Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Kuka saanut tänään? Mitä saanut?
Thor Patsas:
^ 700 elokuvaa on vaikuttava kokoelma. Minulla on vajaa 500 DVD- ja Blu-ray elokuvaa.
Granado:
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Lokakuu 07, 2023, 16:13:45 ---^ 700 elokuvaa on vaikuttava kokoelma. Minulla on vajaa 500 DVD- ja Blu-ray elokuvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tykkään, että minulla on ihan fyysisinä kappaleina näitä minun suosikkielokuviani. Harmittaa, että Anttila lopetti toimintansa, sillä Oulun Anttila oli minun elokuvataivaani. Kävin ihan viikottain katsomassa tarjonnan. Nyt laajennan elokuvakokoelmaani enää harvakseltaan nettiostoksilla. Kesällä kävin Turussa ja Tampereella, missä on hyvät elokuvadivarit. Tein siellä muutamia hyviä hankintoja. Toivon, että Ouluunkin kohta avattaisiin elokuvadivari. Olisin kyllä vakioasiakas :).
Viveca:
Saanut
nauttia sateisesta vapaapäivästä
pitää aamulla paria eri penistä kädessä
orgasmin
käydä ystävän kanssa ulkona syömässä
Mustelmann:
--- Lainaus käyttäjältä: Granado - Lokakuu 07, 2023, 16:54:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Lokakuu 07, 2023, 16:13:45 ---^ 700 elokuvaa on vaikuttava kokoelma. Minulla on vajaa 500 DVD- ja Blu-ray elokuvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tykkään, että minulla on ihan fyysisinä kappaleina näitä minun suosikkielokuviani. Harmittaa, että Anttila lopetti toimintansa, sillä Oulun Anttila oli minun elokuvataivaani. Kävin ihan viikottain katsomassa tarjonnan. Nyt laajennan elokuvakokoelmaani enää harvakseltaan nettiostoksilla. Kesällä kävin Turussa ja Tampereella, missä on hyvät elokuvadivarit. Tein siellä muutamia hyviä hankintoja. Toivon, että Ouluunkin kohta avattaisiin elokuvadivari. Olisin kyllä vakioasiakas :).
--- Lainaus päättyy ---
Tampereen divarissa tulee itsekin poikettua silloin tällöin, enimmäkseen hupakkoreissujen yhteydessä. Aina sieltä on leffa tai muutama tarttunut mukaan. Omassa hyllyssä on hiukan yli 500 leffaa tällä hetkellä.
antero pee:
Huonoja uutisia olen saanut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta