Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Monica69  (Luettu 2449 kertaa)

Poissa PekkaPekka

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • ** Piristää muiden päivää
Monica69
« : Kesäkuu 27, 2023, 16:07:34 »
Hellohei!

Kävin eilen tapaamassa Monicaa.

Neitonen löytyy tosieskortista nimimerkillä Monica69

Kuvat ovat jonkin verran siloteltuja, mutta kyllä niistä neidon tunnistaa.


Itse toimitukseen päästiin suihkun kautta.
Tämä kaunotar odotti hepenissään kammarin puolella.

Lämpimät suudelmat ja tyttö syliin.
Silloin näin nuo mahtavat rinnat.

Seksi neidon kanssa oli mahtavaa. Suikkari hoidettiin kumilla, neito pukinkumin suullaan.

Lantionpohjan lihakset olivat myös kunnossa ja ne ikäänkuin runkkasivat pippeliä sen ollessa pesässä.

Käykäähän pojat kokeilemassa.

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 365
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Monica69
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2023, 15:08:39 »
Löysin monica69 tällaisen ketjun, ja ihmettelen että monicasta on vaan yksi rapsa. Itse tapasin monica69:n Oulussa pari viikkoa sitten perjantaina. Oulussa oli kesän viimeinen lämmin päivä ja istuskelin Rotuaarilla terassilla olutta siemaillen. Ohitseni kulki niin paljon kauniita oululaisia naisia, että sain kuningasidean: Helkama alle ja menoksi "huonoihin naisiin". Monica69 oli kyllä positiivinen kokemus. On ollut vähän pettymyksiä näistä Suomea kiertävistä latinoista, mutta monica69 oli täysin toista maata. Seksikäs, kuuma ja kaunis latino nainen. Ja vielä ystävällinenkin. Monica69 ilmoittaa iäkseen 31 vuotta, ja se varmaan pitää suunnilleen paikkansa. Kyseessä ei ole mikään teini, vaan muodokas hyvävartaloinen milfi. Ilmoituksen kuvat ovat omat. Ehkä muutaman vuoden vanhoja. DD tissit ovat upeat, ja monica69 tykkäsi kun suuria kiinteitä luomurintoja hyväili ja suuteli. Seksissä monica69 on taitava ja lämmin. Lisäksi oli mukava jutella, sillä monica69 puhuu englantia ihan hyvin. Monica69 ilmoittaa olevansa brasilialainen. Hyvinkin mahdollista. En alkanut utelemaan. Monica69 näyttää kiertävän Suomea ihan kiitettävästi. Nyt hän näyttää RE:n mukaan vaikuttavan Vaasassa. Haluan kyllä itse tavata monica69:n vielä toisenkin kerran  :).
Heil Hitler, Meil Purra!