Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Virtuaalipoikaystävyys  (Luettu 5572 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Virtuaalipoikaystävyys
« : Joulukuu 09, 2019, 21:18:24 »
Kiinassa on Iltalehden mukaan uusi business verbaalivirtuooseille ja ankarille lepertelijöille - virtuaalipoikaystävä. Pienellä korvauksella pimu saa heti aamulla kivan herätysviestin ja pitkin päivää halutun sävyistä lepertelyä.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/1db79cf2-93b9-4c70-881f-0b38573deb19

Maksaisko täällä vaikuttavat pimut Loordille, Seepelille tai Tibeniukselle kympin päivässä kymmenestä lepertelyviestistä?

Mä en lepertele, mä vaan panen..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2019, 21:28:12 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2019, 21:27:50 »

Kympillä päivä? No menköön. Saa maksaa myös luonnossa  ;D
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9040
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2019, 22:09:40 »
Mulle jos maksaa kympin päivä niin voin leperrellä aamusta iltaan ja luultavasti erehdyn kirjoittelemaan jotain irstasta ja rivoa. Pari kyrvän kuvaakin saattaa kaupan päälle lähteä.

Deal?
Why so fragile?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2019, 22:18:27 »
No voi hitto, taas yksi asia jota mä oon tehny ihan ilmaseksi, kerrrpele, ei ole minusta bisnismieheksi.  :-[
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2019, 22:34:28 »
Kiinassa on Iltalehden mukaan uusi business verbaalivirtuooseille ja ankarille lepertelijöille - virtuaalipoikaystävä. Pienellä korvauksella pimu saa heti aamulla kivan herätysviestin ja pitkin päivää halutun sävyistä lepertelyä.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/1db79cf2-93b9-4c70-881f-0b38573deb19

Maksaisko täällä vaikuttavat pimut Loordille, Seepelille tai Tibeniukselle kympin päivässä kymmenestä lepertelyviestistä?


Minä ainakin maksaisin. Kympillä minulta ei saa edes emojia. Muutama saturainen per viesti ja alkaa WhatsApp laulaa lemmenviestejä.  ::) 

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #5 : Joulukuu 10, 2019, 00:24:51 »
Jossei osaa kiinaa, on kai vähän heikoilla? ::)

Jokusen vuoden Kiinassa asuneen kaverini vaimo varoitti sanojen ”kynä” ja ”pillu” äänteellisestä samankaltaisuudesta, ainakin jossain kiinan murteessa. Mutta ajatuksellisesti ne on jokseenkin lähellä. Kyllä kynällä voi pillua saada, ainakin jos on hieno kynä ::)

Jos muutaman rivin viestistä kympin tienais, oisin äkkiä rikas mies. Hinta pitäis olla kohillaan, et vois tienata. Tonni päivässä tai sillai. Eikä ees panna tarttis ja pestä suuvärkkiään pimpsan mauista  ;D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2019, 00:27:50 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #6 : Joulukuu 10, 2019, 00:38:56 »
Maksaisko täällä vaikuttavat pimut Loordille, Seepelille tai Tibeniukselle kympin päivässä kymmenestä lepertelyviestistä?

Ei ole ainakaan minulle vielä tullut privaan yhtään tarjousta. ;D

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #7 : Joulukuu 10, 2019, 23:02:59 »
Ilmiönä tuo on todella kiinnostava! Harmi, että juttu on noin tynkä. Olisin lukenut tuosta mielelläni lisääkin.

En ostaisi tuollaista palvelua itse, mutta ymmärrän, kuinka mukavat viestit voivat tuottaa hyvää mieltä, vaikka lähettäjä olisikin tuntematon.  Mulla oli viime kesänä vähän paha mieli ja väsymystä, niin kyllä mut sai hyvälle tuulelle aamulla herättyäni työpuhelimeeni tullut viesti, jossa luki "Hyvää ja aurinkoista huomenta sinulle suukkoja iso hali". En ole vieläkään poistanut tuota viestiä puhelimestani, kun se muistuttaa mua hyvästä tuulesta ja ilosta, jonka tuolloin koin. Hassua sinänsä. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #8 : Joulukuu 12, 2019, 12:30:50 »
Oisko tää sit pettämistä?  ;D
Siis jos ois parisuhteessa missä kokee ettei saa tarpeeksi lepertelyviestejä omalta kumppaniltaan, ja sit vuokraisi tälläisen virtuaalipoikaystävän?

Hitsit, mä voisin kyl ihan uteliaisuudesta maksaa Liftille parikybää ja katsoa millaista settiä sieltä sit alkaa tuleen. Joutuukohan maksaan extraa jos ei halua dick picejä...
Mut onkohan tää sellainen tilausansa että halvalla saa tilauksen kyllä päälle, mutta jos halua lopettaa sen niin se sitten onkin jo kalliimpaa ;D  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kouvolassa ti-ke 23.-24.4.!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #9 : Joulukuu 12, 2019, 21:51:51 »
--

Hitsit, mä voisin kyl ihan uteliaisuudesta maksaa Liftille parikybää ja katsoa millaista settiä sieltä sit alkaa tuleen. Joutuukohan maksaan extraa jos ei halua dick picejä...
Mut onkohan tää sellainen tilausansa että halvalla saa tilauksen kyllä päälle, mutta jos halua lopettaa sen niin se sitten onkin jo kalliimpaa ;D  ;D

Ei vittu, mä oon kanssa kunnon Lifti-fetisistinä niin kiinnostunut tästä palvelusta!!!  ;D Mut mä haluan kanssa dickpicit, kun niissäkin on ihan varmasti oma Lifti-twistinsä!  8)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #10 : Joulukuu 12, 2019, 21:58:08 »
Oisko tää sit pettämistä?  ;D
Siis jos ois parisuhteessa missä kokee ettei saa tarpeeksi lepertelyviestejä omalta kumppaniltaan, ja sit vuokraisi tälläisen virtuaalipoikaystävän?

--

Olisi vähän onnetonta, jos henkinen perustarve parisuhteessa (se, että oma kumppani huomaa ja huomioi) olisi näin huonossa jamassa, että tällaista palvelua tarvitsisi. Näkisin tämän siinä mielessä vakavampana puutteena suhteessa kuin seksinpuutteen, että kun nämä henkiset yhteydet ja muut lässynläät ovat kuitenkin se suhteita kiinnipitävä liima, niin mitä suhteessa sitten olisi jäljellä? Kiintymyssuhde vieraaseen ihmiseen. Hmm, toisaalta kiintymyssuhde vieraaseen ihmiseen voi syntyä näissä fyysisissä hommissakin vakkarisuhteissa. Eli ehkä nämä palvelut eivät olekaan niin kaukana toisistaan kuin ensiajattelemalta kuvittelin. (Tulipa epämääräinen sepustus. Toivottavasti ymmärsitte.)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa sack

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #11 : Tammikuu 01, 2020, 13:42:10 »
Aika hyvä. Pääsetkö Jyväskylään. Yötä voi olla, koska olen leski ja asun yksin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #12 : Tammikuu 07, 2020, 12:58:46 »
Olisi vähän onnetonta, jos henkinen perustarve parisuhteessa (se, että oma kumppani huomaa ja huomioi) olisi näin huonossa jamassa, että tällaista palvelua tarvitsisi. Näkisin tämän siinä mielessä vakavampana puutteena suhteessa kuin seksinpuutteen, että kun nämä henkiset yhteydet ja muut lässynläät ovat kuitenkin se suhteita kiinnipitävä liima, niin mitä suhteessa sitten olisi jäljellä? Kiintymyssuhde vieraaseen ihmiseen. Hmm, toisaalta kiintymyssuhde vieraaseen ihmiseen voi syntyä näissä fyysisissä hommissakin vakkarisuhteissa. Eli ehkä nämä palvelut eivät olekaan niin kaukana toisistaan kuin ensiajattelemalta kuvittelin. (Tulipa epämääräinen sepustus. Toivottavasti ymmärsitte.)

Oot ihan oikeessa. Ilman tyydyttävää henkistä yhteyttä eihän mitään parisuhdetta oikein edes voisi olla. Henkisen yhteyden puuttuminen tuhoaa paljon enemmän kuin esim. jokin seksin puuttuminen. Mutta tiedätkös, mä arvelen, et seksin puuttuminen parisuhteessa on suurimmaksi osaksi seuraus just siitä et ainakaan toisen osapuolen henkiset tarpeet ei täyty siinä suhteessa. Ja tuo on huomattavasti vaikeampi juttu korjata kuin jokin mekaaninen paneminen. Tyydyttävää seksiä voi hakea muualtakin, mutta jos oikeasti mietitään tätä virtuaalipoikaystävä juttua, niin eihän kai viestit oikein tunnu miltään jos ei ole kiintymystä siihen henkilöön. Tuota henkistä puolta on vaikeampi korvata jollain muulla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kouvolassa ti-ke 23.-24.4.!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #13 : Tammikuu 19, 2020, 00:31:16 »
-- mutta jos oikeasti mietitään tätä virtuaalipoikaystävä juttua, niin eihän kai viestit oikein tunnu miltään jos ei ole kiintymystä siihen henkilöön. Tuota henkistä puolta on vaikeampi korvata jollain muulla.

Parisuhteen ongelmia tuollainen virtuaalipoikaystävä ei varmasti poistaisi, mutta kyllä mä uskon, että ne viestit tuntuisivat kiintymyssuhteen puuttumisesta huolimatta "joltain"! Ainakin niistä saisi sellaista "säpinäntuntua" omaan arkeen, mikä niissä varmaan on jollain tasolla se tarkoituskin. Väliaikainen piristysruiske tms. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5163
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #14 : Tammikuu 19, 2020, 12:48:26 »
Liftistä tulee miljonääri, koska mäkin liityn fanikerhoon ja voisin maksaa lepertelyviesteistä! 😍
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #15 : Tammikuu 19, 2020, 23:52:19 »
Puoliksi OT.

Jos mies menee Tinderiin, hänen on syytä osata tai opetella lepertelemään, ainakin jos ei oo George Clooneyn kasvoilla ja 190 cm pituudella varustettu ::)

Lepertelemällä kyllä saa pildee, mut välillä se käy lähes duunista, kun luuri piippaa koko ajan ja pitäis jotain siviiliduunejakin värkätä ;D Jotta sitä pildee Tinderistä (tai vastaavista) sais, niin tarttee olla useempi muikkeli kierroksessa samaan aikaan, kun osa kuitenkin ghostaa tai oharoi, osoittautuu muuksi kuin kuvissa ja viesteissä jne. Ihan niinkuin hutsujen asiakkaatkin.

Ja jotta sitä aamusta iltaan viestintää jaksaa, pitää myös palkkion olla kova. Jos se on rahaa, sitä tarttee tulla tarpeeksi, kuten mistä vaan duunista. Ja jos taas viestittelyllä saa pillua (tarpeeksi tasokasta), voi laskea tuntipalkakseen sen 200-250€  ;D

Lepertelykin käy tunnetyöstä, ja kuka helvetti sitä tekee kympillä päivä jos ei edes seksiä oo luvassa? ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2020, 23:54:04 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #16 : Toukokuu 02, 2020, 06:18:54 »

Mä en lepertele, mä vaan panen..

Kannattaisi leperrellä. Kun Nainen saa sitä lajia riittävästi, silloin panoja saa enemmän kuin sen yhden.

Tunnettu tosiasia on, kun naisen emotionaaliset tarpeet tulee tyydytetyksi, silloin ne jalatkin aukeavat sängyssä sisäänpääsyyn.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #17 : Toukokuu 02, 2020, 09:26:44 »
^Totta. Siks voisin ulkoistaa vaikka Liftille sen runoilun ja mä voin keskittyä oleelliseen. Joo, kaikelle on aikansa ja paikkansa, kannattaa myös miettiä mitä se toinen haluaa. Tekstasin joskus böönalle Tabermannin herkän riimin ja sain vastaukseksi, että mitä vitun paskaa sä mulle lähettelet.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #18 : Toukokuu 02, 2020, 11:34:13 »
Taas tuli osoitettua maksuseksin simppeliys. Setelit avaavat haarat ja kaikki reiätkin. Palveluntarjoajien kunniaksi joku foorumin runopojuista voisi laatia hempeän värssyn.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Virtuaalipoikaystävyys
« Vastaus #19 : Toukokuu 02, 2020, 12:18:57 »
Hempeä värssy maksuseksin yksinkertaisuuden kunniaksi:

"Anna pillua."
"Anna rahaa."
"Ok."
"Ok."
Eläkkeellä.