Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Hyvä throatjob?

<< < (2/7) > >>

antero pee:
Tässä myös vannoutuneena Paloma-fanina mainitsisin hänet. Ottaa kahvaa myöten ja on hyvin mukana. Jaksoi valehtelematta 10 minuuttia ottaa munaa kurkkuun kun kerran kokeilin että mitä tapahtuu jos en itse teekään aloitetta että edetään menuulla. Owo tai cim ei toki sisälly hintaan, mutta lähtötaksa on niin huokea, että suosittelen kokeilemaan.

Berverssi:
Ensi viikolla olisi aikaa ja tahtotila purkaa paineita ahnaaseen suuhun ja nieluun. Tiedän, olen perverssi, mutta minkäs teet, kun tämä on vähän niin kuin fetissi.  :blowjob:

Muutama hyvältä vaikuttava ehdokas RE:llä, esim Mia CZ, mutta aiempaa kokemusta ei ole. CIM on vähittäisvaatimus ja gulp eli swallow on toinen, mutta siitä voin tarvittaessa tinkiä.

Nyt kuitenkin etsinnässä todella hyvä suihinottaja. Bonus, jos onnistuu face fuck / throat fuck. Osaan termit suomeksikin, mutta lontoon kielellä nyt tuli ekana niin sillä mennään.

Olen siisti ja aina sheivattu, tästä on tehtaan takuu 🤝

Ei muuta kuin hyvää vklp kanssaturskille ja ihanille naisille!

ugeli77:
Kehuit Camilaa aiemmin tässä ketjussa. Onko kyseessä siis Sexy Latina Camila vai joku muu Camila? Jos Latina niin millanen suihinottaja hän on. Toi tai Paloma on mulla seuraavana listalla ja deepthroat myös hakusessa (ei tartte olla throat).

Vieras1503:
Kyseessä camila joka nykyisin tunnetaan artisti nimellä adeline

Berverssi:

--- Lainaus käyttäjältä: vääräleuka2 - Marraskuu 26, 2023, 12:07:15 ---Kyseessä camila joka nykyisin tunnetaan artisti nimellä adeline

--- Lainaus päättyy ---

Jep, taiteilijanimi vaihtunut, mutta taidot edelleen samat eli 6/5.

Paloma on itsellä vielä kokematta. Kuulemma voi olla vauhdikasta menoa ajanvaraus ja sopiminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta