naisen (yli 50v) tavoin, niin homma olisi jees. Mutta teinipissis / c-luokan julkkis tulee hänen touhuiluistaan mieleen.

Tissit on kyllä mukavat ja paneminen siihen väliin on hemmetin kivaa. Jos kävisin nyt niin ottaisin 30min ja olisin hyvin määrätietoinen asennoista miten ja missä järjestyksessä panisin. Viis veisaisin hänen jutuistaan. Silloin aikanaan Pamela kyllä tarjosi hemmetin hyvää kyytiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta